Hem kardeşim hem kendim için başvuru yaptım. Ruyamda sonuclara bakiyorum ve ikimize de çıkmış. Benim cn tam 30.000 kardeşiminkini tam hatırlamıyorum çünkü 2 binlerde idi ve karişik sayılardı
. Kendi kendime bana sıra gelmez diye üzülüyordum
. Umarım en çok gitmek isteyenlere çıkar
2020DvWinner
@2020DvWinner
2020DvWinner tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@hcanbyrm emin misiniz green kart çekilişini kazandığınıza? 900 dolar mülakat ücreti istediler demissiniz yanlış anlamadıysam. Ucuz yırtmış olabilirsiniz

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan Bende açıkçası çok umutlanmak istemiyorum ama o an diyorum ki: ama birilerine çıkıyor sonuçta
neden ben olmayayım?
-
RE: DV2020 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
entrant status check e tıklayın hemen geliyor sıkıntısız
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selda anladım hocam. Bol şanslar.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selda hanım bende öğretmenim ve meslekte 5. yılım. Merak ettiğim konu var. Meselâ size cıktı diyelim (insallah
) mülakatta orada ne iş yapacaksınız dediklerinde ne söylemeyi düşünüyorsunuz? Öğretmenlik yapmayı düşünüyorum demenin bizim için bir eksisi olabilir mi acaba? Çünkü denklik vs vs uzun süreç yada bence baya zor. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Houstonda yaşayan türkler gibi bir grup yok muydu facebookta? Şimdi göremiyorum ben. Bilgisi olan var mı acaba?
Edit: Buldum şimdi
Turks In Houston
2020DvWinner tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2020 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@dras tebrik ederim. Asıl talihli eşiniz idi galiba. Türkiye de ne iş yapıyor acaba?
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selda anladım hocam. Bol şanslar.
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Selda hanım bende öğretmenim ve meslekte 5. yılım. Merak ettiğim konu var. Meselâ size cıktı diyelim (insallah
) mülakatta orada ne iş yapacaksınız dediklerinde ne söylemeyi düşünüyorsunuz? Öğretmenlik yapmayı düşünüyorum demenin bizim için bir eksisi olabilir mi acaba? Çünkü denklik vs vs uzun süreç yada bence baya zor. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yldrmmm az önce hem kardeşim hem benim için baktım. şuan yeniden giremiyorum. Google da dvlottery yazdıktan sonra gelen sayfada entrant status check e tıklayıp girdim.
-
RE: DV2020 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
entrant status check e tıklayın hemen geliyor sıkıntısız
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Google da entrant status check e tıklayınca hemen geliyor sıkıntı olmadan. ama üsttekine tıklayınca açılmıyor site
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@sadikcagan bende 55.000 kişinin toplamda o yıl verilecek vize sayısı diye biliyorum. Mesela örnekteki gibi anne yada baba kazandı 2 tane de çocukları var toplamda 4 kişi vize sayısından düştü mesela. Değil mi? @crazycells
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Hem kardeşim hem kendim için başvuru yaptım. Ruyamda sonuclara bakiyorum ve ikimize de çıkmış. Benim cn tam 30.000 kardeşiminkini tam hatırlamıyorum çünkü 2 binlerde idi ve karişik sayılardı

. Kendi kendime bana sıra gelmez diye üzülüyordum
. Umarım en çok gitmek isteyenlere çıkar