• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Ahmet Arslan 0
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 37
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Ahmet Arslan 0

    @Ahmet Arslan 0

    42
    İtibar
    128
    Profil Görüntülemeleri
    37
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Ahmet Arslan 0 Takip etme Takip Et

    Ahmet Arslan 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      CANAKKALE GECILMEZ , Ulu Onder Mustafa Kemal ATATURK ve butun sehitlerimizin ruhlari sad olsun ...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: DV2020 bekleme odası

      arkadaslar merhaba
      bende gruba yeni katilanlardanim ,ilk defa bu sene cekilise katildim forumu daha yeni kesfettim
      10 seneye yakindir Cinde yasiyorum
      DV2020 de herkese basarilar diliyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: DV2020 bekleme odası

      arkadaslar ben yaklasik bir ay kadar once New Jersey ve New york city deydim .
      konuyla alakasiz olsa da bi kac gozlemimden bahsetmek isterim
      ben on sene kadardir CIN de yasayan biri olarak soyluyorum yurt disinda hayat cok kolay degil -herkesin bireysel becerilerini gelistirmesini oneriyorum .
      new jerseyde gordugum turk kiraathanelerinden mi bahsetsem yoksa uzun zaman orada olunmasina ragmen dil konusunda ki sasirtici zayifliktan mi ?anlasilan yeni biseyler yapmak icin gidilmis ama okey masasindan kalkilamamis
      mumkun oldugunca sosyal olmakta fayda var diye dusunuyorum green kart cikar cikmaz sans ama becerilerin gelistirilmesi ozellikle dil konusunda cok onemli
      herkesin maddi birikim yapmak disinda -yetenek gelistirme konusunda hassasiyet gostermesinde onem var >bu sureyi bunun icin kullanmak herkese cok lazim olacak
      nacizane diyelim

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      bu arada moralinizi bozmayin arkadaslar
      amerikaya hepimiz gitmek istiyoruz ama sartlar her an icin heryerde degisebilir .bizi yesil karta basvurduran surec genellikle Turkiye de bu sartlarin cok hizli degisebilecek olmasi .
      Cinde hersey yolundaydi bir anda cehenneme dondu .bu olasilik turkiye icin de amerika icinde gecerli
      belki seneye daha iyi sartlarda daha makul kosullarda cikmasi bizim icin hayirli olucak

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @keysnambır baslangic tarihi 18 ekim

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      2022 kasim 3 de suan bos yer var degistirebilirsin en 2023 agustosa gore yakin sayilir @ibrahimasar

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @crazycells tesekkur ederim 😊

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @crazycells Istanbul istinye

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      You can try to submit an application as many times as is necessary until a complete application is received and the confirmation notice sent. Once you receive a confirmation notice, your entry is complete, and you should NOT submit any additional entries. aynen problem yok confirmation number ekranda cikana kadar denemek multiple entry sayilmiyo rahatladim @Final-Approach tesekkur ettim hocam @evrennce

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @clourpoint basiniz sagolsun.Allah rahmet eylesin .

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0

    Ahmet Arslan 0 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      bende cok memnun olurum,telegrama kayit oldum numaram
      05309123600

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      whatsapp falan mi eklesek kovalayanlarla ben mumkun oldukca yazmaya calisirim

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      2022 kasim 3 de suan bos yer var degistirebilirsin en 2023 agustosa gore yakin sayilir @ibrahimasar

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      anladim tesekkur ederim @ibrahimasar

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Arkadaslar merhaba istanbul konsoloslugu icin gun aciliyor mu ?
      ben yakin zaman icinde cok sik takip etmeme ragmen hicbir sekilde yakin tarih icin gun bulamiyorum
      ne onerirsiniz ?
      tesekkur ederim

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @crazycells Istanbul istinye

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      @crazycells Istanbul istinye

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: Pandemi devam ederken F-1 vizesi alabilen var mıdır?

      tesekkur ederim @crazycells @cüneyt-tarıkman
      peki akademik takvimin baslangic tarihinden once ,yani bir hafta kalaya kadar eger donus alamazsam ,mail yoluyla iletisime gecmek faydali olur mu ?
      bazi arkadaslar farkli kanallardan iletisime gecmenin faydali olabiliceginden bahsetmisler

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @keysnambır tesekkur ederim mail atmak mi yoksa direk aramak mi daha mantikli ?

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @keysnambır baslangic tarihi 18 ekim

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Ahmet Arslan 0
      Ahmet Arslan 0