• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Burak Elmacı
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 10
    • Takipçiler 7
    • Konu 0
    • İleti 53
    • En İyi 30
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Burak Elmacı

    @Burak Elmacı

    AOS için çıktık yola sonumuz hayır ola 😊

    61
    İtibar
    230
    Profil Görüntülemeleri
    53
    İleti
    7
    Takipçiler
    10
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:
    Konum Miami Yaş: 52

    Burak Elmacı Takip etme Takip Et

    Burak Elmacı tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Herkese Merhaba,
      8-5-2023 tarihinde bașlayan GC sürecimiz 12-9-2024 tarihinde GClerimizi almamizla mutlu sonla tamamlandi:) Böyle yazinca çok kolay bir süreç gibi kulaġa geliyor.Ancak bizim icin maddi ve manevi zorlayici bir surec oldu. Surece 27-3-2024 te Miamiye turist vizemiz ile giris yaparak basladik.Mayis bulteninde current olduktan sonra TRdeyken surecin basindan beri bize sonsuz destek olan @Figen Hanim ile irtibata gecerek hizlica evraklarimizi tamamladik.Yine @Figen Hanimin hizli ve etkin iletisim sayesinde,saglik raporumuzu 13-5-2024 te teslim aldik. 22-5-2024 tarihinde dosyamizi USCIS ofisine gonderdik.28-5-2024 te dosya kabul edildi.Kaldigimiz lokasyon nedeniyle dosyamiz Oakland Park Field Office tarafindan degerlendirilmeye alindi.27-6-2024 te parmakizi ve biyometrik randevumuz tamamlandi ve beklemeye basladik.29-7-2024 tarihinde Early Filling nedeniyle dosyamiz reddedildi.Biz onay beklerken ve surecin sonuna yaklastigimizi dusunurken -Case was Denied- cevabi bizde şok etkisi yaratti.Early Filling red nedeni bu yilin dinamiginde olan ve ilk defa karsilasilan bir durummus. En azindan forumun tamamini okumus biri olarak boyle bir red sebebiyle karsilasmamistik.
      Red cevabi alip surecin bittigini ve TR ye donecegimizi dusunurken @Figen Hanim bize inanilmaz moral ve destek verdi.Yaklasik 2 ay daha suremiz oldugunu dusunerek hizlica yeni bir dosya hazirlamiz konusunda fikir verdi. Oncelikle adresimizde degisiklik yaptik.Zaman kaybetmeden 3-4 gun icinde evraklarimizi yeniden hazirladik. 3-8-2024 tarihinde saglik raporumuzu guncel tarihli alarak ayni gun Fedex hizli kurye ile USCIS e gonderdik.
      15-8-2024 te yeni dosyamiz West Palm Field Office te isleme alindi.Bir onceki dosyada parmakizi ve biyometrik kaydimiz oldugu icin @Figen Hanim USCIS ile yazisarak parmakizi ve biyometrik icin guncelleme talep etti.Kabul edilince tekrar bu islem icin ilgili kurum bizi yeni randevuya cagirmadi.Bu da bize 15 gun zaman kazandirdi.
      22-8-2024 te parmakizi ve biyometrik guncelleme kabul edildi. Ve nihayet zorlu surecimiz 5-9-2024 te dosyamizin kabul edilmesiyle tamamlandi.
      12-9-2024 te GC leri ve SSN ile birlikte teslim aldik.
      En ozel tesekkur, Surece daha baslamadan ve surecin son anina kadar hep yanimizda olup,hatta 2. dosyamizi hazirlarken tum gun bizimle kosturan,moral veren,her sorumuzu eksiksiz ve sabirla cevaplayan Sevgili @Figen Hanim`a sonsuz tesekkurler...
      Ayrica surec esnasinda forumdan iletisimde oldugumuz @Güvenç @Redbeard @erenotti ye de tesekkur ederiz.
      AOS surecinde halen bekleyen ve yeni talihlilere kolaylikla kartlarina kavusmalarini ve bol sans dileriz.
      Ceyda&Burak

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhaba yarın gece yola çıkıp 27 Martta Miami de olacağız numaramızın current olmasını bekleyip AOS işlemlerine başlayacağız süreci başından sonuna kadar elimden geldiğince sizlerle de paylaşacağım. Umarım herkes sorunsuz bir şekilde green cardını alır. Görüşmek üzere

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Merhaba, dün (27.03.2024) Miami ye geldik ilk iş olarak Wells Fargo şubesine gidip hesap açabilir miyiz diye sorduk kira sözleşmesi vb. bir belge olmadan yapmadılar; bizde bugün PNC Bank’a gittik Boca Raton daki şubesine ve banka daki hanımefendi bizimle fazlasıyla ilgilendi ve hesabı açabilmek için bayağı bir uğraştı ve sonunda açtık. Hesabı açmak için pasaport ve Amerika telefon numarası yeterli oldu tabii ki birde Amerika da kalacağımız adresi istediler. Gelişmeler oldukça tekrar sizlerle paylaşacağım.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Redbeard sevgili dostum inan kendi kartımız onaylanmış kadar sevindim senin adına inşallah bundan sonrası daha kolay ve daha da güzel olur. Bizim sürecimiz de 1 ay önce parmak izi ve biometric vermiştik ve hala beklemedeyiz seninde dediğin bu süreç tam bir “SABIR” sınavı bu süreçte olan herkes bunu yaşıyor önemli olan bu kadar çaba ve sabrın sonunda güzel bir şekilde tamamlanması ve kartı almak inşallah en kısa süre de bizde güzel haberlerimizi paylaşırız. Tabi ki @erenotti den de en kısa süre de güzel haberler bekliyoruz. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Mülakat maili gelen herkese hayırlı olsun hayırlısı ile kartlarınızı alıp gitmek nasip olsun.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Plus19 cevabınız için teşekkür ederim; inşallah bir an önce gc alırsınız 🙏🏻 bizde şubat mart gibi Amerikaya gelerek süreci orada devam ettirmek istiyoruz malum dosya numaramız biraz yüksek Ankara’nın performası da çok iç açıcı değil gibi duruyor.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @hsn-kartal olumsuz düşünmek istemiyoruz bu ay sonu AOS için Amerikaya gidiyor olacağız ve bir sonraki bülten de current olacağımıza inanıyorum.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @tyler_neft Merhabalar bizde eşimle (kendisi asıl talihli) birlikte AOS sürecindeyiz. Ben 50 yaşındayım gelirken bazı aşıları yaptırıp geldik (hepatit b, tetanoz, grip aşısı) covid aşısını Türkiye de bulamadığımız için olamamıştık. Sağlık muayenesinin olacağı gün covid aşısı olduk, sağlık merkezine gidince hepatit b 2.doz, tetanoz 2.doz ve çocuk felci aşılarını olduk yani aynı gün içerisin de 4 aşı olduk yani demen o ki sonuca giden yolda olmazlar olmak durumunda oluyor 🙂

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Herkese merhabalar,
      Bugün biometric randevusu için evraklarımız geldi; darısı bekleyen herkesin başına 🙂

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Herkese Merhabalar,
      2 gün önce Green Card DV Loterry dosyamız “RED” edildi.Henüz sebebini bilmiyoruz,Tarafımıza gönderilen bilgilendirme de red nedenini göreceğiz ancak 4 aylık beklemenin sonunda böyle bir durumla karşı karşıya kalmak eşimi de beni de inanılmaz derece şok etti ve üzdü. Hatta bildirim geldiğinde ikimizde buraya kadarmış haftaya dönüyoruz dedik.

      Sürecin başından beri @Figen hanımla ilerledik.Hatta kendisi ile buraya gelmeden görüşmeye başlamıştık,kendisine durumu ilettiğimiz de şoke oldu ve sebebi belirten kağıda görelim dedive birlikte tekrar bir dosya oluşturarak başvuru yapabileceğimizi bize iletti.
      Şunu belirtmek isterim ki sürecimizin başından beri @Figen hanım her daim bize yardımcı olmak için elinden gelenin fazlasını yaptı Het zaman bize destek oldu ve yol gösterdi. Biz de bugün (01/08/2024) itibari ile yeniden dosya hazırlamak için @Figen hanımla birlikte kolları sıvadık.

      Tekrar kişi başı 1.440$ dosya ücreti ve sağlık raporunu almak içinde kişi başı 100$ ödeme yapacağız ve kalan kısıtlı süre de işlemlerimizin tamamlanmasını bekleyeceğiz. @gucarslan
      Gelişmelerden sizi de haberdar edeceğiz.Teşekkürler

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı

    Burak Elmacı tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Herkese merhaba,

      Florida için sormak istiyorum, Real ID alırsam DL almama gerek olmadan araba kullanabilir miyim?

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Figen Hanım, Genel bilgilendirmeniz çok kıymetli. Değerli paylaşım ve her zamanki desteğiniz için çok teşekkür ederiz.Hem GC lerine kavuşanlara yeni hayatlarında, hem de 2025 GC talihlilerine çıkacakları bu serüvende bol şans dileriz. @Figen

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @finalhope çok teşekkür ederim. Darısı arzu edenlere olsun. 🙂

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Hasan-Bilgin-1 Hayırlı olsun güzel günleriniz olsun.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @erenotti Benim kartımın üzerinde ikinci adımın sadece baş harfi yazıyor.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @Redbeard Çok teşekkür ederim 😊 süreç zorlu da olsa sonucunun olumlu olması yaşanan tüm sıkıntıları unutturuyor 🙏🏻 @Figen Hanımın desteğini anlatmakla bitiremeyiz kendisine çok çok teşekkür ederiz. İnşallah bekleyen tüm arkadaşlar bir an önce GC larını alır ve buradan bizlere mutlu haberlerini verirler.

      Selamlar,Sevgiler.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @ATS16 Teşekkürler evet aynen dediğiniz gibi oldu çok şükür olumlu bir şekilde sonuçlandı. Darısı bekleyen ve isteyen herkesin başına.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      Herkese Merhaba,
      8-5-2023 tarihinde bașlayan GC sürecimiz 12-9-2024 tarihinde GClerimizi almamizla mutlu sonla tamamlandi:) Böyle yazinca çok kolay bir süreç gibi kulaġa geliyor.Ancak bizim icin maddi ve manevi zorlayici bir surec oldu. Surece 27-3-2024 te Miamiye turist vizemiz ile giris yaparak basladik.Mayis bulteninde current olduktan sonra TRdeyken surecin basindan beri bize sonsuz destek olan @Figen Hanim ile irtibata gecerek hizlica evraklarimizi tamamladik.Yine @Figen Hanimin hizli ve etkin iletisim sayesinde,saglik raporumuzu 13-5-2024 te teslim aldik. 22-5-2024 tarihinde dosyamizi USCIS ofisine gonderdik.28-5-2024 te dosya kabul edildi.Kaldigimiz lokasyon nedeniyle dosyamiz Oakland Park Field Office tarafindan degerlendirilmeye alindi.27-6-2024 te parmakizi ve biyometrik randevumuz tamamlandi ve beklemeye basladik.29-7-2024 tarihinde Early Filling nedeniyle dosyamiz reddedildi.Biz onay beklerken ve surecin sonuna yaklastigimizi dusunurken -Case was Denied- cevabi bizde şok etkisi yaratti.Early Filling red nedeni bu yilin dinamiginde olan ve ilk defa karsilasilan bir durummus. En azindan forumun tamamini okumus biri olarak boyle bir red sebebiyle karsilasmamistik.
      Red cevabi alip surecin bittigini ve TR ye donecegimizi dusunurken @Figen Hanim bize inanilmaz moral ve destek verdi.Yaklasik 2 ay daha suremiz oldugunu dusunerek hizlica yeni bir dosya hazirlamiz konusunda fikir verdi. Oncelikle adresimizde degisiklik yaptik.Zaman kaybetmeden 3-4 gun icinde evraklarimizi yeniden hazirladik. 3-8-2024 tarihinde saglik raporumuzu guncel tarihli alarak ayni gun Fedex hizli kurye ile USCIS e gonderdik.
      15-8-2024 te yeni dosyamiz West Palm Field Office te isleme alindi.Bir onceki dosyada parmakizi ve biyometrik kaydimiz oldugu icin @Figen Hanim USCIS ile yazisarak parmakizi ve biyometrik icin guncelleme talep etti.Kabul edilince tekrar bu islem icin ilgili kurum bizi yeni randevuya cagirmadi.Bu da bize 15 gun zaman kazandirdi.
      22-8-2024 te parmakizi ve biyometrik guncelleme kabul edildi. Ve nihayet zorlu surecimiz 5-9-2024 te dosyamizin kabul edilmesiyle tamamlandi.
      12-9-2024 te GC leri ve SSN ile birlikte teslim aldik.
      En ozel tesekkur, Surece daha baslamadan ve surecin son anina kadar hep yanimizda olup,hatta 2. dosyamizi hazirlarken tum gun bizimle kosturan,moral veren,her sorumuzu eksiksiz ve sabirla cevaplayan Sevgili @Figen Hanim`a sonsuz tesekkurler...
      Ayrica surec esnasinda forumdan iletisimde oldugumuz @Güvenç @Redbeard @erenotti ye de tesekkur ederiz.
      AOS surecinde halen bekleyen ve yeni talihlilere kolaylikla kartlarina kavusmalarini ve bol sans dileriz.
      Ceyda&Burak

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @EasternStar Çok teşekkürler hakkımız da hayırlısı hangisi ise o olsun diyoruz artık burada yada Türkiye de 🙏🏻

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @erenotti Bu sabah itibari ile işlemlere başladık notice gelene kadar her şeyi tamamlayıp hızlı bir şekilde aksiyon almak için gerekli tüm işlemleri yapmak için çalışmalara başladık.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Burak Elmacı
      Burak Elmacı