Merak etmeyin sevgili arkadaşlar.bu kadar karamsar olmayın.Ben dahil birçok kişiye bu yıl GC çıkacak.üzülmeyin siz
hayyaatt tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ahmet-34 DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
Olmuyorsa boşverin vardır ondan da bi hayır deyip geçin hayat boş zaten takmayın kafanıza
️
hayaller olmasa ve çabucak vazgeçsek sanırım bu gün icat diye birşey olmazdı,son güne kadar peşini bırakmayacağım bakalım.hayırlısı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@gözde DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
@hayyaatt başvurunuzu yapabildiniz mi
Merhaba Nasılsınız.
Evet en sonunda başvurumuzu yapabildik.
Yandex internet tarayıcıdan bütün geçmişi sildik,bütün otomatik doldurmaları ayarladık,Ve bir çırpıda bütün bilgileri doldurup ileri tuşuna bastık.Bütün bunları sabaha karşı 2-3 sularında yaptık yoğunluk olmasın diye,
En sonunda sayfa açıldı ve başvurumuz kabul edildi çok şükür.Umarım sonuçta olumlu olur.Bir hafta uğraştık ama.Psikolojim bozuldu resmen :=) -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ve bu arazilerde tarım yapmak nasıl huzur verir..
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mutlukurt0534 moralim çok bozuk bildiğin gibi değilim.
seçilmedin yazısı bir taraftan,oruç bir taraftan kafa bimilyon.
şu an konu konu sayfa sayfa gezecek ne moralim nede mecalim kaldı inan. yinede tşk.
Alacağın olsun senin trump.. -
RE: Green card site bağlantı sorunuGreencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
Dünden beri,sabah erken,öğlen ikindin gün içi,gün sonu,akşam,gece,gece yarısı,sabaha karşı,değişik browserlerden,VPN li,VPN siz vs. derken 120 den fazla deneme yaptım ama nafile,bir türlü kayıt ı sonlandıramadım.2.sayfadan 3.sayfaya bir türlü geçiş yapamadım.
Artık şevkim kırıldı,sanırım Amerika bana özel gıcıklık yapıyor almayacak beni :=)
işin şakası, Eşimle beraber ne kadar çok ama çok istesekte sanırım bize nasip değil.olmayacak..
İşin çözümünü bulan lütfen yazsın.tşk -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Dünden beri,sabah erken,öğlen ikindin gün içi,gün sonu,akşam,gece,gece yarısı,sabaha karşı,değişik browserlerden,VPN li,VPN siz vs. derken 120 den fazla deneme yaptım ama nafile,bir türlü kayıt ı sonlandıramadım.2.sayfadan 3.sayfaya bir türlü geçiş yapamadım.
Artık şevkim kırıldı,sanırım Amerika bana özel gıcıklık yapıyor almayacak beni :=)
işin şakası, Eşimle beraber ne kadar çok ama çok istesekte sanırım bize nasip değil.olmayacak..
İşin çözümünü bulan lütfen yazsın.tşk. -
RE: [Arşiv] Ücretsiz Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
Dünden beri,sabah erken,öğlen ikindin gün içi,gün sonu,akşam,gece,gece yarısı,sabaha karşı,değişik browserlerden,VPN li,VPN siz vs. derken 120 den fazla deneme yaptım ama nafile,bir türlü kayıt ı sonlandıramadım.2.sayfadan 3.sayfaya bir türlü geçiş yapamadım.
Artık şevkim kırıldı,sanırım Amerika bana özel gıcıklık yapıyor almayacak beni :=)
işin şakası, Eşimle beraber ne kadar çok ama çok istesekte sanırım bize nasip değil.olmayacak..
İşin çözümünü bulan lütfen yazsın.tşk. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@md-seu DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
@hayyaatt DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
kendim,eşim ve 4 çocuğumun bilgilerini kronometre tutarak,YANDEX ve CROME de otomatik doldurttuğum halde en erken 2 buçuk dakikada tamamlayabiliyorum.Sanırım Bğlantının kopmaması için uzun bir süre. ve bağlantı kopuyor.
Başka yolu nedir?@hayyaatt öncelikle kullandığınız browserların geçmişini temizleyiniz, telefonunuzda kullandığınız internetinizi paylaşıma açarak (hotspot) yine hızlı bir şekilde formu doldurdurmayı deneyebilirsiniz. Şevkiniz kırılmasın denemeye devam ediniz.
tamam deniyorum.inş olur.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells DV2020 bekleme odası içinde söyledi:
@ayhann @UnalS @hayyaatt yukaridaki aciklamayi okuyun isterseniz arkadaslar!
EVET okudum okumasınada,4 çocuk olunca hızlı yapmam mümkün değil

çocukların hepside 2010 dan sonra doğumlu.mecbur gireceğiz.
hayyaatt tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2022 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
hadi hayırlısı.allahım hayattaki bütün olumsuzluklara inat, bu sene bana şans gülecek inşallah. hissediyorum. Şimdiden hazırlıklara başlasam acaba erkenmi olur sizce,
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
arkadaşlar herkesin confirmation number i 2020eu falan diye başlıyor,
Benim numaram 20208MUBN5J5xxxxx falan diye devam ediyor.
acaba yanlış numaramı benimkisi yoksa başvurudamı yanlışlık yaptım acaba,bilgili arkadaşlar bilgilendirebilirmi.Tşk -
RE: DV2020 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
arkadaşlar herkesin confirmation number i 2020eu falan diye başlıyor,
Benim numaram 20208MUBN5J5xxxxx falan diye devam ediyor.
acaba yanlış numaramı benimkisi yoksa başvurudamı yanlışlık yaptım acaba,bilgili arkadaşlar bilgilendirebilirmi.Tşk -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mutlukurt0534 moralim çok bozuk bildiğin gibi değilim.
seçilmedin yazısı bir taraftan,oruç bir taraftan kafa bimilyon.
şu an konu konu sayfa sayfa gezecek ne moralim nede mecalim kaldı inan. yinede tşk.
Alacağın olsun senin trump.. -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
kanadanın ne gibi göcmenlik sistemi var.oraya basvurup gitme sansımız nedir.yada özel şartları varmıdır sayın SUV2019
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@yldrmmm geçmiş mesajlarda paylaşımlarda forumdan en fazla 4-5 kişiye çıktığını okumuştum.ona istinaden dedim
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
takib edebildiğim kadarıyla forumda 4 kişiye çıktı loto. Bu sayı doğrumu sizcede.
Demek oluyorki TR kotası dolmuş oluyor.ben ve diğer siteye ulaşamayıp bakamayanların hala ümitlenmesine gerek varmı sizce? -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
1,5k çevrim içi.
bu arada site açılmıyor -
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
son 19 dakika.hadi allahım önce bana sonra diğer arkadaşlara cıksın gc
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
49 dk. gel gel GC gel..