Kaldı üç güzel gün, Rabbim hayırlısını versin hepimize, belki çok istediğimiz bir şey bizim için felakete sebep olacak ve çok üzüleceğiz , biz bunu bilemeyiz, inşallah kalbimizden geçen, aklımıza düşen, dilimizde olan her şey bizim için hayırlıdır .
HAYALİNİYAŞA
@HAYALİNİYAŞA
HAYALİNİYAŞA tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
İnşallah herkes için hayırlısı neyse o olur, kazanmak da kaybetmek de insan için....
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
ilk defa başvurduk eşimle içimden çıkacak diyor sessiz bir ses '' istikrarlı hayal hakikattir.....''
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Green card çıkma şansı %1 den az olmasi bence çok yüksek bir oran düşünsenize dünyaya gelme ihtimalini başarmışsın mili litre sprem sayisi 15 milyonda bir ihtimal damlasinda ve sen dünyaya gelmeyi başarmışsın belki 250 milyon kişide bir şansını yakalayip yaşayıp hayatta kalip birde Green Card ta başvuru yapmışsın neden çıkmasın ki zaten hepimiz şanslıyız sadece sıramızı bekliyoruz bence. Neyse uzun lafin kenarı diyorum Umarim hepimize çıkar...
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bence bu sene hepimize çıkacak istisnasız
️
️

HAYALİNİYAŞA tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Düşünsenize Türkiye den başvuran herkese çıkıyormuş
️

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bence bu sene hepimize çıkacak istisnasız
️
️

-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Herkese selam ,başvuru sırasında dikkatimi çeken birsey var isim soy isim doldururken pasaportta olduğu gibi yazın diyor peki Ğ harfini native languge gibi olduğu şekilde mi bırakmak lazım yoksa İngilizce karakter mi girmek gerek,acaba her sene İngilizce karakter giriyor ve orijinal ismimizi yazmıyoruz bu hep kafamı kurcalayan birsey UĞURCAN mi yoksa UGURCAN mi olmalı bu isimde kazanan varsa adını nasıl yazdı çok merak ediyorum
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Çıkacak gibiydi ama HAS NOT... demesin mi :))
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ne demiş bilge bir şair ''İstikrarlı hayal hakikattir''. Hayalinde ısrarlı olup sonuna kadar inanmak lazım, bakalım biz inandık çıkacağına da acaba ?.!!!!....

-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
İnşallah herkes için hayırlısı neyse o olur, kazanmak da kaybetmek de insan için....
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kaldı üç güzel gün, Rabbim hayırlısını versin hepimize, belki çok istediğimiz bir şey bizim için felakete sebep olacak ve çok üzüleceğiz , biz bunu bilemeyiz, inşallah kalbimizden geçen, aklımıza düşen, dilimizde olan her şey bizim için hayırlıdır .
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Green card çıkma şansı %1 den az olmasi bence çok yüksek bir oran düşünsenize dünyaya gelme ihtimalini başarmışsın mili litre sprem sayisi 15 milyonda bir ihtimal damlasinda ve sen dünyaya gelmeyi başarmışsın belki 250 milyon kişide bir şansını yakalayip yaşayıp hayatta kalip birde Green Card ta başvuru yapmışsın neden çıkmasın ki zaten hepimiz şanslıyız sadece sıramızı bekliyoruz bence. Neyse uzun lafin kenarı diyorum Umarim hepimize çıkar...
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Listeye benide yazin eğer sağlık probleminiz olursa çözeriz
