• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Seher Ertaş Karaaslan
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    S
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 41
    • En İyi 12
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Seher Ertaş Karaaslan

    @Seher Ertaş Karaaslan

    25
    İtibar
    78
    Profil Görüntülemeleri
    41
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Seher Ertaş Karaaslan Takip etme Takip Et

    Seher Ertaş Karaaslan tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      Bugün göçmenlik yolculuğum sona erdi. ❤️

      Yaklaşık 4 yılın ardından resmen Amerika Birleşik Devletleri vatandaşı oldum! 🇺🇸

      Irving Saha Ofisi (Texas)

      • Başvuru: 15 Temmuz 2025
      • Mülakat: 20 Nisan 2026 (Geçtim – N-400 ve I-751 aynı gün onaylandı.)
      • Yemin Töreni: 18 Haziran 2026

      Tören çok güzeldi; salonda birbirinden mutlu yüzler ve ilham veren hikâyeler vardı.

      Bu süreç boyunca bu grupta deneyimlerini paylaşan ve sorularıma cevap veren herkese yürekten teşekkür ederim. Desteğiniz bu yolculuğu benim için çok daha kolay hale getirdi.

      Hâlâ bekleyen herkese sabır diliyorum. Umudunuzu kaybetmeyin; sizin gününüz de mutlaka gelecek.

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Ekto-Oktan Evet I-751 yeni sonuçlanmış biri olarak diyebilirim ki çok zor bir süreç.. sure bitti başvurduk 2 yıl boyunca 10 yıllık kartlarımız gelmedi.. seyahat etmeye çekindik uzatma kayıtları ile bekleme şansınız varsa mutlaka bekleyin ve 10 yıllık kartınızı alın

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @Space34 100 sorudan 6 soru sordu hepsini bildiğim için daha fazla soru sormadı, reading ve writing 2 cümle verdi ..writing ilk cümleyi hatalı yazmisim 2. Bir cümle daha söyledi onu yazdım..N-400 formundan have you ever ile başlayan sorularından sordu ..ve diğer doldurduğumuz kişisel bilgileri sordu...sonra geçtiğimi söyledi.. sadece 15 dk sürdü..slmdl oath ceremony için gün bekliyorum

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @Sono sanırım bu kategoridekileri etkiliyor

      • Henüz interview olmayanlar
      • RFE bekleyenler
      • Güvenlik kontrolünde olanlar
        Benim dosya onaylandı kartlar postaya verildi , ceremony için tarih bekliyorum,Memur dosyanın Bona fide olduğunu söyledi ,sanırım kapsamlı incelemeden geçmiş ..tabi ne olacağını yinede bilemeyiz 🤔
      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: i-751 basvurusu (kosullu Green Card'in kosulunu kaldirmak)

      @Space34 vatandaşlık sürecine başvurunca ikisi aynı anda onaylandı🥰

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @redsat2000 cevap için çok teşekkür ederim, eşimin sponsorluğunda kızımın şuan greencardı var , vatandaşlık başvurusu için bana tanınan erken başvuru hakkı kızım içinde geçerli olacakmı? 2025 yılında başvuru yapabilecez ve o tarihte kızım 19 yaşında olacak

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @redsat2000 Ayrıntılı cevabınız için çöm teşekkür ederim

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @bologna Merhaba siz ABD ne zaman giriş yapmıştınız? Yanilmiyotsam biz aynı zamanda green kart için onay almıştık..ama bana 1 sene sonra başvuru yapabileceğim söylendi, sizin süreç nasıl ilerledi?

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @arnblt yanıtınız için çok teşekkür ederim

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @Edelweiss Texas Dallas,2 dosyam var içerde I-751 ve N-400 o sebepten uzadı diye düşünüyorum combo interview bekliyorum

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan

    Seher Ertaş Karaaslan tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      Bugün göçmenlik yolculuğum sona erdi. ❤️

      Yaklaşık 4 yılın ardından resmen Amerika Birleşik Devletleri vatandaşı oldum! 🇺🇸

      Irving Saha Ofisi (Texas)

      • Başvuru: 15 Temmuz 2025
      • Mülakat: 20 Nisan 2026 (Geçtim – N-400 ve I-751 aynı gün onaylandı.)
      • Yemin Töreni: 18 Haziran 2026

      Tören çok güzeldi; salonda birbirinden mutlu yüzler ve ilham veren hikâyeler vardı.

      Bu süreç boyunca bu grupta deneyimlerini paylaşan ve sorularıma cevap veren herkese yürekten teşekkür ederim. Desteğiniz bu yolculuğu benim için çok daha kolay hale getirdi.

      Hâlâ bekleyen herkese sabır diliyorum. Umudunuzu kaybetmeyin; sizin gününüz de mutlaka gelecek.

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: IR-1/CR-1 süreci ve mülakat deneyimleri (ABD vatandaşı ile evlenip Türkiye'de Green Card almak)

      @Ekto-Oktan Evet I-751 yeni sonuçlanmış biri olarak diyebilirim ki çok zor bir süreç.. sure bitti başvurduk 2 yıl boyunca 10 yıllık kartlarımız gelmedi.. seyahat etmeye çekindik uzatma kayıtları ile bekleme şansınız varsa mutlaka bekleyin ve 10 yıllık kartınızı alın

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @Space34 Eşim ve kızım disarida bekledi ama onların çağırmaması bir yana, evlilik ile ilgili tek bir soru bile sormadı sadece dosyamızın Bona fide olduğunu söyledi .. zaten sadece N-400 için interview gelmişti memur bekleyen diğer dosyanızda var onu da onaylıyorum dedi ..şükür ki bize denk gelen memur iyiydi..darısı tüm bekleyenlere inşallah ,I-751 dosyası için biz 2 yıl bekledik

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @Space34 100 sorudan 6 soru sordu hepsini bildiğim için daha fazla soru sormadı, reading ve writing 2 cümle verdi ..writing ilk cümleyi hatalı yazmisim 2. Bir cümle daha söyledi onu yazdım..N-400 formundan have you ever ile başlayan sorularından sordu ..ve diğer doldurduğumuz kişisel bilgileri sordu...sonra geçtiğimi söyledi.. sadece 15 dk sürdü..slmdl oath ceremony için gün bekliyorum

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: i-751 basvurusu (kosullu Green Card'in kosulunu kaldirmak)

      @Space34 çok teşekkür ederim

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: i-751 basvurusu (kosullu Green Card'in kosulunu kaldirmak)

      @Space34 vatandaşlık sürecine başvurunca ikisi aynı anda onaylandı🥰

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: i-751 basvurusu (kosullu Green Card'in kosulunu kaldirmak)

      @Space34

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: i-751 basvurusu (kosullu Green Card'in kosulunu kaldirmak)

      @Space34 evet bizim kartlar bugün geldi

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @Edelweiss çok uzun bir süreç , sizde isim değişikliği varmiydi? Benim dosyam Dallas’ta sizin ki hangi eyalet?

      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan
    • RE: ABD Vatandaşlığı Başvuru Süreci (Naturalization)

      @Sono sanırım bu kategoridekileri etkiliyor

      • Henüz interview olmayanlar
      • RFE bekleyenler
      • Güvenlik kontrolünde olanlar
        Benim dosya onaylandı kartlar postaya verildi , ceremony için tarih bekliyorum,Memur dosyanın Bona fide olduğunu söyledi ,sanırım kapsamlı incelemeden geçmiş ..tabi ne olacağını yinede bilemeyiz 🤔
      Vatandaşlık Süreci ve İşlemleri içinde yayımlandı
      S
      Seher Ertaş Karaaslan