Merhaba arkadaşlar, öncelikle herkes için en iyisini diliyorum.
Dün mülakatım olumlu sonuçlandı. Görmek istedikleri tek şey samimiyet ve gerçek bir evlilik legal olmayan evlilikleri fazlaca sorguluyorlar.
Bu süreç hem maddi ve manevi olarak zor bir süreç. Herkese kolaylıklar diliyorum.
Bu forum benim için çok yararlı oldu. Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
demirdenkadifeldiven
@demirdenkadifeldiven
demirdenkadifeldiven tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Alihan-Demir 14 mayıs mülakat tarihim bu süreçte nasıl ilerlenmesi gerekiyor detaylı bilgi verebilecek arkadaşlar varsa çok memnun olurum
demirdenkadifeldiven tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Green Card teslim suresiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@charon çok teşekkür ederim. Basılan ıslak damga doğru mudur?
-
RE: Green Card teslim suresiYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar.
Şuan ABD’den yazıyorum. Evlilik vizesi(CR-1) ile 24 Ekim ülkeye giriş yaptım henüz greencard’ım elime ulaşmadı ve Türkiye’ye giriş yapmam gerekiyor internetten öğrendiğim kadarıyla ilk giriş esnasında basılan damga ile 1 sene süreyle beraber giriş çıkış yapabiliyorum bu doğru mudur? Lütfen yardımcı olun benim için çok önemli!! -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar, öncelikle herkes için en iyisini diliyorum.
Dün mülakatım olumlu sonuçlandı. Görmek istedikleri tek şey samimiyet ve gerçek bir evlilik legal olmayan evlilikleri fazlaca sorguluyorlar.
Bu süreç hem maddi ve manevi olarak zor bir süreç. Herkese kolaylıklar diliyorum.
Bu forum benim için çok yararlı oldu. Yardımcı olan herkese teşekkür ederim. -
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Merhaba arkadaşlar Uganda hastanesinde toplam ödeyeceğimiz tutar nedir ?
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@Busra-Akdag bende de aynı sorun oldu 3/4 gün bekleyin sistemin sonrasında tekrar denediğinizde oluyor
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba 14 Mayıs randevum 20 gün öncesinden hastaneye gitsem işlerimi halletsem bir sorun olur mu ? Diğer türlü 4 gün Ankara’da kalmam gerekiyor en geç bana 11 Mayıs randevu almanız gerekiyor diyor. İstanbuldan geleceğim 4 gün boyunca randevu stresti altında beklemek istemiyorum. Şimdiden teşekkürler
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
--https://ais.usvisa-info.com/en-tr/iv-- randevumu çevrimiçi kaydetmem lazım sayfaya bilgilerini girdikten sonra RANDEVUYA HAZIR DEĞİL diyor arkadaşlar bu ne demek ?
-
RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@beyza890 4 Mayıs yeterli bir vakit değil mi sonuç alabilmek için
