Merhabalar, biz de bugun Interview Letter'imizi aldik 2 Temmuz tarihi icin. Bekleyen herkese kolayliklar diliyorum
Houstonian Life
@Houstonian Life
Houstonian Life tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaslar merhaba 13 haziran 10:30 da unganlarda randevum vardi yakin tarihte randevusu olan arkadaslarin fikir edinebilmesi icin yazmak istedim
Benim randevum saat 10.30'da idi 30 dk oncesinde gittigimizde direk 4 kata ciktik gittiginizde once 4. kat unganlar ofisine cikmalisiniz islemleri baslatmak icin . genel olarak bir 10 kisi bekliyordu hepsi yabanciydi bekleme salonunda pasaport ile asi belgesi istendi benden sadece, asi kartim yoktu bir sorun olmadi. 3. kata yonlendirildim burada da bir 15/20 dk bekledik bu asamada testler icin odeme alindi ( 1862tl kredi karti veya nakit odeyebiliyorsunuz tl mi dolar mi soyleyelim diye soruluyor size) ardindan kan testi yapildi. tekrar biraz bekledik ardindan 5. kata yonlendirildim xray testi icin burada cok az bir bekleme yaklasik 5/10 dk ve hizli bir islem yapildi. tekrar 4. kata gidip muayene icin bekledim. bu arada bir turk hanfendi daha geldi onun disindaki yine bekleyen herkes yabanci idi. doktor muayenesine alindim burda da doktor bey muayene ve asilari uyguladi. ardindan bekleme alaninda 10 dk kadar bekledim 15739tl lik bir odeme daha alindi ( bana yapilan asilar 5 tane)boylece islemlerim tamamlanmis oldu yani yaklasik 2 saatte hersey bitmisti.
Toplamda 17600 TL odeme yaptik . sehir disindan gittik otel vs konaklamasi yapmadan geri donduk asilardan sonra herhangi bir halsizlik agri ates vb durumu olmadi Randevusu olan arkadaslar icin yardimci olur umarim. genel olarak herkes cok yardimci ve hizli idi . herkesin sorunsuz bir sureci olur insallah -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhalar arkadaslar. biz ikinci mulakat deneyimimiz ardindan vize onayimizi aldik. dun de Ankaradan kendimiz pasaportumuzu teslim aldik. Yukaridaki gonderilerde de bahsettigim gibi joint sponsorumuzun esinden de i-864a formu istendi. Joiint sponsorla ilerleyecek arkadaslar ne olur ne olmaz bu belgeyi de edinsinler mutlaka. VFS kismina gelince bence en belirsiz kisimlardan birisiydi. Bizden once vizelerini alan arkadaslardan duydugumuz kadariyla premium location delivery ve premium location pick up seceneklerinde sikinti yasandigini biliyorduk ancak uzun zaman oldugu icin cozuldugunu dusunerek premium location pick up secmistik. Vizemiz onaylanip basildigina dair mail aldigimizda yonlendirme mailinde sadece VFS Global den teslim alma kismi aktifti. Cunku premium delivery seceneginde ilce secenekleri cikmiyor, premium location pick up ise hic secilmiyordu. Bizde mecburen Ankaradan kendimiz teslim alma icin randevu olusturduk. 1 Hafta sonrasina randevu alabildik. Randevu olustururken verilen QR koduyla dun teslim aldik. Map'te VFS Global diye girdiginizde birden cok adres cikiyor. Ama ABD nin pasaport islemlerini yapan sube Mahall Ankara icindeki sube. Burada da yonlendirme veya tebela olmadigi icin biraz bulmakta zorlandik ama siz navigasyonda Mahall Ankaraya gittikten sonra Rossman magazasini bulup karsisinda yer alan yuruyen merdivenlerden inerseniz hemen solunuzda kaliyor.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Bizim i-130 formumuz da 16. ay olmasina 1 gun kala, sonunda dun onaylandi. Darisi bekleyenlerin basina
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ronn Merhabalar, bizde de evrak eksikliginden dolayi benzer durum olmustu. Elcilikten eksik belgeyi tedarik ettikten sonra tekrar follow up randevusu almamiz istenmisti. Basvuruyu kapat ve yeni basvuru baslat kismindan bilgilerimizi girip follow up olarak tekrar randevu olusturmustuk. Eger eksik belge oldugu icin follow up randevu alinacaksa her haftanin pazartesi gunleri icin acik randevu gunleri oluyor. Biz 2 hafta sonrasi pazartesi gunu icin randevu tarihi alabilmistik. Elciligin verdigi yonlendirme kagidinda malesef boyle bir bilgilendirme yok ve sistem yeni degistigi icin bu forumda da boyle bir bilgi yoktu be bizde tereddutte kalmistik ama bu sekilde islemimizi halletmistik. Umarim yardimci olur.
-
RE: Göçmen ve Göçmen Olmayan Vize Randevu Sisteminde Değişiklik (30 Mayıs 2025)Gündem içinde yayımlandı
@goldie Bizde bugun VFS temsilcisiyle telefonda gorustuk. Eger Premium Pick Up Location sectiyseniz herhangi birsey yapmaniza gerek yok, 3-4 is gunu icerisinde ustravel adresinden mulakattan once hangi UPS subesini sectiyseniz o subeye iletilecek ve sizi emaille bilgilendirecegiz denildi. Fakat o kadar amatorce bir sistem ki inansak mi inanmasak mi bilemedik. Bu kadar amatorce is yapan bir firma hayatimda nadir gormusumdur. Bir gelisme olursa buradan sizinle paylasacagim.
-
RE: Amerikan vatandasi esin uzun suredir ABD’de bulunmamasiAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@MySea Cok tesekkurler cevabiniz icin
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@nazmi4343 Hayirli olsun, sevindim adiniza.Umarim bir an once gelir NVC den email
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@nazmi4343 Son yilin tax returnu yukleniyor. Ama siz son 3 yilin tax returnunun dosyaniza olumlu yonde etki yapacagini dusunuyorsaniz son 3 yilin tax returnunu yukleyebiliyorsunuz, son 3 yili yuklemek zorunlu degil diye biliyorum. Bu arada tax return yukleniyor transcript degil benim takip ettigim kadariyla. W2 konusunda bir bilgim yok ama PDF seklinde hepsini birlestirip tek dosya halinde yuklerseniz daha iyi olur diye dusunuyorum.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Sitede yogunluk oldugu zamanlarda bu sekilde hata veriyormus. Simdi erisilebiliyor
Houstonian Life tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ronn Bizim de bu konuda kafa karisikligimiz vardi. gelen mailde yada iletisim numaralarinda konustugumuz kisilerden tam net bir cevap da alamadik acikcasi. yine burda formda bir kisi 10 gun bekledigini ama kendisine herhangi bir bilgilendirme gelmedigini bu yuzden Ankara ya gidip kendi aldigini ve pasaportunun hala vfs de oldugunu yazmisti. acikcasi pasaportu almak icin 15 gun sure var sanirim. biz de bu yuzden Ankaraya gidip kendimiz aldik riske atmak istemedik
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@PhantomRaven bana yapilan asilar 5 tane Toplamda 17600 TL odeme yaptik
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Refiks evet biz de burada saglik muayenemizi yazmistik. hatta o donem muayene olan arkadslara gore bir miktar daha az odeme alinmisti bizden. bazi kisilere gore 1 asi eksik olmustu esim.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Refiks Evet cevabiniz icin tesekkurler. Evet bende asilarla ilgili olduguna dair cevaplar almistim. Herhalde oyledir.
-
RE: Göçmen ve Göçmen Olmayan Vize Randevu Sisteminde Değişiklik (30 Mayıs 2025)Gündem içinde yayımlandı
Merhabalar, dun VFS Global den vizemizi teslim aldik ancak vizemizin uzerindeki Annotation kisminda "212g B" gibi bir ibare mevcut. Bunun ne oldugunu veya ulkeye girip cikista sorun cikarip cikarmayacagini bilen veya ayni durumda olan var mi?
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Vizenin ustunde Annotion kisminda 212g B gibi bir ibare var. Ne demek veya ulkeye girerken herhangi bir sikinti olusturur mu olusturmaz mi bilen veya daha once bu durumu yasayan kimse var mi acaba?
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhalar arkadaslar. biz ikinci mulakat deneyimimiz ardindan vize onayimizi aldik. dun de Ankaradan kendimiz pasaportumuzu teslim aldik. Yukaridaki gonderilerde de bahsettigim gibi joint sponsorumuzun esinden de i-864a formu istendi. Joiint sponsorla ilerleyecek arkadaslar ne olur ne olmaz bu belgeyi de edinsinler mutlaka. VFS kismina gelince bence en belirsiz kisimlardan birisiydi. Bizden once vizelerini alan arkadaslardan duydugumuz kadariyla premium location delivery ve premium location pick up seceneklerinde sikinti yasandigini biliyorduk ancak uzun zaman oldugu icin cozuldugunu dusunerek premium location pick up secmistik. Vizemiz onaylanip basildigina dair mail aldigimizda yonlendirme mailinde sadece VFS Global den teslim alma kismi aktifti. Cunku premium delivery seceneginde ilce secenekleri cikmiyor, premium location pick up ise hic secilmiyordu. Bizde mecburen Ankaradan kendimiz teslim alma icin randevu olusturduk. 1 Hafta sonrasina randevu alabildik. Randevu olustururken verilen QR koduyla dun teslim aldik. Map'te VFS Global diye girdiginizde birden cok adres cikiyor. Ama ABD nin pasaport islemlerini yapan sube Mahall Ankara icindeki sube. Burada da yonlendirme veya tebela olmadigi icin biraz bulmakta zorlandik ama siz navigasyonda Mahall Ankaraya gittikten sonra Rossman magazasini bulup karsisinda yer alan yuruyen merdivenlerden inerseniz hemen solunuzda kaliyor.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ronn Soyle, aktif dosya dediginiz onceden girdiginiz randevu kapaniyor fakat tekrar yeni bir randevu kaydi aciliyor. Bu konuda herhangi bir sikinti yasamadik. Yani basvurulari yonet kisminda bir dosya kapanip yeni gorusme tarihli bir dosya acilmis gibi gozukuyor. Elcilik size follow up randevu alin veya pazartesileri randevu gunu aciliyor gibi birseyler soyledi mi?
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Yogunluktan dolayi interview detaylarini yazamadim ama gorusmeye gitmeden veya belge yukleme asamasinda olan arkadaslar icin onemli bir konu belirtmek istiyorum. Biz joint sponsor olarak bir arkadasimizi gostermistik. Arkadasimizin esi calismiyor ve geliri yok diye i-864a formunu sisteme yuklemedik ve yanimizda goturmemistik fakat gorusmede bizden bu belge talep edildi. Youtube dan izledigimiz videolarda veya arastirdigimiz yerlerde de es calismiyorsa bu belgeyi yuklemenize gerek yok denilmisti ama istenebiliyor demekki. O yuzden surecin uzamamasi adina joint sponsorunuz varsa esi calisiyor olsa da olmasa da bu formu doldurup yukleyip gorusmeye yaninizda goturmenizi tavsiye ederim.
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Ronn Merhabalar, bizde de evrak eksikliginden dolayi benzer durum olmustu. Elcilikten eksik belgeyi tedarik ettikten sonra tekrar follow up randevusu almamiz istenmisti. Basvuruyu kapat ve yeni basvuru baslat kismindan bilgilerimizi girip follow up olarak tekrar randevu olusturmustuk. Eger eksik belge oldugu icin follow up randevu alinacaksa her haftanin pazartesi gunleri icin acik randevu gunleri oluyor. Biz 2 hafta sonrasi pazartesi gunu icin randevu tarihi alabilmistik. Elciligin verdigi yonlendirme kagidinda malesef boyle bir bilgilendirme yok ve sistem yeni degistigi icin bu forumda da boyle bir bilgi yoktu be bizde tereddutte kalmistik ama bu sekilde islemimizi halletmistik. Umarim yardimci olur.