• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. jammel
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 35
    • En İyi 11
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    jammel

    @jammel

    15
    İtibar
    372
    Profil Görüntülemeleri
    35
    İleti
    0
    Takipçiler
    0
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    jammel Takip etme Takip Et

    jammel tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2019 bekleme odası

      @cenkay oh yaw valla korku filmi gibiydi sıra gelmez diye 24 bine sıra gelir artik

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      ARKADAŞLAR BU KİŞİ AMERİKAYA GELECEK OLANLARA SAHTE EVLİLİK YAPMASINI ÖNERİYOR BUNLAR YÜZÜNDEN GREEN KART LOTOSUNU KAZANIP İNSANLAR GİDEMİYOR BU YIL 24 BİN KİŞİ AÇIKTA KALDI OLAN BİZE OLUYOR. BEN AMERİKADAKİ ARKADAŞLARA SÖYLİCEM BUNU ŞİKAYET NASIL EDEBİLİRİZ RESMEN KARTINIZI SATIN DİYOR

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      TRUMP ABİ BİZİ AMERİKAYA GÖTÜR

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: Pittsburgh PA'daki restoranimiz icin cook, driver ve assistant manager pozisyonlari

      @aysan-guvenal teşekkür ederim.

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      @dustyblue benide eklermisiniz size nasıl mesaj atıcam

      Texas içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @smesut evet aynen öyle yazıyor saol içime su serptin

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: Pittsburgh PA'daki restoranimiz icin cook, driver ve assistant manager pozisyonlari

      7-8 ay sonra gelebilirim numaranızı kaydetsem gelmeden önce arasam olurmu. green card mülakatını bekliyorum

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @emre inşallah

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      BU FORUMDA BİR BEN FAKİRİM HERALDE, DOLAR 5.5 LİRA 10 BİN DOLAR NERDEN BULALIM 55 BİN TL YAPAR BİRDE EN AZ LİMİT BU, NORMALDE 100 BİN İSTİYORLAR ÖYLE DEGİLMİ. YANİ 2 AY İDARE ETME EV TUTMA FALAN FİLAN 100 BİN LİRA. MİLLET KAN AGLIYOR BENİM VE KARDESİMİN ÇALIŞTIGI YERDEN İŞÇİ ÇIKARDILAR, EKONOMİ BERBAT. ZATEN AMERİKAYA GİTMEMİN DİGER NEDENİDE PARA KAZANMAK. BENDE NE ARAR 55 BİN. BU PARA GÖSTERMELİK OLARAK BİRİNDEN BULDUK TAMAMDA AMERİKADA BU PARAYA GERCEKTEN İHTİYAÇ VAR KİRA DEPOZİTO VE ARABA ŞART TELEFON VE HAT ALMAK ŞART UCAK BİLETİ YEMEK İÇMEK SART EŞYA DA ŞART BU 55 BİN TL GÖSTERMELİK BULSAK NE OLCAKKİ BU PARAYI MECBUR BULMAM LAZIM. DAHA SAGLIK VE KONSOLOSA PARA VERİCEM. ALLAH YARDİMCİM OLSUN NE YAPICAM DÜŞÜNÜYORUM KARA KARA

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @ayvalik10 cepte 700 değil 70 dolarda olsa gidicem amerikaya en azından 2 ay perişan yaşar düzelirim ama türkiyede ömür boyu perişan yaşarım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel

    jammel tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: Houston'a gidenler, gitmek isteyenler, olumlu olumsuz yönlerini tartışalım

      @dustyblue benide eklermisiniz size nasıl mesaj atıcam

      Texas içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @mel miami tarafında çok sayıda otel var los Angeles veya newyork taraflarında en çok buralarda olduğu için öncelik buralara bakıyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @ayvalik10 cepte 700 değil 70 dolarda olsa gidicem amerikaya en azından 2 ay perişan yaşar düzelirim ama türkiyede ömür boyu perişan yaşarım

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @the-black-eagle case 24 800 de bekarım turizm sektöründe çalıştığım için florida miami yazdım iş olanağı daha iyi diye ve hostel adresi yazdım ds 260 a ama mülakatta değiştiği için önemsemedim. mülakattan 1 hafta önce roommate bulcam oranın adresini yazıcam. çok teşekkür ederim ilgin için.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @semavi bisiklet bile olur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @the-black-eagle inşallah. balık istifi pansiyon felan bulcam otellerin bol olduğu yerlerde ucuz birşeyler ama bu seferde ssn ve card ı postacı getirmiyormuş. Normal ev roommate bakarım. Şu Amerika'ya giden Türkler birbirini desteklese ev iş gibi ama o da yok maalesef. Bedavaya değil tabi ama gördüğüm kadarıyla yolda türk türkü gördüğünde selam vermiyormuş. Yapıcaz birşeyler artık

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      BU FORUMDA BİR BEN FAKİRİM HERALDE, DOLAR 5.5 LİRA 10 BİN DOLAR NERDEN BULALIM 55 BİN TL YAPAR BİRDE EN AZ LİMİT BU, NORMALDE 100 BİN İSTİYORLAR ÖYLE DEGİLMİ. YANİ 2 AY İDARE ETME EV TUTMA FALAN FİLAN 100 BİN LİRA. MİLLET KAN AGLIYOR BENİM VE KARDESİMİN ÇALIŞTIGI YERDEN İŞÇİ ÇIKARDILAR, EKONOMİ BERBAT. ZATEN AMERİKAYA GİTMEMİN DİGER NEDENİDE PARA KAZANMAK. BENDE NE ARAR 55 BİN. BU PARA GÖSTERMELİK OLARAK BİRİNDEN BULDUK TAMAMDA AMERİKADA BU PARAYA GERCEKTEN İHTİYAÇ VAR KİRA DEPOZİTO VE ARABA ŞART TELEFON VE HAT ALMAK ŞART UCAK BİLETİ YEMEK İÇMEK SART EŞYA DA ŞART BU 55 BİN TL GÖSTERMELİK BULSAK NE OLCAKKİ BU PARAYI MECBUR BULMAM LAZIM. DAHA SAGLIK VE KONSOLOSA PARA VERİCEM. ALLAH YARDİMCİM OLSUN NE YAPICAM DÜŞÜNÜYORUM KARA KARA

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      @karadenizden yok sadece ilk 1 ay yetecek param osun yanımda dolar değerlendi amerikadan ödücem kredimi

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: DV2019 bekleme odası

      türkiyedeki bankaya kredi borcumu ödemeyip icralık olursam yani mahkemelik olursam green card mülakatı için sorun olurmu, icralık olunca hapis cezası verilmiyor ama ne bilim bir sıkıntı olurmu. mülakata giderken bu icra ile ilgili mahkeme kayıtlarını vericezmi. kredimi ödemeyip bu parayı amerikada kullanmak istiyorum

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      jammel
      jammel
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @ayvalik10 mesleğim var otelde aşçıyım bide kat hizmetleri tecrubem var. Aşçılık pek geçerli değil herhalde otelde kat hizmetleri olabilir. Tavsiye edeceğin eyalet şehir varmı. Siz Amerika'da yaşadinızmı

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      jammel
      jammel