Merak ettiğim şey; diyelim ki pause bir anda kalktı ve binlerce kişi vize basımı için pasaportları konsolosluğa götürmeye başladı. Bu vize basım süreci konsolosluk için çok uzun sürecek bir zaman dilimi mi? Neden soruyorum: Ben eğer viyanadan randevu alırsak Ankaraya taşıyalım derken eşim Viyanada kalalım diyor, eğer pause kalkarsa viyana daha hızlı vize basar diyor ama temel bir altyapısı yok söylediği şeyin. Ben de gereksiz masraf yapmayalım Ankaraya taşıyalım derdindeyim nasıl olsa pause var hiç bir şey belli değil diye. Aydınlatabilecek biri var mı?
Butcher tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ATS16 Anladım, teşekkür ederim.
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Selamlar, 25xxx olarak viyana'dan randevu tarihi beklemekteyiz. Mülakat deneyimlerine baktığımda sağlık muayenesi olan da var olmayan da. Pause sebebiyle bir anlamı olmayacak mı bu sağlık muayenesinin şu aşamada? Sağlık muayenesi yaptırmadan viyana konsolosluğu randevusuna direkt gitmek risk mi olur?
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@rhabdo Merhaba, ben NA girdiğimde oldu. Karşıma ufak bir pencere çıktı bu şekilde. Doğru mu yaptım yanlış mı anlamadım.

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba, kasım ayı için bülten açılandı sanırım ve yine 7750 galiba dimi? yoksa ben mi yanlış bakıyorum. 3 aydır aynı sayıda kaldı gibi gözüküyor kontenjan.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Aklıma takılan bu AOS sürecinde de case numaramız CURRENT olmadan başvuramıyoruz değil mi? Benim numara 25XXX olunca dosyamı şimdiden avusturyaya taşıdım ama AOS sürecini de araştırıyorum. En kötü onu yaparım diyorum ama numaram CURRENT olmadan sanırım ABD'de sürece başlayamıyorum sanırım?
AOS'un greencard almak anlamında ek bir avantajı olmuyor galiba...