@batup ben buzdolabını arka plan yaptım
umut arda adıgüzel
@umut arda adıgüzel
umut arda adıgüzel tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@merian ankara da pasaport basım makinesinde parça eksikmiş italyadan parça bekleniyormuş o yüzden gecikiyor
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Atlantis00 umarım daha az olur bide kote 80k olursa herhalde türkiyeden bi 3,5 insan talihli olur
-
RE: Green Card Kazanınca Ailenizin Tepkisi Ne Oldu?Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@xarivas heyecanla okudum gerçekten çok orijinal tepki vermişsiniz

-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@Ping-PONG teşekkürler hocam cevabınız için
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@tfnsylmz hocam özel değilse army'den neden çıkıyorsunuz
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
fotoğraf 300 dpi ve 600x600 olduğu sürece sıkıntı olmaz değil mi
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
çekilişin açıklanmasına daha aylar var ama çok heyecanlıyım saçma bir şekilde.çıkma ihtimali bu kadar düşük bir hayal için bu kadar umutlu olmak büyük hayal kırıklığına uğratacak diye korkuyorum,sadece paylaşmak istedim.
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Muhtaradana hocam benim pasaportumn süresi başvurudan sonra doldu yeni pasaport çıkartmadan ds/260 formunu doldurabiliyor muyum
umut arda adıgüzel tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son gün başvuracaktım herkes 5 Kasım dedi tüh
-
RE: DV2026 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Son başvuru tarihi nedir bilen var mı
-
RE: Amerikan Kara, Deniz ve Hava Kuvvetlerine KatilmakAdalet ve Güvenlik içinde yayımlandı
@Json bu başlığı sürekli okuyorum tahminen sizin göz derecenize uygun meslek seçimi yaptırırlar
-
RE: Kaç Yıldır Green Carda Başvuruyorsunuz Ve Çıkmıyor ?Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
3.kez başvuru yaptım kendimi çok yükseltmemeye çalışıyorum çıkmadığı zaman kötü hissetmemek için size de tavsiye ederim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Olası-Jonny istenilen özelliklerin hepsi var teşekkür ederim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Başvuru yaptığım fotoğrafımı başvuru sitesinin tool aracına gösterince 600600 olmalı diyor fakat özelliklere tıklayınca 600600 gözüküyor bir problem olur mu sizce
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Kasım ayında askere gideceğim eğer bir sene asteğmen olursam ve kartı kazanırsam nasıl bir yol izlemeliyim
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Ben arka fonu beyaz yapan bir site kullandım tavsiye ederim