Bugün o beklenen meşhur maili aldım mülakata haziran 2 sine honkkongta gireceğim şans dileyin arkadaşlar heyecan bastı 
Doğan İnce tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar Vize mülakatına Honk kong’ta girmiştim , şükürler olsun ki vizemi aldım ve amerikaya geldim deneyimde diğer arkadaşlardan farklı olarak askerlik belgem yoktu yoklama kaçağı olarak girdim. Bu yüzden dilekçe yazmıştım neden askerlik yapmadığımı açıklamıştım , tecil hakkımın bittiğini ve dövizle askerlik yapacağımı belirtmiştim. Askerlik belgesi olarak bunu sundum ve kabul ettiler mülakata girecek olup askerlik belgesi olmayan ve kaçak durumunda olduğu için alamayan arkadaşlar bu şekilde mülakata katılabilirler.
Bu zorlu yolda bize yardımcı olduğunuz için başta forum moderatörleri olmak üzere bütün bilgi paylaşan ve bir birine yardımcı olan arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum , iyi ki varsınız

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@mertq evet evet forumu 1 senedir takip ediyorum ilk alan kişi oydu zaten umarım herkes alabilir zaten bu deneyimleri okumak insanların heyecanını paylaşmak bile çok güzel amerikaya gittikten sonra bile forumda insanlara destek olmak istiyorum çok yardımcı oldu herkes sağolsunlar.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar arkadaşlar yakında mülakata gireceğim askerlik belgem yok yoklama kaçağıyım ve belgeyi ne yaptıysam alamadım borç var borcu ödeyip yoklama başvurusu yaparsam alabileceğimi söylediler onu da yapamadım açıkçası bayağı araştırdım yoklama kaçağı ile alakalı güzel bir bilgi bulamadım e devletten aldığım yoklama başvuru butonunun göründüğü ekran görüntüsü ve ilerde dövizle askerlik yapacağıma dair yazdığım bir dilekçe var hong kongta mülakata gireceğim mülakat olumlu geçerse inşallah bu konuda deneyimlerimi paylaşacağım başka arkadaşlara da yardımcı olması adına bu konuda her hangi bir bilgisi olan vae mıdır ben bayağı aradım bulamadım çünkü
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Fer-0 mülakatı nisan ayının başlarında almıştım askerlik belgemin olmadığını belirten bir mail attım yol göstermelerini rica ettim ertesi gün mülakat tarihi geldi.
Doğan İnce tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Fer-0 mülakatı nisan ayının başlarında almıştım askerlik belgemin olmadığını belirten bir mail attım yol göstermelerini rica ettim ertesi gün mülakat tarihi geldi.
-
RE: DV2025 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar Vize mülakatına Honk kong’ta girmiştim , şükürler olsun ki vizemi aldım ve amerikaya geldim deneyimde diğer arkadaşlardan farklı olarak askerlik belgem yoktu yoklama kaçağı olarak girdim. Bu yüzden dilekçe yazmıştım neden askerlik yapmadığımı açıklamıştım , tecil hakkımın bittiğini ve dövizle askerlik yapacağımı belirtmiştim. Askerlik belgesi olarak bunu sundum ve kabul ettiler mülakata girecek olup askerlik belgesi olmayan ve kaçak durumunda olduğu için alamayan arkadaşlar bu şekilde mülakata katılabilirler.
Bu zorlu yolda bize yardımcı olduğunuz için başta forum moderatörleri olmak üzere bütün bilgi paylaşan ve bir birine yardımcı olan arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum , iyi ki varsınız

-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@halildnrts34 öncelikle geçmiş olsun kötü olmuş bayağı bu girişinizi etkilemez ama kaptırmasaydınız iyi olurdu ehliyeti çevirtirdiniz en azından kardeşimde kaptırmıştı 1 sene sonra gelip aldı sonra gidip amerikan ehliyetine başvurdu oranın ehliyetini aldı kısacası bi sorun yaşamazsınız
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gouryella inceliyorum şimdi bilgilendirmen adına çok teşekkür ederim
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aliaytac41
Aynen öyle valla ben stresten mahvoldum umarım olumlu geçerde deneyimlerimi paylaşırım diğer arkadaşlarla da yurt dışı yasağı yerim korkusuyla kendimi attım dışarı zaten 3 aydır asya taraflarında geziniyorum hayırlısıyla güzeliyle şu haberi alayım ilk işim detayları paylaşmak olacak sizin içinde güzel sonuçlanır inşallah sizden de güzel haberler bekliyorum :)) -
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@aliaytac41 mail atmıştım hong konga belgeyi temin edemediğimi ve dilekçe yazdığımı belirttim bana kanıt niteliğinde bütün belgeleri götürmemi istediler bildiğim kadarıyla askerlik belgesi istiyorlar araştırmalarımda yoklama kaçağı olmanın green karta veya amerikan vizesine bi etkisi olmadığını gördüm internette ama ne olur ne olmaz şansa bırakmak istemiyorum new york türk konsolosluğunun dövizle askerlik adında pdf bilgilendirmesini çevirtip burada türk konsolosluğuna onaylatmayı deneyeceğim yani şuanda yapabildiğim bi bu var ap ye bu durumdan kalırsam da son çare borcu ödeyip yoklama başvurusu yapıp belgeyle başvuracağım umarım buna gerek kalmaz.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar arkadaşlar yakında mülakata gireceğim askerlik belgem yok yoklama kaçağıyım ve belgeyi ne yaptıysam alamadım borç var borcu ödeyip yoklama başvurusu yaparsam alabileceğimi söylediler onu da yapamadım açıkçası bayağı araştırdım yoklama kaçağı ile alakalı güzel bir bilgi bulamadım e devletten aldığım yoklama başvuru butonunun göründüğü ekran görüntüsü ve ilerde dövizle askerlik yapacağıma dair yazdığım bir dilekçe var hong kongta mülakata gireceğim mülakat olumlu geçerse inşallah bu konuda deneyimlerimi paylaşacağım başka arkadaşlara da yardımcı olması adına bu konuda her hangi bir bilgisi olan vae mıdır ben bayağı aradım bulamadım çünkü
-
RE: Göçmen ve Göçmen Olmayan Vize Randevu Sisteminde Değişiklik (30 Mayıs 2025)Gündem içinde yayımlandı
Merhabalar benim doldurduğum ve sonucunda “this is not a visa “ yazan üzerinde bilgilerimin yer aldığı belgede ds-260 yazıyor ds-160 ile farklı mı bunlar anlayamadım bilgisi olan var mıdır hong kong sayfasına da baktım ama sanırım bizim için geçerli değil bu mülakata hong kong ta gireceğim 2 haziranda maili de 18 nisanda almıştım.
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar Honk kongta dr nicolson randevum var daha önce burnumdan estetik ameliyat oldum kolum kırıldığı için ve bacağımda çapraz bağ koptuğu için ayrı ayrı ameliyatlar geçirdim ama bunların belgelerini almadım çok eski operasyonlar belgeleri yok zaten hastaneden de kontrol raporu gibi bir şey almadım şimdi Nicolason da muayene olurken sorun yaratırlar mı bilgisi olan var mıdır bu konuda hakkında
