Chicago da az güzel değil be!

Chicago da az güzel değil be!

Son güne Times Square atalım


chicago kışı da başka güzel ya
Bazıları çok garip ya, o içlerindeki "kimseye çıkmasın, bana çıksın" bencilliğini görebiliyorsun. Yok, liseliler başvurmasın, yok vasıfsızlar başvurmasın, sanane kardeşim, ülkeyi mi satın aldın?
Gereksiz başvuruyu önlemek için sadece cüzi bir miktar koyabilirsin ama o başvurmasın, şu başvurmasın gibi şeyler bence bencillik. Gönülden isteyen herkese çıkması dileğiyle.
1 dolar, pasaport falan derken geldiğimiz noktaya bak...

Minnesota da ayrı güzel be 
Herkese Amerika’nın güncel sıcaklık haritasıyla iyi bayramlar

Ya kimseyi eleştirmek istemiyorum da
Şu başvuruyu ciddiye almayanlara çıkınca şu çekiliş gerçekten koyuyor ya
Adam yazmış “çocuklarımı başvururken belirtmedim belirtmem gerekiyormuş, ds-260 formunda belirtsem kabul olur mu”
Ya beni geçtim ben önemsizim de şu forumda 10-15 senedir başvurup çıkmayan kişileri gördüm gerçekten bu gibi adamlara ayıptır bu yapılan yazık gerçekten çok yazık
1 dolar, pasaport falan derken geldiğimiz noktaya bak...
Greencard çekilişi süresiz askıya alınmış
Olası bir pasaport zorunluluğu olursa diye bir sorum olacaktı: Pasaportum bu Ocak 6'ya kadar geçerli, yani 2 aylık bir süresi kaldı. Bu pasaport ile başvuru yapıp daha sonra yeni 2-3 yıllık pasaport çıkartabilir miyim, yoksa illa 2 ayı kaldığı için yeni pasaport mu çıkartmam gerekir? Bilen varsa cevaplarsa çok sevinirim.
@Zeq Değişiyor açıkçası ben 1 haftada çıkarmıştım ama yoğunluk olursa işler farklılaşır.
@Ekto-Oktan Gerçekten çok doğru diyorsun hocam. İnsanlar sanki Green Card başvurusu sadece dâhiler ya da çok özel bir zümre içindir sanıyor. Halbuki herkesin amacı farklı; kimisi daha huzurlu bir hayat istiyor, kimisi geleceğini garantiye almak istiyor. Yasal bir yoldan şansını denemekte ne var yani? 60’larda Almanya’ya gidenlerin çoğu da yüksek eğitimli değildi ama kimse onlara “neden gittin” demedi. Şimdi herkes akıl veriyor. Bu “bende yoksa kimsede olmasın” kafası da gerçekten ülkenin en büyük sorunu. İnsan iyi bir yaşam arzuladığı için küçümsenmemeli.
Bazıları çok garip ya, o içlerindeki "kimseye çıkmasın, bana çıksın" bencilliğini görebiliyorsun. Yok, liseliler başvurmasın, yok vasıfsızlar başvurmasın, sanane kardeşim, ülkeyi mi satın aldın?
Gereksiz başvuruyu önlemek için sadece cüzi bir miktar koyabilirsin ama o başvurmasın, şu başvurmasın gibi şeyler bence bencillik. Gönülden isteyen herkese çıkması dileğiyle.
Daha başlamadı değil mi? Bu kadar geçe kalmazdı sanki Trump bir şeyler deniyor 
Yap kurban olduğum 50-100$ işte ya elini korkak alıştırma
Bu sene de has not been selected görmeye geldik, hadi bakalım.
Neyi kazandık da bunu kazanalım beklenen bir sonuçtu ama insan ufak da olsa bir ümit ediyor. Neyse belki başka fırsatlar çıkar önümüze…