• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Basak
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    B
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 2
    • Konu 0
    • İleti 57
    • En İyi 15
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Basak

    @Basak

    26
    İtibar
    501
    Profil Görüntülemeleri
    57
    İleti
    2
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Basak Takip etme Takip Et

    Basak tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2019 bekleme odası

      @onrozr merak etmeyin 30.300 ü görür bence.Teşekkürler

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @ckanak Merhaba, Hayır beni onayladıktan sonra 9*158$ hesabıma yatırdılar.(9.haftada basvurmustum).Ekstra 600$ dan hiç haber yok.Hatta bu haftaninki Pazartesi günü yatması gerekiyordu yatmamış tatildendir belki bugün yatar dedim o da yok.Aradım açmıyorlar..Ayrıca 1200$ devlet yardımı 22sinde schedule yapılmış o da gelmedi..Bilmiyorum sebebini...

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @muhammetnzr Ceac sitesinden Case no ile sıfırlar olmadan girmeniz lazım. 2019EU29XXX şeklinde

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: DV2020 Sonuç Odası

      @nesatceri Kendi adıma konuşayım üniversitem henüz bitmedi ve lise mezunu gözüküyorum bir mesleğim de yok.Tamemen çekilişin şans olduğunu düşünüyorum.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 Mulakat Deneyimleri

      @mefese benim arkadaşım forumda yok fakat 32k ile vize aldı bu sene

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @crazycells mrb tekrar.Bana haftalardır pue yatmıyordu bu hafta ise gitmediğim için ekstra gelir göstermedim ve 758$ yatmış.Ama biliyorsunuz önceki haftalar işten kazancım 200-330 arasıydı haftalık.Ne 158 ne 600 hiç yatmadı.Telefonla da maille de ulaşamadım.Ufak bile olsa gelirim olduğu için yatmamış olabilir mi yoksa hala hata olduğunu mu düşünüyorsunuz?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] Ücretsiz Green Card Çekiliş Başvurusu Nasıl Yapılır?

      @crazycells siz supersiniz ya gercekten..Tesekkur ederim

      Greencard Loto Başvurusu Soruları içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells pasaportumu ne zaman alacağım farketmez basvuru öncesinde kullanmayacağım cunku ama sıra numaram ilerilerde baya o yüzden formu erken doldurmak istemiştim..

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @crazycells hayır hiçbiri yatmadı sadece bu hafta çalışmadığım için 758 yattı.

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) Asamalari

      @richmond sağolun beyefendi

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      B
      Basak

    Basak tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: türkiyeden alınan diploma denkliği ve yapılabilecek iş?

      merhaba, turkiyeden isletme diplomam var , burada derslerimi saydirip denklik almak istedim bir de amerika diplomam olsun diye fakat universiteyi aradigim zaman universite diplomam oldugu icin ikinci bir diploma alamayacagimi soylediler.Sadece gereklilikleri yerine getirmek sarti ile yuksek lisans yapabilecegimi vurguladilar.Bu konuyla alakali lutfen bilgilerinizi paylasir misiniz?

      Eğitim içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @caglaror @crazycells merhaba Virginiada issizlik maasindan yararlanmak icin her hafta iki is basvurusu yapilmasi gerek dendi.Is basvurusu yapiyorum fakat gov2go hesabima is basvurusu yaptigimi bildirecegim bir claim gelmiyor.3-4 haftadir issizlik maasi yatmadi.Bilginiz var mi?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @crazycells Merhaba Virginiadan Houstona taşındım.Adresimi değiştirirsem işsizlik ödenek tutarının değişmesi veya kesilmesi durumu var mıdır?😩

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @Erbatur 2020 nin taxlerini gondermem gerekli mi ?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      Merhaba yeni yıl öncesi virginiadan pue alıyordum.Yeni yıldan sonra da başvurdum claim geldi fakat para yatmıyor.Ektra unemployment icin başvurdum.Eve gelen kağıtta bizimle iletişime geçin reddedildiniz yazıyordu.Aradığımda ise benden belge istediler(2019 ve 2020 w2-1099 ve taxler) ama yanlış anladım sanırım.Paramın neden yatmadığı ve istenilen belgeler hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: Virginia

      Virginia/Dc bölgesinde is konusunda yardimci olabilecek var mi?

      Diğer Eyaletler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @Ryback hayır tabi ki değil.Ayrıca ben yuvarladım 1114$ filan yatmıştı.Devletin yardımını ayrı aldım hesabıma da yatmadı zaten

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @ckanak eminim değil o ayrı

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @ckanak ama bide şöyle bir durum var ben 10.haftada başvurdum 9 haftalık Claim yapmıştım ve 1200$ yattı.O zaman da haftalık 50$ den fazla çalışıyordum.O neden yattı o zaman?

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak
    • RE: ABD'de İşsizlik Maaşı

      @ckanak inceledim sanırım o yüzden 158+600$ yatmıyor hiç.Birde ben bir haftalık claimimi yanlış doldurdum onu nereden duzelttirebilirim?(aramak hariç)

      İş Alanları ve Meslekler içinde yayımlandı
      B
      Basak