• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. cihansahin
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    C
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 5
    • En İyi 0
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    cihansahin

    @cihansahin

    -3
    İtibar
    15
    Profil Görüntülemeleri
    5
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Ağrı Yaş: 35

    cihansahin Takip etme Takip Et

    cihansahin tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Sayılarla DV2025

      Merhaba. Biraz okuma yaptım forumda ve bu başlıktaki çoğu şeyi de okudum. Fakat benim kafamı karıştıran çok mühim bir şey var. Bizim mülakat tarihimiz 9 eylül 2025’ e verildi ve cn 80xx. Konuştuğumuz başka bir talihli bize, mülakata çağrılsanız ve onay alsanız bile kontenjan dolu bahanesiyle Amerika’ ya gittiğinizde, orada red alırsınız dedi. Böyle bir şey mümkün mü? Bizim reddedildiğimiz mülakatın hemen sonrasında bildirilmiyor mu? Öte yandan, bu ihtimal yüzünden mülakata gitmemeyi dahi düşünmeye başladık. (Yani mülakatta onay alıp ABD’ den kontenjan doldu diyerek geri gönderilme ihtimali) İlk kez Green Card çıkıyor bu yüzden süreç de dahil hiçbir şeye hakim değilim. Daha önce veya farklı bir yerde yanıtlandıysa kusura bakmayın, bulamadım. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      cihansahin

    cihansahin tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba.

      Belgelerde yanlışlık yapmamak adına danışmak için yazıyorum. usvisascheduling.com adresini kullanarak vize başvurusu oluşturmaya çalışırken emin olamadığımız için bir adımda takıldık. Bir tane danışmana sorduğumuzda bize AIS’ in kapandığını onun yerine UStravelDocs’ un açıldığını söyledi. Verdiği link de bizi yukarıda verdiğim siteye yönlendirdi. Biz kendisinden yardım almadan eşim adına başvuru açtık (talihli olan o) visa options kısmındaki kodlarda DV ve DV1-2 ve 3 kodları var biliyorsunuz. Burada DV mi seçmeliyiz yoksa DV1 mi? Dependent kısmına beni ve çocukları ekledikten sonra vize koduna yine aynı şekilde DV2 ve 3 mü girmeliyiz yoksa herkes için (eşim de dahil) DV mi işaretlenmeli? Danışman bize birlikte yapalım, siz yanlış yapıyorsunuz şeklinde cevap veriyor ama ben bunu danışmanlık ücreti için yaptığını düşünüyorum bir yandan da.

      (Bunları soruyorum çünkü hem doğru yapmak ve eğer doğru yoldaysam danışmana ekstra para vermemek istiyorum hem de forumdaki arama kısmına ilgili anahtar kelimeleri yazsam bile (sanırım vize sistemi yeni olduğundan) yeterli ve doğru bilgiye ulaşamadım.)

      Her türlü bilgi için şimdiden teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      cihansahin
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @alyosha bilgilendirme için teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      cihansahin
    • RE: Sayılarla DV2025

      Merhaba, foruma yazmak için onayım bugün oldu. Birkaç sayfa okuma fırsatım oldu yalnızca. Bana bunu söyleyen kişi de yine 2025 talihlilerinden biriydi. Forumun varlığını da yine kendisinden öğrendim. Süreç elbette önemli ancak karşımızdaki kişi neredeyse gerçekmiş gibi konuşunca aklımızda ister istemez soru işareti oluştu. Bu yüzden danışmak istedim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      cihansahin
    • RE: Sayılarla DV2025

      Merhaba. Biraz okuma yaptım forumda ve bu başlıktaki çoğu şeyi de okudum. Fakat benim kafamı karıştıran çok mühim bir şey var. Bizim mülakat tarihimiz 9 eylül 2025’ e verildi ve cn 80xx. Konuştuğumuz başka bir talihli bize, mülakata çağrılsanız ve onay alsanız bile kontenjan dolu bahanesiyle Amerika’ ya gittiğinizde, orada red alırsınız dedi. Böyle bir şey mümkün mü? Bizim reddedildiğimiz mülakatın hemen sonrasında bildirilmiyor mu? Öte yandan, bu ihtimal yüzünden mülakata gitmemeyi dahi düşünmeye başladık. (Yani mülakatta onay alıp ABD’ den kontenjan doldu diyerek geri gönderilme ihtimali) İlk kez Green Card çıkıyor bu yüzden süreç de dahil hiçbir şeye hakim değilim. Daha önce veya farklı bir yerde yanıtlandıysa kusura bakmayın, bulamadım. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      cihansahin
    • RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba. Biz Dv2025 talihlisiyiz ve bu konuda hiçbir fikrimiz yok. Bize mail iki üç gün önce geldi ve evrakları hazırlamaya koyulduk, muayene randevusu aldık. Daha sonra bu forumdan bahsetti bir kişi. Buraya girince dosya numaramızın çok düşük olduğunu ve mülakatta elenebileceğimiz ihtimalini gördük. Dosya numaramız 80xx ve mülakat 9 eylülde. Kontenjan dışı kalma ihtimalimiz çok mu yüksek? Forumda biraz dolaştım ama ilk kez green card ile alakadar olduğumuz için bilgilerin çoğuna aşina değilim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Şimdiden çok teşekkürler.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      C
      cihansahin