• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. ceyceycey
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    C
    • Profil
    • Takip Edilenler 22
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 21
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    ceyceycey

    @ceyceycey

    5
    İtibar
    51
    Profil Görüntülemeleri
    21
    İleti
    2
    Takipçiler
    22
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    ceyceycey Takip etme Takip Et

    ceyceycey tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      23.04.2026
      ANKARA SAĞLIK MÜLAKATI UNGANLAR DENEYİMİ

      Öncelikle herkese merhaba. Şu ana kadar bu süreçte birçok kişiden destek alarak bu süreçlere kadar ilerledik. Kibar ve sabırlı bir şekilde destek olan herkese çok teşekkür ederim.

      Randevu saatimiz 11:30’du. Biz 23 Nisan olması sebebi ile yolların kapalı olma ihtimaline karşı 10:30’da geldik. Sıralı olarak anlatacağım.

      • 4.kata yönlendirdiler.
      • Bizden istenen evraklar pasaport ve varsa aşı kartlarınızdı. Eşimin tüm aşıları e-nabızda göründüğü için bunun çıktısını istediler. Doktordan alınan onaylı aşı belgemiz de vardı fakat e-nabız çıktısının yeterli olduğunu söylediler.
      • Daha sonra fotoğrafımız çekildi ve bir belgeye imza atmamız istendi.
      • 3.kata yani Düzen Laboratuvarına inmemizi istediler. Daha sonra tekrar 4.kata çıkmamız gerektiğini belirttiler.
      • Düzen laboratuvarında evraklarımızı teslim ettik, kan tahlili ve röntgen için 2 kişi toplam 4.258 TL kart ile ödeme yaptık. 90 dolar da ödeyebilirsiniz ama bizim için TL daha iyi diye belirttiler. Daha sonra kan tahlili için bir belge imzaladık ve çok tatlı bir hemşire tarafından ikimizden de 1 tüp kan alındı.
      • Kan sonrasında röntgen için 15 dakika bekledik ve röntgen çekimi için bir evrak imzalayarak eşim ve benim röntgen çekimimiz gerçekleşti.
      • Evraklarımızla beraber 4.kata yeniden çıktık ve burada beklememiz gerektiğini belirttiler. Ortalama olarak 2 saat bekledik. Sonuçlar sisteme düşmeye başladıkça muayene için aldılar.
      • Eşinizle ayrı ayrı içeriye çağırılıyorsunuz, girmeden önce epikriziniz varsa kapıda teslim ediyorsunuz. Muayene odasına alıyorlar ve sadece iç çamaşırlarınız kalacak şekilde bir önlük giymenizi istiyorlar sonra doktor geldi.
      • Tüm tıbbi geçmişi sorguladı ve aşı yaptı, bana 2 eşime de 1 aşı yapılmış.
      • Biz totalde 900 dolar ödeme yaptık. Saat 14:00’da tüm süreci tamamladık ve artık gidiyoruz.
      • Ertesi gün de 16:00-17:00 arası teslim alabileceğimiz söylendi. Biz şehir dışında yaşadığımız için babamın teslim alıp alamayacağını sordum. Bizim pasaport fotoğraflarımız ile aileden herhangi birinin teslim alabileceğini belirttiler.

      28.04.2026’da mülakatımız var, deneyimimi yine sizlere yazıp fikir olması adına paylaşacağım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Herkese merhaba. Ben de bir risk alıp dosyamı HK'tan Ankara'ya taşımak için KCC'ye mail attım ve ertesi gün mailime geri dönüş geldi. Mailin içeriği sadece 28 Nisan 2026'da Ankara'da mülakatımın olduğuna dairdi. Benimle birlikte eşimin randevusunun verildiğine dair bir bilgilendirme veya herhangi bir mülakat evrağı yoktu. Bu süreç için herhangi bir şey yapmamıza gerek var mı desteklerinizi rica ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @melisbasdurmus Çok teşekkür ederim 🙏 Hemen deneyeceğim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey

    ceyceycey tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @melisbasdurmus Eşimi bakmakla yükümlü olduğum kişiler kısmına yüklediğimde kişi sayısının uyuşmadığı ile ilgili bildirim geliyor ve kaydı tamamlayamıyorum, sizce sebebi nedir ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @melisbasdurmus Çok teşekkür ederim 🙏 Hemen deneyeceğim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @emels Merhaba bu durum ile ilgili yaşadığınız süreç nasıl ilerledi acaba ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 Mülakat Deneyimleri

      23.04.2026
      ANKARA SAĞLIK MÜLAKATI UNGANLAR DENEYİMİ

      Öncelikle herkese merhaba. Şu ana kadar bu süreçte birçok kişiden destek alarak bu süreçlere kadar ilerledik. Kibar ve sabırlı bir şekilde destek olan herkese çok teşekkür ederim.

      Randevu saatimiz 11:30’du. Biz 23 Nisan olması sebebi ile yolların kapalı olma ihtimaline karşı 10:30’da geldik. Sıralı olarak anlatacağım.

      • 4.kata yönlendirdiler.
      • Bizden istenen evraklar pasaport ve varsa aşı kartlarınızdı. Eşimin tüm aşıları e-nabızda göründüğü için bunun çıktısını istediler. Doktordan alınan onaylı aşı belgemiz de vardı fakat e-nabız çıktısının yeterli olduğunu söylediler.
      • Daha sonra fotoğrafımız çekildi ve bir belgeye imza atmamız istendi.
      • 3.kata yani Düzen Laboratuvarına inmemizi istediler. Daha sonra tekrar 4.kata çıkmamız gerektiğini belirttiler.
      • Düzen laboratuvarında evraklarımızı teslim ettik, kan tahlili ve röntgen için 2 kişi toplam 4.258 TL kart ile ödeme yaptık. 90 dolar da ödeyebilirsiniz ama bizim için TL daha iyi diye belirttiler. Daha sonra kan tahlili için bir belge imzaladık ve çok tatlı bir hemşire tarafından ikimizden de 1 tüp kan alındı.
      • Kan sonrasında röntgen için 15 dakika bekledik ve röntgen çekimi için bir evrak imzalayarak eşim ve benim röntgen çekimimiz gerçekleşti.
      • Evraklarımızla beraber 4.kata yeniden çıktık ve burada beklememiz gerektiğini belirttiler. Ortalama olarak 2 saat bekledik. Sonuçlar sisteme düşmeye başladıkça muayene için aldılar.
      • Eşinizle ayrı ayrı içeriye çağırılıyorsunuz, girmeden önce epikriziniz varsa kapıda teslim ediyorsunuz. Muayene odasına alıyorlar ve sadece iç çamaşırlarınız kalacak şekilde bir önlük giymenizi istiyorlar sonra doktor geldi.
      • Tüm tıbbi geçmişi sorguladı ve aşı yaptı, bana 2 eşime de 1 aşı yapılmış.
      • Biz totalde 900 dolar ödeme yaptık. Saat 14:00’da tüm süreci tamamladık ve artık gidiyoruz.
      • Ertesi gün de 16:00-17:00 arası teslim alabileceğimiz söylendi. Biz şehir dışında yaşadığımız için babamın teslim alıp alamayacağını sordum. Bizim pasaport fotoğraflarımız ile aileden herhangi birinin teslim alabileceğini belirttiler.

      28.04.2026’da mülakatımız var, deneyimimi yine sizlere yazıp fikir olması adına paylaşacağım.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba, bizim mülakat tarihimiz yaklaştı fakat hesap dökümleri ile ilgili kafamızda netleşmeyen durumlar var. (Mülakat ANKARA) Forumda yazılan deneyimlerin neredeyse hepsini okudum. Ama bu konuda hepimiz hassasız hiçbir şeyin yanlış olmasını bilmiyoruz ve bu yüzden deneyimli arkadaşlardan destek rica etmek istiyorum. Yeterli miktarda dolar ve euro var, fakat banka hesabına aktarma konusunda sıkıntı yaşıyoruz.

      • Bu parayı maaş hesabıma yatırıp euroyu da dolar üzerinden mi göstermeliyim veya herhangi bir hesabım olan bankada durabilir mi ?
      • 6 aylık hizmet dökümü isteniyor, bizim forumda yazan bilgiler kafamızı karıştırdığı için paramızı çekmiştik, şu an mülakata yakın yatırmamız sıkıntı yaratır mı (bunu sorma sebebim de son 6 ay içinde sadece paranın yatırıldığı görünecek) ?
      • Maaş hesabımın normal hizmet dökümüne gerek var mı market, alışveriş gibi giderler için kullanıyorum kartı sadece. Yoksa euro dolar hesaplarımın hesap dökümleri ve imza sirküleri yeterli mi ?
      • Bir de hizmet dökümlerini İngilizce mi alalım ?
      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @falsepoet Merhaba, sizden sesli alınan evrakların tercümelerini verdiğinizi belirtmişsiniz. Bize gelen mailde evraklar tğrkçe ise çeviri gerekli değildir gibi bir yazı bulunuyordu. Bu konuda emin olamadık. İlk sorum:

      1. Eşim ameliyat geçirdi ve epikrizi türkçe mesela. Bunun çevirisi noter onaylı gerekli midir ?
      2. e-devletten alacağımız adli sicil kaydı, nüfus kayıt belgeleri, askerlik çıktısı, sabıka kaydı notere tercüme ettirilmeli mi ?
      3. Ben université mezunuyum ve diplomam türkçe. Bunun noter onaylı çevirisine ihtiyaç var mı?
      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba, randevu öncesi kafamızda bir sürü soru işareti var maalesef ki, Ankara’da mülakata katılacağız eşim ve ben. Benim geçmiş zamanlardan kalma bir euro hesabım var ve içerisinde euro birikimim vardı. Randevuda bunu sunsam olur mu yoksa hepsini dolar yapıp dolar hesabına mı aktarmalıyım ? Yorumlarınıza ihtiyacım var. Forumdaki yazıları okudum ve genelde dolar ya da tapu sunulmuş ama detaylı olarak ben şunu sundum ve kabul oldu gibi bir yazı bulamadım.
      Bir de iki kişi için kaç dolar sunalım riske atmamak için ?
      Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba. Ankara için sağlık muayenesi randevusu alacağız. Eşimin çalışma şartlarından dolayı çok vaktimiz yok. Sağlık muayenesine girdikten sonra genelde ertesi gün zarfların teslim alındığı belirtilmiş. Direkt bizlerin mi teslim alması gerekiyor ? Yoksa başka biri ya da mesela ben eşiminkini teslim alabiliyor muyum ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @ufuk-acar Merhaba, aşı kartınız ile ilgili sormak istediğim bir soru var. Hangi aşıları olup sağlık muayenesine gittiniz? Bir de bu aşıları ne zaman oldunuz ve ne zaman aşı kartına işlettiniz?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey
    • RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba, genel bir soru hakkında ben de bir şey danışmak istiyorum. Ankara'da mülakata katılacağım. Ben üniversite mezunuyum. Lise diploması ile ilgili bir sürü yorum var fakat bu konuda net bir garanti bilgi bulamadım. Sizlerden destek rica ediyorum.

      Üniversite mezunları için;
      ----Sadece üniversite diploma ve transkript yeterli midir?
      ----Lise diploması ve transkripti de alınmalı mı?
      ----İkisinin de noter onaylı çevirisine ihtiyaç var mı?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      ceyceycey