• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Lifepark 0
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 5
    • Konu 0
    • İleti 127
    • En İyi 33
    • Tartışmalı 2
    • Gruplar 0

    Lifepark 0

    @Lifepark 0

    74
    İtibar
    311
    Profil Görüntülemeleri
    127
    İleti
    5
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Lifepark 0 Takip etme Takip Et

    Lifepark 0 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2024 Mülakat Deneyimleri

      Uzun zorlu bir sürecin ardından viyanadan almış olduğum vizemin detaylarını ve deneyimlerimi paylaşmak üzere notlarımı düzenliyorum (Spoiler: AP ve SCHGEN REDDİ İÇERİR 🙂). Her şeyden önce bu grubu kuran, birbirine bilgilerini, deneyimlerini esirgemeyen herkese teşekkür ederim. Simdi en başından süreci anlatmaya başlayalım 🙂.

      Her şey Kasım ayında öylesine başvurduğum greencard çekilişi ile başladı. O zaman diş hekimliği fakültemin 4. Sınıfının başındaydım. Sosyal medyada gördüm ve öylesine basvurayım dedim. 15 dk da formu doldurdum ve kimliğimden copy paste yaptığım fotoğrafım ile özensizce bir başvuru yaptım ve başvurumu resmen unuttum.

      Aradan aylar geçti. 2023 de 5 mayıs gecesi ( doğum günüm 🙂) sonuçların açıklandığını gördüm ama arkadaşlarım ile dışarıda olduğum için yine umursamadım. Gece saat 3 sularında evde öylesine bir kontrol edeyim derken birden ne göreyim "you have been randomly selected" önce inanılmaz bir şok yaşadım. Ne demek simdi bu ? Tabi o zamanki cahillikle hemen birkaç hafta içinde amerikaya gitmem gerekiyor sanıyordum😂. Sonra youtube da bazı videolar izledim herkes ds260 formunu çok hızlı doldurmak gerektiğinden bahsetmişti. Ben de o gece uyumadan sabah 7 ye kadar formu doldurup submitlemis oldum. Aileme durumu bildirdim. Olacaklardan habersiz mutlu mutlu beklemeye başladım. Tabi bu süreçte forum ile tanıştım ve okudukça endişelerim arttı. Dosya numaram 16 k lardaydi ve Türkiyede sıra gelmesi düşük ihtimaldi. Peki ne yapılabilir? Dosya taşıma! Bunun için önden biraz çalışma gerekliydi. Benim ne yeşil pasaportum vardı nede yurtdışı tecrübem. Bundan dolayı yurt dışı da oldukça ürkütücü ve ulaşılmaz geliyordu. Aynı zamanda öğrenciydim ve vize almam çok kolay değildi. Bundan dolayı daha önce yurt dışına çıkmış yeşil pasaportu olan sınıf arkadaşım ebrar ile birlikte 2023 haziran ayında kosova ve arnavutluğa bir ön Seyehat planladım ve gerçekleştirdim. Amacım pasaportumu güçlendirmek ve olur da Dosya taşırsam diye vize surecimi kolaylaştırmaktı. Ardından Ekim ayı geldi ve 2023 süreci başladı. Ben bir yandan forumu hatim ediyorum 😅 bir yandan da okulum için hastahanede hasta bakıyorum ( evet yaz kış 🙂). Ögretim yılı başladı artık fakültede son yılım. Her dönem bakmam gereken belli sayıda hasta var. Sınavlarım var, sözlülerim var. Bir yandan da dosya taşıma için pusuda bekliyorum. Eylül Kasım aralık ufak ufak mail atıyorum ama daha kimse olumlu dönmüyor. Bir yandan da forumda adminler uyarıyor. Bu dönemlerde dönen olmaz. Ocaktan sonra yavaş yavaş kabuller başlar diye. Bunu düşünerek yine arkadaşım ebrar ile beraber pasaportumda bir schgen hazırda bulsun diye Kasım sonu gibi bir yunanistan seyehati planladım. Yunanistan kolay vize veriyordu ümitliydim. Sonuçta Daha once yurt disina da çıkmıştım hem de ayni arkadaşım ile geziyordum. Niye vermesinler ki 🙂 Ama malesef yunanistan beni reddetti ve Öncesinde dosya taşırsam schgeni alıp giderim, Gelme diyecek halleri yok ya? ortalama bir vatandaşız seklinde olan düşüncelerim malesef Türkiye gerçekleri ile çok sert bir şekilde yüzleşmiş oldu. Bundan dolayı sadece vizesiz olan konsolosluklara mail atmaya karar verdim ve ocağa kadar sadece bu konsolosluklara mail yolladım ama hep aynı cevaplar gelmeye devam etti. Aylar ayları kovaladı yılbaşı geçti ben düzenli olarak 15 günde bir belirlediğim konsolosluklara mail atmaya devam ederken içimden avrupaya da mail atayım ne olur ki düşüncesi geçti. Yanılmıyorsam şubat ayı gibi Avrupa'daki konsolosluklara mail attım. İster şans ister kader deyin tam da o ay Viyana konsoloslugu dosya taşımaya karar verdi. Ve birkaç gün sonra dönüş yaptılar. "İsterseniz dosyanızı taşıyabiliriz! " bir anda hem sevindim hem de korktum. Çünkü vize alabileceğime dair çok inancım yoktu. Durumlarım değişmemişti hala ögrenciydim hala yeterli param yoktu. Ve daha birkaç ay önce aldığım bir red vardı ve bu yeniden vize almayı çok çok zorlaştırıyordu. Ama Türkiye'de de asla sıra gelmeyeceğini biliyordum ve az bir şansım da olsa sonuna kadar onun için savaşmaya karar verdim. Olmazsa olmaz tekrar türkiyeye taşırım giden para olur dedim ve dosyamı taşımaları için viyanaya dönüş yaptım. 29 şubatta dosyanızı taşıdık. Kcc den mülakat bekleyin maili geldi benim bekleme süreci başladı ben de o sırada vize ile ilgili ögrenebildiğim her seyi araştırıyordum. Gruptaki herkesin maddi durumu bir değildir. Ben öğrenciyim ve bugüne kadar biriktirdiğim belli bir param vardı. Ailemin durumu orta halli ama bu süreçte aileme olabildiğince az yük olmak istiyordum çünkü ortada kesin bir şey yoktu ve verdiğim tüm emek ve para boşa gidebilirdi. Benden gitmesi sorun değil ama ailemin zorla biriktirdiği parayı düşük ihtimallerle kumar oynamak isteyeceğim son şeydi bu yüzden ince eleyip sık dokuyordum. Bir ay sonra kcc mail attı ve sanki kader ağlarını benim için örüyordu. Bir önceki yıl doğum günümde aldığım greencard haberi gibi bu sefer de mülakatım doğum günümden 2 gün sonra 7 mayıstaydı 🙂.
      Şansıma bir iki hafta içinde bir uçak firması kampanya yaptı ve çok uyguna uçak bileti buldum. Bu süreçlerde can dostum Ebrara ben seyehate gidiyorum gelmek ister misin dedim. Sağolsun beni yalnız bırakmadı o da bilet aldı ve beraber bir plan yaptık. Ve işin artık en çetrefilli en lanet kısmı başladı.

      SCHGEN CANAVARI:
      Herhangi bir ülke olsa belki çok zor da olmazdı diyebilirim ama AVUSTURYA ahh avusturya. Bu kadar illet çirkin bakan başka bir ülke daha var mıdır bilmiyorum. Kafamda her türlü senaryoyu oynuyordum Grencarddan bahsetmeli miyim? 9 gün viyanayi gezmek için uzun bir zaman şüphe çekebilir salzburga gittiğim tren bileti mi eklesem? Vb. Bu sırada viyanaya dosya taşıyan başka kişilerle de tanıştık ve süreçte iletişimde kaldık. Benden önce mulakati olan bazı kişiler schgenini aldı bazıları alamadı. Ama profili bana çok benzeyen öğrenci bir arkadaşım vardı Samet, sana da selam olsun @narinbey. Benden 2 hafta önce başvurup reddi yedi kendisi. Tabi bu bende öyle bir panik yarattı ki. Dedim kesin ben de red yiyeceğim çünkü onun daha önce aldığı schgen reddi yoktu ben daha kötü bir haldeydim. Bu süreçte forumdan malesef ki yeterli yardımı alamadığımı düşünüyorum. Keşke schgen konusunda daha çok konuşulabilse en azından ayrı bir başlık olsaydı. Yapacak bir şey yok eminim gelecek zamanlarda o da olacaktır. Bu işleri bilen tanıdık birileri vardı. Sorduk öğrendik ve çok iyi bir dosya ile başvurumu yaptım. Size schgen için şunu söyleyebilirim 3 şeyi kanıtlamanız gerekli

      1- Gidişinize dair yeterli kanıt :
      Gidisinizi turistik olarak belirtiyorsaniz bu turistik bir aktivite bileti olabilir veya greencard mulakati için gidiyorsanız mulakatinizin olduğunu gösteren belgeyi ekleyebilirsiniz

      2- Geri döneceğinize dair kanıt :
      Bu, konsolosluğa Türkiyede güçlü bağlarınız olduğuna dair inandırmanız gereken kısımdır. Türkiyede ki düzenli işiniz, üzerinize olan mal mülk taşınmaz. Aileniz, okulunuz vb. Ne kadar resmi evrak bulabiliyorsanız eklemenizi tavsiye ederim.

      3- FINANS :
      Seyehatiniz için yeterli parayı hesapta göstermeniz gerekiyor AMA bu para yasal yollarla gelmiş olmalı. Yani asgari ücret kazanan bir kişi hesabında 100 bin TL göstermesinin yada hesaba 1 hafta önce para yatırmış olmasının hiçbir hükmü yok. Düzenli geliri olan bir kişi hesabında seyehati için yeterli para göstermesi gereklidir.( biz 2000 dolar gösterdik) hesabınız ekside olmasın. Her ay düzenli para artıyor görünsün bunun dışında ekstra bir birikim hesabında birikiminizi gösterip seyehatimi bu paradan karşılayacağım diyebilirsiniz.

      Başvuru için şöyle bir senaryo kurduk. Arkadaşım ile beraber 9 günlük bir doğum günü kutlamasına gidiyoruz daha önce zaten birlikte seyehate çıkmışız ( greencarddan bahsetmedik çünkü bizden önce bahsedip başvuran kişiler göçmen şüphesi ile red yedi) Babam bana sponsor oluyor. Hesapta yeterli para gösteriyorum. Yani anlayacağınız 4 dörtlük bir dosya ile başvurumu yapıyorum. Oldukça Ümitliyim.
      Ama tabi ki hesaba katmadigim bir gerçek var. Başvuru ülkesi Avusturya ! Yani ikinci kez red yemekten malesef kurtulamıyorum😔 Adamlar resmen Türkleri ve seni ülkemizde istemiyoruz diyorlar. Buna ilk elden şahit oldum. İlk 1-2 gün yoğun bir çöküş yaşadım. Ümidim hiç kalmadı çünkü itiraz dahi etsem yine vermeyeceklerini düşünüyordum daha ne yapabilirdim ki ! Zaten her şeyi yapmıştım. Sonra moral veren, destek olanlar oldu. Bir daha dene itiraz et güzel bir metin yaz. İtiraz örnekleri atıldı bir hanfendinin itiraz metnini gördüm. Her maddeye ayrı ayrı nedenleştiren bir itiraz yazmıştı ben de benzer bir metin yazdım. Beni red etmelerin temel sebepleri olarak daha önce schgenim olmaması yani geleceğime dair yeterli kanıt yokmuş, ve geri dönecegime inanmiyorlarmis. Aslında ilk dosyamda olan metinleri ve belgeleri tekrar ekledim. Babamın hesabında ek biraz daha para gösterdik. Ve turistik bir bilet ekledim. Hiç ümidim yoktu ama 4 gün sonra cuma günü telefonum çaldı ☎️ . Avusturya konsoloslugundan bir hanfendi işini hızlıca bitirmek isteyen bir memur edasıyla tak tak tak cümlelerini söyledi. "İtirazınız kabul ediyoruz pasaportunuzu getirin basalım." Hemen hastahaneden çıkıp eve gittim pasaportu alıp vfs ye bıraktım ve yine beklemeye başladım. Uçağım pazar günüydü Pasaportum cuma günü basılmış olarak geldi 😁. Yani anlayacağınız Her şey ucu ucuna denk düştü. Tabi bu süreçte ben schgen, sağlık muayenesi ve aşılar ile o kadar boğuşuyordum ki ne kalacak yer ne yol hiçbiri ile ilgilenemedim. Sağolsun Ebrar benim yerime her şeyi ayarlamıştı. Ben sadece belgelerimi hazırladım, aşılarımı oldum ve uçağa bindim ve yola çıktım. Daha önce viyana serisi çokça anlatıldığı için schgen konusuna odaklanmak istedim. Çünkü bu konuda forumda çok az kaynak vardı

      MÜLAKAT
      Uçağımız indi ilk defa schgen bölgesine girişimi yaptım. Havalanından şehir merkezine giden trenler var. Onlar ile ulaşım sağlanıyor. Ardından şehir içinde haftalık tren bileti aldık ve o şekilde ulaşımı sağladık. Ben 6 mayıs günü sağlık muayenesine gittim. Küçük bir klinik içeri girdiğinizde Amerikalı sarışın bir bey var. Önce forum doldurttu ardından fotoğraf çektiler. Hemşire hanımın odasında sağlık bilgilerimiz alındı ve ayrı bir odada fiziki muayene gerçekleşti. Tüm surec çok basitti. Ekstradan bir aşı olmam istendi onu yaptırdım ücreti ödeyerek çıktım.

      Sonraki gün mülakata gittim saatime birkaç dakika kala yanımda bekleyen diğer talihliler ile yukarı çıktık ve güvenlik kontrolünden geçerek konsolosluğa girdik. Yine çok büyük bir yer hayal etmeyin. Birkaç cam vezne var. Mulakati bile onun arkasından yapıyorlar. Yani ayrı bir oda vs yok. Benden önceki diğer insanların mulakatlarını oturduğum sandalyeden birkaç metre uzaktan izledim ve duydum. Belgeleri talep ediyor sıra ile istenenler veriliyor getirilen çoğu belge istenmiyor . Ardından yemin, ve bitti. Sıra bana geliyordu çünkü diğer kişilerin mülakatları bitmişti. Beni almadan önce konsolosluk görevlisinin diğer talihlilere yaptığından farklı bir süreç işlettiğini gördüm. Önce arkaya gitti ve bir kağıt aldı. Sonra onları doldurdu ve beni çağırdı. Durumdan biraz şüphelendim ama kötüye yormamaya karar verdim. Ardından normal bir mülakat gercekleşti. Belgeler verildi, yemin edildi, Parayı ödedim. Askerlik muafiyet kağıdı imzaladım. (Bilginiz olsun 25 yaş altı kişiler bunu imzaliyormuş. Bu askere gitmeniz gerekiyor demek değil ama askerlik çağında olduğum için imzalanması gerekli olduğu söylendi). Ve o can alıcı cümleler geldi. "Random bir isim kontrolü olacak.(ilk adım Muhammet) endişe edilecek bir şey değil. Size formu mail atacağız soruları doldurup geri yollayın süreç bittiginde haber veririz. Şimdilik pasaportunuzu geri veriyoruz." Aslında Arkadan o kağıdı aldığı an şüphelenmiştim ve düşündüklerim doğru çıkmıştı. O an ne hissettiğimi hiç bilmiyorum. Sadece teşekkür ederim dedim ne kadar süreceğini sordum. Belirsiz dedi. Pasaportumu aldım ve konsolosluktan çıktım. Arkadaşım Ebrar beni dışarıda cafe de bekliyordu. Onun yanına gittim. Durumu söyledim. Ee peki ne olacak diye sordu. Ben de bilmiyorum bekleyeceğiz dedim. Buraya kadar gelmiştik her şeyi yaptık. Dosya taşıdık. Schegenden red yedik. İtiraz ettik kazandık. Resmen tırnaklarımla kazıyarak geldim. Sadece orada 5 dk hiç konuşmadan oturduğumuzu hatırlıyorum. Ardından arkadaşım yapacak işin kalmadıysa gezelim madem dedi. Peki napalım dedim. 2 saat sonra Bratislavaya otobüs var. Slovakyaya gideriz o zaman dedi. Peki dedim kendimi ona bıraktım. Bavulları aldık ve bratislava - budapeste tekrar viyana yapıp 9 günlük seyehatimizi tatille bitirdik. O sırada konsolosluğun attığı soruları cevaplayıp form olarak onlara geri yolladım ve beklemeye başladım.

      AP SÜRECİ
      İnsanı Bundan daha fazla yıpratan başka bir süreç var mıdır bilmiyorum. Çünkü hayatınız öyle bir belirsizliğin içinde ki. Resmen hayatınızı durduruyorsunuz ve sadece haber bekliyorsunuz. Her ayın ilk haftası CEAC sisteminde güncelleme oluyordu ben de bunu takip edip bekliyordum. AP de benim anladığım her bölge yada konsoloslugun ayın belli zamanlarımda kontrolü olduğuydu. Viyanada her ayın ilk haftası oluyordu. AP sürecim 3 ay sürdü. Bu sırada okulum bitti, mezun oldum. Türkiyede doktora ve amerikada doktora başvurularını kaçırdım. Hiçbir yerde plan yapamıyordum. Geleceğim sadece ulaşması gereken bir maili bekliyordu. Vee ağustos başında brklediğim mail geldi " admistirative procces surecinizin bittiğini bildirmekten mutluluk duyarız. En yakın zamanda fiziken yada buraya gelecek birisi ile pasaportu bize ulaştırın" elim ayağıma dolaştı. Hemen pasaportu yollamak için birilerini aradım. Tanıdıklardan 1 hafta sonra oraya gidecek birini buldum ve pasaportu teslim ettim ve yolladım.

      Şuan pasaportum elimde Uçak biletlerimi aldım ve master programı için araştırmalar yapıyorum 😁. Önümüzdeki hafta New york'a bir gir çık yapacağım ama asıl amacım mayısta okul başvurularından sonra kabul aldığım eyalete gitmek. Çünkü okulun yurdunda kalacağım için yaşam derdim daha az olacak. 1.5 yılda neler yaşadım neler gördüm. Bugün greecard çıktı diye sevinen geçmişteki halime sesleniyorum. Süreçte neler yaşayacağından haberin bile yok ama yolun sonu güzel olsun. Hakkımızda hayırlısı inşallah 🙂. Herkese sevgiler, esenlikle kalın. Bu gruptan bir @lifepark0 geçti 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Merhaba, 16 Kasım da Newark havalanından amerikaya ilk girisimi gerçekleştirdim. 10 saatlik uzun bir uçuşun ardından newyorka gece 12 civarında iniş yaptım. Ardından hızlıca pasaport kontrolü noktasına gittim. Gelen sadece bizim Uçağımız vardı. Gece saati olduğu icin tüm vezneler açık değildi. . Hangi sıraya girmem gerektiğini sordum ama herkesin tek bir sıra olmasını söylediler. Sanırım saatten dolayı böyle bir uygulama yapıldı. 15 dk lik bir sıra beklemenin ardından benim kontrolüm geldi. Greencard için ilk gelişim olduğunu söyledim. Sarı zarfı uzattim. Başka bir şey istenmedi. Görevli beni takip et diyerek arka odaya götürdü. Orada zarfimi işlem memurlarına verdi. En fazla 2 dk sonra adım seslenildi. İşlemlerin tamam olduğu söylenerek pasaportuma damga basarak yollandım. Tekrar parmak izi vermedim veya ek bir işlem yapmadım. Soru sorulmadi. Greencard başım ücretini girmeden 2 gün önce ödemiştim. 15 gün olmasına rağmen CASE trackerda herhangi bir gelişme yok ancak SSN im bugün elime ulaştı. Yeni bilgiler geldikçe güncelleme geçeceğim.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Arkadaşlar üzülerek bildiriyorum ki dün avusturya vizemden red aldım. Tüm gerekli evrakları her türlü kanıtı ile beraber göndermiş olsam dahi ne gidiş nedenime nede döneceğime inanmamışlar. Öğrenciyim 12 haziranda sınavlarım vardı. Akademik takvim ve dekan imzali mezun olmak için dönmelidir belgesi ekledim. Ama malesef ki ne yaparsak yapalım adamların bizi ülkelerinde istemedikleri gün gibi aşikar. Kazanamayacağımız bir oyunda umutla ve az bir birikimimiz ile oynuyoruz malesef. Bu benim 2. Schgen reddim oldu. İtirazda bulunacağım ancak sebeplerimi kanitlasam bile konsolosluk inanmamayı seçiyor. Önümdeki başka yolları değerlendireceğim. Schgen süreci ve dosya taşımaya çalışan bütün arkadaşlara içtenlikle başarılar diliyorum. Mümkünse avusturyadan başvuruda bulunmamanızı kendi bireysel tecrübeme dayanarak öneririm. Herkese başarılar.

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Sayın @gucarslan ben de resmi olarak viyanaya taşımış bulunmaktayım 😅. Az önce mail geldi. Aylardır forumu takip edip doğru zamanda mail atmanın sonuçlarını aldık sanırım. Şuan sadece aklımda schgen var. Daha önce alınmış bir vize reddim var. Öğrenciyim ondan dolayı direkt bir gelirim yok. Önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Herkese Merhaba arkadaşlar, 3 aydır beklediğim AP sürecimin sonuna geldim. Viyana konsolosluğu pasaportumu yollamamı söyleyen bir mail attı. Simdi en kısa sürede pasaportumu avusturyaya götürmem gerekiyor. Yakın zamanda viyanaya mülakata gidecek veya tanıdığı olan var mı acaba ?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      @tfnsylmz ahh bee 😄. Okullar çok pahalı. Denklik için araştırma yapıyorum. Askeriyenin benefitleri olduğunu duyunca sevinmiştim ama 4 yıl da çok fazlaymış. Okul çok yoğun olacagi için git gel yapmam da çok mümkün değil. Bu da yattı sanırım

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Merhaba dosya taşıma için sormak istediğim bazı konular var. Travel state gov adresinde konsoloslukların bilgilerine baktığımda hepsinde e mail adresi görünmüyordu. Bu konsolosluklara nasıl ulaşacağız ? Bir de mülakatları okurken çoğu kişinin https://om.usembassy.gov/visas/immigrant-visas/immigrant-visa-online-inquiry-form/ adresinden de ileitişime geçtiğini gördüm buradan geçmek daha mı sağlıklı nedir nasıl kullanılır ? Kendimce bir mail yazdım çevremdeki konsolosluklara atmaya başlamak istiyorum. Tecrübeli arkadaşlar genel bir bilgilendirme yapabilir mi

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: Yeşil Kart'ın Adresinize Ulaşmasını Nasıl Takip Edersiniz?

      Merhaba, 70. Gün kartım basıma geçti. Benzer durumda olan arkadaşlar için bildirmek istedim. Simdi kargoda görünüyor ama takip numarası görünmüyor

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      @zynp7tepe merhaba ben de 2 defa mail attım. İlkinde bu cevabı verdiler ikinci mailimde şu şekilde cevap geldi.

      Thank you for your inquiry.

      Your interview location is Vienna and will be used by KCC for scheduling purposes. When we have scheduled your interview, you will be required to log into the Entrant Status Check (ESC) to view your appointment notificatio

      Benim de içim rahatladı 😄

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) Aşamaları

      Viyana konsolosluğundan aldığım mailde e-devletten alınan barkodlu belgeleri kabul ettiklerini söylemişler. Türkçe olmayan metinleri çevirin demiş ama e devletten ingilizce çıktı olarak alabiliyoruz sanırım. Dosya taşıma sürecine o kadar odaklanmışım ki evrak toplama kısmına çok yabancıyım 😅

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0

    Lifepark 0 tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      @alpha2015tr malesef evet artık ülke içinde yasal statü dahi olsa muhattap konsolos olduğu ve degisikligin konsolos ile yapılması gerektiği söyleniyor.

      May 22

      U.S. Citizenship and Immigration Services Will Grant ‘Adjustment of Status’ Only in Extraordinary Circumstances | USCIS

      U.S. Citizenship and Immigration Services Will Grant ‘Adjustment of Status’ Only in Extraordinary Circumstances | USCIS

      U.S. Citizenship and Immigration Services today announced a new policy memo reiterating the fact that, consistent with long-standing immigration law and immigration court decisions, aliens seeking adjustment of status must do so through consular processing via the Department of State outside of the...

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @gucarslan ortalık fena karışacak bu tüm işleri çok zorlaştırır aynı zamanda da konsolosluk yükünü çok arttırır görüşündeyim. Greencardlıyım nişanlımı farklı bir vize ile getirip AOS yapmayı planlıyorduk. F2A nasıl olacak artık hiçbir fikrim yok.

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Selamlar herkese bugun şok edici bir gelisme oldu. Göçmen olmayan vize türleri ile AOS sürecini kapattılar yani artık F2A süreci de amerika icinden turist ogrenci vb vizeleri ile yurutulemeyecek demek oluyor yine konsolosluğa gidilmesi gerekiyor. Süreç hakkında ne düşünüyorsunuz ? Haziran bülteni açıklanmıs ve january 25 olara görünüyor yani 1.5 yıl gibi süre olmuş demek oluyor. Bugun evliligini yapan ve konsolos üzerinden başvuran kişi sizce ne kadar süre sonra ülkeye giris yapabilir. Tecrubeli arkadaşlar bilgi verebilir mi acaba ?

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: ( J ) Değişim Programı Vizeleri

      Herkese merhaba nişanlım için J1 resercher vizesine basvurmayi dusunuyoruz. İlgili host hoca ve kurumu bulduk. Ancak turkiyedeki işler sebebi ile baslangiç tarihini seneye yazirmayı dusunuyoruz host hocamız kabul etti ancak mülakat ile program başlangici arasinda ne kadar süre olmalı sizce ? Çunku mulakata eylül ekimde girilirse program baslangici neredeyse 9 ay sonra olacak

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: Amerika'da Green Cardla Yaşayanların Tecrübeleri

      @Psychologist-0 Selamlar. Benzer bir uygulamayı ECE için yaptim. Benim okulumun international office i belgeleri direkt ECE ye mail olarak yolladı. Bu sayede herhangi bir gecikme ve postalama ucreti olmadı. Ama bunun için okulumuzun buna uygun bir prosedürü olmalı. İngilizce şekilde okul tarafından gönderim sağlanmalı. Aksi takdirde Türkçe tranksriptleri alıp İngilizce'ye çevirtip okul tarafından mühürlü zarfta postalatmalısınız. Hem süre hem de maddi olarak zor bir prosedür haline geliyor.

      Amerika Birleşik Devletleri'nde Yaşam içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: F2A ve F2B Vize Süreçleri (Green Card sahiplerinin eş ve çocukları)

      Herkese tekrar merhaba . F2a sürecinde visa bulletin bir anda ileri çekilmesi hakkında tecrubeli arkadaşların fikirleri nedir ? Bir anda 1 yıldan fazla öne çekildi. Amerika ile olan ikili ilişkilerin iyileşmesini de göz önüne alırsak sürecin ilerleyişi ile ilgili olumlu yorum yapabilir miyiz ? Visa bulletin daha da öne çekilir mi sizce ? Pandemiden önce f2a süreci 1 yılmış sanırım keşke tüm süre ondan daha da iyi olsa tabi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @fly_me_to_the_moon Selamlar hocam ne yaptınız bu konuda.

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: (F/M) Öğrenci Vizeleri

      @Efe-İlhan vize reddinizi siz belirtmediğiniz sürece göremezler. Amerikan sistemi ile schgen ülkeleri sistemi farklıdır

      Öğrenim Vizeleri (F/M ve J) içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: ABD'de Dil Okulu Fiyatları - Konaklama - I20 ve Diğer Maliyetleri

      Merhaba 2025 de dil okulu kabulleri için ne düşünüyorsunuz 25 yaşında freelance çalışan birisi uzun vadeli amaç master başvurusu ama öncesinde 6 aylık bir dil okulu düşünüyoruz

      İngilizce Dil Eğitimi içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0
    • RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine Katilmak

      Merhaba ordu içinden güncel vatandaşlık süresi ile alakalı bilgisi olan var mı ? Son zamanlarda ne kadar sürede vatandaş olunabiliyor?

      Adalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
      Lifepark 0
      Lifepark 0