@cenkay oh yaw valla korku filmi gibiydi sıra gelmez diye 24 bine sıra gelir artik
jammel tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıARKADAŞLAR BU KİŞİ AMERİKAYA GELECEK OLANLARA SAHTE EVLİLİK YAPMASINI ÖNERİYOR BUNLAR YÜZÜNDEN GREEN KART LOTOSUNU KAZANIP İNSANLAR GİDEMİYOR BU YIL 24 BİN KİŞİ AÇIKTA KALDI OLAN BİZE OLUYOR. BEN AMERİKADAKİ ARKADAŞLARA SÖYLİCEM BUNU ŞİKAYET NASIL EDEBİLİRİZ RESMEN KARTINIZI SATIN DİYORYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
TRUMP ABİ BİZİ AMERİKAYA GÖTÜR
-
RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalımTexas içinde yayımlandı
@dustyblue benide eklermisiniz size nasıl mesaj atıcam
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@smesut evet aynen öyle yazıyor saol içime su serptin
-
RE: Pittsburgh PA'daki restoranimiz icin cook, driver ve assistant manager pozisyonlariİlan ve Duyuru içinde yayımlandı
7-8 ay sonra gelebilirim numaranızı kaydetsem gelmeden önce arasam olurmu. green card mülakatını bekliyorum
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
BU FORUMDA BİR BEN FAKİRİM HERALDE, DOLAR 5.5 LİRA 10 BİN DOLAR NERDEN BULALIM 55 BİN TL YAPAR BİRDE EN AZ LİMİT BU, NORMALDE 100 BİN İSTİYORLAR ÖYLE DEGİLMİ. YANİ 2 AY İDARE ETME EV TUTMA FALAN FİLAN 100 BİN LİRA. MİLLET KAN AGLIYOR BENİM VE KARDESİMİN ÇALIŞTIGI YERDEN İŞÇİ ÇIKARDILAR, EKONOMİ BERBAT. ZATEN AMERİKAYA GİTMEMİN DİGER NEDENİDE PARA KAZANMAK. BENDE NE ARAR 55 BİN. BU PARA GÖSTERMELİK OLARAK BİRİNDEN BULDUK TAMAMDA AMERİKADA BU PARAYA GERCEKTEN İHTİYAÇ VAR KİRA DEPOZİTO VE ARABA ŞART TELEFON VE HAT ALMAK ŞART UCAK BİLETİ YEMEK İÇMEK SART EŞYA DA ŞART BU 55 BİN TL GÖSTERMELİK BULSAK NE OLCAKKİ BU PARAYI MECBUR BULMAM LAZIM. DAHA SAGLIK VE KONSOLOSA PARA VERİCEM. ALLAH YARDİMCİM OLSUN NE YAPICAM DÜŞÜNÜYORUM KARA KARA
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 cepte 700 değil 70 dolarda olsa gidicem amerikaya en azından 2 ay perişan yaşar düzelirim ama türkiyede ömür boyu perişan yaşarım
jammel tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalımTexas içinde yayımlandı
@dustyblue benide eklermisiniz size nasıl mesaj atıcam
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@mel miami tarafında çok sayıda otel var los Angeles veya newyork taraflarında en çok buralarda olduğu için öncelik buralara bakıyorum.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ayvalik10 cepte 700 değil 70 dolarda olsa gidicem amerikaya en azından 2 ay perişan yaşar düzelirim ama türkiyede ömür boyu perişan yaşarım
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@the-black-eagle case 24 800 de bekarım turizm sektöründe çalıştığım için florida miami yazdım iş olanağı daha iyi diye ve hostel adresi yazdım ds 260 a ama mülakatta değiştiği için önemsemedim. mülakattan 1 hafta önce roommate bulcam oranın adresini yazıcam. çok teşekkür ederim ilgin için.
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@semavi bisiklet bile olur
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@the-black-eagle inşallah. balık istifi pansiyon felan bulcam otellerin bol olduğu yerlerde ucuz birşeyler ama bu seferde ssn ve card ı postacı getirmiyormuş. Normal ev roommate bakarım. Şu Amerika'ya giden Türkler birbirini desteklese ev iş gibi ama o da yok maalesef. Bedavaya değil tabi ama gördüğüm kadarıyla yolda türk türkü gördüğünde selam vermiyormuş. Yapıcaz birşeyler artık
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
BU FORUMDA BİR BEN FAKİRİM HERALDE, DOLAR 5.5 LİRA 10 BİN DOLAR NERDEN BULALIM 55 BİN TL YAPAR BİRDE EN AZ LİMİT BU, NORMALDE 100 BİN İSTİYORLAR ÖYLE DEGİLMİ. YANİ 2 AY İDARE ETME EV TUTMA FALAN FİLAN 100 BİN LİRA. MİLLET KAN AGLIYOR BENİM VE KARDESİMİN ÇALIŞTIGI YERDEN İŞÇİ ÇIKARDILAR, EKONOMİ BERBAT. ZATEN AMERİKAYA GİTMEMİN DİGER NEDENİDE PARA KAZANMAK. BENDE NE ARAR 55 BİN. BU PARA GÖSTERMELİK OLARAK BİRİNDEN BULDUK TAMAMDA AMERİKADA BU PARAYA GERCEKTEN İHTİYAÇ VAR KİRA DEPOZİTO VE ARABA ŞART TELEFON VE HAT ALMAK ŞART UCAK BİLETİ YEMEK İÇMEK SART EŞYA DA ŞART BU 55 BİN TL GÖSTERMELİK BULSAK NE OLCAKKİ BU PARAYI MECBUR BULMAM LAZIM. DAHA SAGLIK VE KONSOLOSA PARA VERİCEM. ALLAH YARDİMCİM OLSUN NE YAPICAM DÜŞÜNÜYORUM KARA KARA
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@karadenizden yok sadece ilk 1 ay yetecek param osun yanımda dolar değerlendi amerikadan ödücem kredimi
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
türkiyedeki bankaya kredi borcumu ödemeyip icralık olursam yani mahkemelik olursam green card mülakatı için sorun olurmu, icralık olunca hapis cezası verilmiyor ama ne bilim bir sıkıntı olurmu. mülakata giderken bu icra ile ilgili mahkeme kayıtlarını vericezmi. kredimi ödemeyip bu parayı amerikada kullanmak istiyorum
-
RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ayvalik10 mesleğim var otelde aşçıyım bide kat hizmetleri tecrubem var. Aşçılık pek geçerli değil herhalde otelde kat hizmetleri olabilir. Tavsiye edeceğin eyalet şehir varmı. Siz Amerika'da yaşadinızmı