Konsolosluğun güncel adresi nedir?
Ömer Akın tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Ömer Akın tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Mülakata sağlık raporu olmadan girdim. AP ye kaldım. Sağlık raporu eksik olanlar sonradan pasaport ve raporu konsolosluğa nasıl teslim ediyorlar. AFS global ofisine elden mi veriyoruz kargo filan mı yapıyoruz bilen cevap yazabilir mi?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Sağlık raporum eksik olduğu için AP'ye kaldım. Yarın sağlık raporumu alacağım. Pasaport ve sağlık raporunu nasıl teslim edeceğim?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Cevap: DV2026 Sohbet Odası
Merhaba, eşimin hamileliği sebebiyle mülakata sağlık raporu olmadan gittik. Unganlar 12. haftadan sonra gelirseniz daha iyi dedi. Biz de bu şekilde yaptık. Şimdi muayene olduk yarın sağlık raporu alacağız. Bu raporu pasaportlarla beraber konsolosluğa teslim etmemiz gerekiyor. Sanırım kargo ile göndereceğiz bu noktada nasıl yol izleyeceğiz. Kargo adresi anlaşması vb var mı?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Konsolosluğun güncel adresi nedir?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Cevap: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) Aşamaları
Arkadaşlar mülakata gireceğimiz adres tam olarak neresi? Mailde ayrı bir adres yazıyor bir de ais çıktısında yazan bir adres var. Biz nerede mülakata gireceğiz?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@hukukveonline Altın gümüş vb. emtialar dikkate alınmıyor. Dolar vb. döviz kabul görüyor diye biliyorum.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba 2 tane sorum olacak
15 Ekim'de mülakata gireceğim nasipse.
İki kişi gireceğiz. Çok fazla bir nakit ayarlayamadım 9-10 bin dolar civarında ayarladım. Bu sorun olur mu? Yanında yaklaşık 3 milyon değerinde olan iki tane arsa tapusu götürmeyi düşünüyorum nakita karşılık bunu dikkate alıyorlar mı? Onu da biraz kaygılıyım ne düşünüyorsunuz- Sorum
Süresi 2 yıl kalan bir pasaportum var. Ben olur da vize verirseler pasaporta 2 yıl sonra bir daha vize bastırmamak için 10 yıllık bir yeni pasaportla gitmeyi düşünüyorum bu sorun olur mu? Veya böyle bir şeyi yapmaya değer mi gerek var mı? Sizce 2 yıllık pasaportumla ilgili mi gideyim yoksa Yeni alacağım 10 yıllık bir pasaportla mı?
- Sorum
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aysegul teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Forumda arattım bir şey bulamadım. Unganları da aradım maalesef açan olmadı. Eşimin kadın doğum doktoru ile konuştuk bugün. kendisi göğüs röntgeninin çocuğa zarar verecek bir durum olmadığını söyledi. Kurşun yelek dahi kullanmak durumunda kalmıyoruz dedi. Ama tabii biz böyle bir yola girersek en kötü ihtimalle kursun yelek kullandırtacağız ama unganlar klinikte böyle bir uygulama var mı kurşun yelek var mı klinikte bu şekilde çekim yapıyorlar mı bunu öğrenemedim.
Bir de ben çocuğun nasip olursa Amerika'da doğmasını istiyorum. B planı olarak Olası herhangi bir riski azaltmak için gebeliğin 5. 6. ayı gibi randevuyu ertelemeyi düşündüm. Bu da yaklaşık 15 ekime göre 3 ay ertelemiş oluruz. Açıkçası biraz kafam karışık kendi doktorumuz çok rahat bir açıklama yaptı ama insan yine iç rahat olmuyor nasıl yapacağım bilmiyorum -
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba, 15 Ekime mülakat randevum var. Bu hafta eşimin hamile olduğunu öğrendik. Unganlar sağlık muayenesinde hamilelere de röntgen zorunlu tutuyor ve onay formu imzalatıyor. Hamileliğin özellikle ilk 3 ayında röntgen riskli görülüyor. (Kurşun yelek vb. kullanılsa dahi.) Bu durumda ne yapmam lazım?