Selamlar bu sene ben de greencard talihlilerinden biri oldum. Case number 23xxx.sizce sira bana gelir mi yoksa simdiden dosya tasima yapmali miyim?. Cogu kisi gelmez diyor.hong konga mi gitmem gerekiyor surece tam olarak hakim degilim bilen biri yardimci olursa sevinirim.
Demohan tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar mülakat tarihim belli oldu 7 ağustos 2026 hong kongdaydı vizem uzun zamandır süreci takip edemedim hong kong hesapda para görmek istiyor mu sponsor bulsak para göstermek yerine iş görür mü ve türk vatandaşı olarak hong kongda mülakata girebilir miyim en son yasaklanmıştı fakat hala giren ve girecek arkadaşlar var ve ne zaman hong konga gidip sağlık randevusu almalıyım aşılarımı vs bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Pause dan dolayı gitmeli miyim kararsızım @serap
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ATS16 peki hong kong guzel bi tercih olur mu orada alma sansim olur mu sira bekleme yetismeme durumu nasil olur bi fikriniz var mi?
Demohan tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 (2026 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar mülakat tarihim belli oldu 7 ağustos 2026 hong kongdaydı vizem uzun zamandır süreci takip edemedim hong kong hesapda para görmek istiyor mu sponsor bulsak para göstermek yerine iş görür mü ve türk vatandaşı olarak hong kongda mülakata girebilir miyim en son yasaklanmıştı fakat hala giren ve girecek arkadaşlar var ve ne zaman hong konga gidip sağlık randevusu almalıyım aşılarımı vs bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Pause dan dolayı gitmeli miyim kararsızım @serap
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ATS16 peki hong kong guzel bi tercih olur mu orada alma sansim olur mu sira bekleme yetismeme durumu nasil olur bi fikriniz var mi?
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selamlar bu sene ben de greencard talihlilerinden biri oldum. Case number 23xxx.sizce sira bana gelir mi yoksa simdiden dosya tasima yapmali miyim?. Cogu kisi gelmez diyor.hong konga mi gitmem gerekiyor surece tam olarak hakim degilim bilen biri yardimci olursa sevinirim.