Merhabalar, Rabbim herkesin gönlüne göre versin. Eşim ve Benim Pasaportum mevcut. Benim bir sorum olacak. Çocukların pasaportu yok. Olurda Loto cıkarsa DS 260 formunu doldururken sorun yasarmıyız kısa bir zaman kaldı. Bu konuda deneyimi olan arkadaslardan destek rıca edıyorum 
Crazyman tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici çok teşekkür ederim. Keşke 500 $ olsaydı şansımız artardı

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@uzaklarr :)) kafa karışıklığı
Crazyman tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@T-C-Kubilay-Dikici çok teşekkür ederim. Keşke 500 $ olsaydı şansımız artardı

-
RE: DV2027 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Selam herkese artık ücretli mi lottery çekilişi ?
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@uzaklarr :)) kafa karışıklığı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bilgileri ABD de bir tanıdığa versek onlar bakabiliyor sanırım ABD saati ile 12:00 da sistem açıldı diyenler var bu doğru mu

-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son 1 Hayırlı Cumalar Herkese herşey gönlünüzce olsun..
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
GC acaba hangi burçlara daha çok çıkıyor
Totem yapmaya başladık. -
RE: (E1/E2) Tüccar ve Yatırımcı VizeleriYatırımcı ve Tüccar Vizeleri (E1/E2) içinde yayımlandı
Merhabalar TR dan başvuru için E2 danışmanı tavsiyeleri yönlendirmeleri alabilirmiyim ? Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim.
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese günaydın. Allah herkesin gönlüne göre versin İnşallah. E2 tecrübesi olan arkadaşlar varmı aramızda ? Yatırım yaparak bizzat destek aldıkları bir danşmanınız var ise banada yardımcı olabilirlermi ?