Herkese selamlar. Uzun zaman oldu yazamadim, anca vakit buluyorum..Arkadaslar bende greencardimi aldim cok sukur
. Turkiyeden son mulakati alamayinca temmuz sonu, abd turist vizem vardi, gidip
Abd de basvurmaya karar verdim. Ancak bir avukat buldum MUSTAFA CETIN (New jersey de)adinda; onun ile calismanizi tavsiye etmem. Cunku agustos basi kendisiyle videocall yaptim, bana agustos sonuna kadar bekleyipde ozamana bilet alip gelmemi soyledi, cok anlam vermemekle birlikte guvenmek istedim baskada secenegim yoktu, bilet bulup aldim sonrasinda bu adam bana mesaj atti; yanlis yonledirmisim sizi kusura bakmayin dedi. 2 haftami yedi..$100 gorusme ucreti aldi(sonra sadece $100 iade etti sagolsun, vicdanli adammis:), bizim bilet parasi gitti) ve biletim $1100 cope gitti.. aradim kendisini siz dedim avukat oldugunuza eminmisiniz!!! Kufur edince kapatti:) Kisaca beni yariyolda birakti.. olsun sonu guzel sonucta:). Her serde bir hayir vardir dedim, Allaha havale ettim.Sonra karsima @ksevvalyld (cok tesekkur ediyorim) hanimin onerdigi @Figen hanim cikti, @figenatmaca
ya burdan cok tesekkur ediyorum. Kendisiyle sanirim 17 agustosta konustuk, zaman cok dar, sizin dosyanizin reddedilme ihtimali daha yuksek dedi, ama deneyebilirsiniz dedi sizin karariniz.. ben deneyelim dedim. Hemen bilet baktim buldum, kendisi beni yonlendirdi, pazartesi ye 22 agustosa saglik randevumu aldik,(5-7 is icinde dediler, 4 gunde aldim. ) 21 agustosta ucaga bindim. Ertesi gun muayene oldum, ayni gun banka hesabi actim, cek aldim, Figen hanim odenecek ucretleri yazip gonderecegim yerleri
Soyledi, yolladik, butun evraklari 1 hafta gibi kisa bir surede toparlayip kendisine yolladim, dosyami gonderdi gocmenlik burosuna, ellerine 29 agustosta gecti, bekledim mulakat gununun gelmesini.. aradan zaman gecti cekleri tahsil etmeye basladilar, bu iyiye isaret dedi figen hanim, en azinda ret yemedik, sonra 15 eylulde telefon geldi gocmenlik burosundan beni mulakat cagirdi 19 eylulde , gittim cok rahat gecti. 5 dakika gibi bir sure, sohbet rahatliginda diyebilirim, doldurdugumuz i485 formuyla alakali teyit sorular sordu, bir suca karistinmi.. gibi
Sorular.. hangi vizeyle geldin, okudugum okul meslek gibi seyler.. ve ayni gun beni parmak izi vermem icin biryere yonlendirdi onuda yaptim, onu bugun hallet, 2-3 gune islemin biter dedi, ve oylede oldu, sistemden 21 eylulde kartin basildigimi gorduk, ve hizli bir sekilde ilk once ssn geldi ve 28 eylul de greencardima kavustum
Sukurler olsun. Hersey ruya gibiydi, bende inanamiyorum, ama bazi seyler kismetse seni buluyor galiba.. kartini alan herkesi tebrik ederim, abd hayati iyi seyler getirir umarim, alamayan arkadaslarinda hayatinda baska guzel seylerin olmasini temenni ediyorum. Hakkimizda herseyin hayirlisi olmasini diliyorum

burdan bilgilerini paylasan formu bize sunan @gucarslan @smartcells @crazycells herkese cok tesekkur ederim. Hersey gonlunuzce olsun, kalin saglicakla
@Figen hanima ayrica cok tesekkur ederim, isini disiplinle ve ozenle yaptigi icin.(1 gun bile cok degerli sizin icin ucaga atlayin gelin demisti:) gercekten de oyle) 28 eylulde kartimi aldim
️Hayatimiza hep iyi insanlarin cikmasi dilegiyle…
Mevlut Yilmaz
@Mevlut Yilmaz
Mevlut Yilmaz tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese selamlar. Uzun zaman oldu yazamadim, anca vakit buluyorum..Arkadaslar bende greencardimi aldim cok sukur
. Turkiyeden son mulakati alamayinca temmuz sonu, abd turist vizem vardi, gidip
Abd de basvurmaya karar verdim. Ancak bir avukat buldum MUSTAFA CETIN (New jersey de)adinda; onun ile calismanizi tavsiye etmem. Cunku agustos basi kendisiyle videocall yaptim, bana agustos sonuna kadar bekleyipde ozamana bilet alip gelmemi soyledi, cok anlam vermemekle birlikte guvenmek istedim baskada secenegim yoktu, bilet bulup aldim sonrasinda bu adam bana mesaj atti; yanlis yonledirmisim sizi kusura bakmayin dedi. 2 haftami yedi..$100 gorusme ucreti aldi(sonra sadece $100 iade etti sagolsun, vicdanli adammis:), bizim bilet parasi gitti) ve biletim $1100 cope gitti.. aradim kendisini siz dedim avukat oldugunuza eminmisiniz!!! Kufur edince kapatti:) Kisaca beni yariyolda birakti.. olsun sonu guzel sonucta:). Her serde bir hayir vardir dedim, Allaha havale ettim.Sonra karsima @ksevvalyld (cok tesekkur ediyorim) hanimin onerdigi @Figen hanim cikti, @figenatmaca
ya burdan cok tesekkur ediyorum. Kendisiyle sanirim 17 agustosta konustuk, zaman cok dar, sizin dosyanizin reddedilme ihtimali daha yuksek dedi, ama deneyebilirsiniz dedi sizin karariniz.. ben deneyelim dedim. Hemen bilet baktim buldum, kendisi beni yonlendirdi, pazartesi ye 22 agustosa saglik randevumu aldik,(5-7 is icinde dediler, 4 gunde aldim. ) 21 agustosta ucaga bindim. Ertesi gun muayene oldum, ayni gun banka hesabi actim, cek aldim, Figen hanim odenecek ucretleri yazip gonderecegim yerleri
Soyledi, yolladik, butun evraklari 1 hafta gibi kisa bir surede toparlayip kendisine yolladim, dosyami gonderdi gocmenlik burosuna, ellerine 29 agustosta gecti, bekledim mulakat gununun gelmesini.. aradan zaman gecti cekleri tahsil etmeye basladilar, bu iyiye isaret dedi figen hanim, en azinda ret yemedik, sonra 15 eylulde telefon geldi gocmenlik burosundan beni mulakat cagirdi 19 eylulde , gittim cok rahat gecti. 5 dakika gibi bir sure, sohbet rahatliginda diyebilirim, doldurdugumuz i485 formuyla alakali teyit sorular sordu, bir suca karistinmi.. gibi
Sorular.. hangi vizeyle geldin, okudugum okul meslek gibi seyler.. ve ayni gun beni parmak izi vermem icin biryere yonlendirdi onuda yaptim, onu bugun hallet, 2-3 gune islemin biter dedi, ve oylede oldu, sistemden 21 eylulde kartin basildigimi gorduk, ve hizli bir sekilde ilk once ssn geldi ve 28 eylul de greencardima kavustum
Sukurler olsun. Hersey ruya gibiydi, bende inanamiyorum, ama bazi seyler kismetse seni buluyor galiba.. kartini alan herkesi tebrik ederim, abd hayati iyi seyler getirir umarim, alamayan arkadaslarinda hayatinda baska guzel seylerin olmasini temenni ediyorum. Hakkimizda herseyin hayirlisi olmasini diliyorum

burdan bilgilerini paylasan formu bize sunan @gucarslan @smartcells @crazycells herkese cok tesekkur ederim. Hersey gonlunuzce olsun, kalin saglicakla
@Figen hanima ayrica cok tesekkur ederim, isini disiplinle ve ozenle yaptigi icin.(1 gun bile cok degerli sizin icin ucaga atlayin gelin demisti:) gercekten de oyle) 28 eylulde kartimi aldim
️Hayatimiza hep iyi insanlarin cikmasi dilegiyle… -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Herkese selamlar. Uzun zaman oldu yazamadim, anca vakit buluyorum..Arkadaslar bende greencardimi aldim cok sukur
. Turkiyeden son mulakati alamayinca temmuz sonu, abd turist vizem vardi, gidip
Abd de basvurmaya karar verdim. Ancak bir avukat buldum MUSTAFA CETIN (New jersey de)adinda; onun ile calismanizi tavsiye etmem. Cunku agustos basi kendisiyle videocall yaptim, bana agustos sonuna kadar bekleyipde ozamana bilet alip gelmemi soyledi, cok anlam vermemekle birlikte guvenmek istedim baskada secenegim yoktu, bilet bulup aldim sonrasinda bu adam bana mesaj atti; yanlis yonledirmisim sizi kusura bakmayin dedi. 2 haftami yedi..$100 gorusme ucreti aldi(sonra sadece $100 iade etti sagolsun, vicdanli adammis:), bizim bilet parasi gitti) ve biletim $1100 cope gitti.. aradim kendisini siz dedim avukat oldugunuza eminmisiniz!!! Kufur edince kapatti:) Kisaca beni yariyolda birakti.. olsun sonu guzel sonucta:). Her serde bir hayir vardir dedim, Allaha havale ettim.Sonra karsima @ksevvalyld (cok tesekkur ediyorim) hanimin onerdigi @Figen hanim cikti, @figenatmaca
ya burdan cok tesekkur ediyorum. Kendisiyle sanirim 17 agustosta konustuk, zaman cok dar, sizin dosyanizin reddedilme ihtimali daha yuksek dedi, ama deneyebilirsiniz dedi sizin karariniz.. ben deneyelim dedim. Hemen bilet baktim buldum, kendisi beni yonlendirdi, pazartesi ye 22 agustosa saglik randevumu aldik,(5-7 is icinde dediler, 4 gunde aldim. ) 21 agustosta ucaga bindim. Ertesi gun muayene oldum, ayni gun banka hesabi actim, cek aldim, Figen hanim odenecek ucretleri yazip gonderecegim yerleri
Soyledi, yolladik, butun evraklari 1 hafta gibi kisa bir surede toparlayip kendisine yolladim, dosyami gonderdi gocmenlik burosuna, ellerine 29 agustosta gecti, bekledim mulakat gununun gelmesini.. aradan zaman gecti cekleri tahsil etmeye basladilar, bu iyiye isaret dedi figen hanim, en azinda ret yemedik, sonra 15 eylulde telefon geldi gocmenlik burosundan beni mulakat cagirdi 19 eylulde , gittim cok rahat gecti. 5 dakika gibi bir sure, sohbet rahatliginda diyebilirim, doldurdugumuz i485 formuyla alakali teyit sorular sordu, bir suca karistinmi.. gibi
Sorular.. hangi vizeyle geldin, okudugum okul meslek gibi seyler.. ve ayni gun beni parmak izi vermem icin biryere yonlendirdi onuda yaptim, onu bugun hallet, 2-3 gune islemin biter dedi, ve oylede oldu, sistemden 21 eylulde kartin basildigimi gorduk, ve hizli bir sekilde ilk once ssn geldi ve 28 eylul de greencardima kavustum
Sukurler olsun. Hersey ruya gibiydi, bende inanamiyorum, ama bazi seyler kismetse seni buluyor galiba.. kartini alan herkesi tebrik ederim, abd hayati iyi seyler getirir umarim, alamayan arkadaslarinda hayatinda baska guzel seylerin olmasini temenni ediyorum. Hakkimizda herseyin hayirlisi olmasini diliyorum

burdan bilgilerini paylasan formu bize sunan @gucarslan @smartcells @crazycells herkese cok tesekkur ederim. Hersey gonlunuzce olsun, kalin saglicakla
@Figen hanima ayrica cok tesekkur ederim, isini disiplinle ve ozenle yaptigi icin.(1 gun bile cok degerli sizin icin ucaga atlayin gelin demisti:) gercekten de oyle) 28 eylulde kartimi aldim
️Hayatimiza hep iyi insanlarin cikmasi dilegiyle… -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Yekta-Olgun tebrikler.. bir sorum olacak? $10K olan banka dokumaninizi gostermissiniz: acaba bu miktar hesabinizda ne kadar suredir duruyordu? Yani son 1 yillik hesap dokumani olmasi lazim diye okumustumda, acaba mulakat tarihinden 1-2 ay oncesinden o miktari koysak yeterli olurmu?
Cok tesekkurler
hersey gonluzce olsun:) -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@yesilturk cok tesekkur ederim.
Soyle, chase bank gibi buyuk bankalar acmiyorlar, wells fargodan actim ben, sadece pasaportum ve turkiyeden ismimin oldugu hesap karti finansbankin kartini gosterdim ve actilar, vardigimin ikinci gunu, birde arkadasimda kaldigim adresi soyledim ve yeterli oldu, hatta gecici cek bile verdiler ayni gun, 3-4 gun sonrasinada ismimin ve adresimin oldugu cekleride aldim. Bu sekilde gocmenlik ofisine odenen paralari bu cekler sayesinde yolladik… -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@gucarslan cok tesekkur ederim
Hersey icin.. saglicakla kalin. Herkese bol sans diliyorum.. -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@gucarslan sabirla beklemeye devam:) kismetse olacak.. herkese sabir diliyorum

-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@mhtbodur saolun tavsiyeniz icin ancak remzi kulen dahil 5 ten fazla avukatla irtibata gectim, kesin bu isi hallederiz diyen olmadi. Daha cok(deneyebiliriz,sizin adiniza formu dolduralim..) gibi seyler dediler. Bende cok tatmin olmadim. Su ara bosna dan randevu alan arkadaslar var bende mail attim, oradan haber gelirse oraya tasiyabilirim dosyami.. daha mantikli gorunuyor.. bakalim kismet,
Herkese sabir diliyorum. Belirsizlik cok zor. Insaallah herkese greencardina kavussun
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@Sono kafam karisti simdi bu konuyla alakali. Maddi olarak, bankada bulunmasi gereken para abd de is bulana kadarki masraflarin icin degilmiydi?
Simdi benim icin $15K bankada yeterli degilmi? Miktari artirsam artisi olurmu?
Illa bir is offer i bulmamiz gerekiyormu?
Mevlut Yilmaz tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@gucarslan cok tesekkur ederim
Hersey icin.. saglicakla kalin. Herkese bol sans diliyorum.. -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@yesilturk cok tesekkur ederim.
Soyle, chase bank gibi buyuk bankalar acmiyorlar, wells fargodan actim ben, sadece pasaportum ve turkiyeden ismimin oldugu hesap karti finansbankin kartini gosterdim ve actilar, vardigimin ikinci gunu, birde arkadasimda kaldigim adresi soyledim ve yeterli oldu, hatta gecici cek bile verdiler ayni gun, 3-4 gun sonrasinada ismimin ve adresimin oldugu cekleride aldim. Bu sekilde gocmenlik ofisine odenen paralari bu cekler sayesinde yolladik… -
RE: [Arşiv] DV2022 Mülakat DeneyimleriGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese selamlar. Uzun zaman oldu yazamadim, anca vakit buluyorum..Arkadaslar bende greencardimi aldim cok sukur
. Turkiyeden son mulakati alamayinca temmuz sonu, abd turist vizem vardi, gidip
Abd de basvurmaya karar verdim. Ancak bir avukat buldum MUSTAFA CETIN (New jersey de)adinda; onun ile calismanizi tavsiye etmem. Cunku agustos basi kendisiyle videocall yaptim, bana agustos sonuna kadar bekleyipde ozamana bilet alip gelmemi soyledi, cok anlam vermemekle birlikte guvenmek istedim baskada secenegim yoktu, bilet bulup aldim sonrasinda bu adam bana mesaj atti; yanlis yonledirmisim sizi kusura bakmayin dedi. 2 haftami yedi..$100 gorusme ucreti aldi(sonra sadece $100 iade etti sagolsun, vicdanli adammis:), bizim bilet parasi gitti) ve biletim $1100 cope gitti.. aradim kendisini siz dedim avukat oldugunuza eminmisiniz!!! Kufur edince kapatti:) Kisaca beni yariyolda birakti.. olsun sonu guzel sonucta:). Her serde bir hayir vardir dedim, Allaha havale ettim.Sonra karsima @ksevvalyld (cok tesekkur ediyorim) hanimin onerdigi @Figen hanim cikti, @figenatmaca
ya burdan cok tesekkur ediyorum. Kendisiyle sanirim 17 agustosta konustuk, zaman cok dar, sizin dosyanizin reddedilme ihtimali daha yuksek dedi, ama deneyebilirsiniz dedi sizin karariniz.. ben deneyelim dedim. Hemen bilet baktim buldum, kendisi beni yonlendirdi, pazartesi ye 22 agustosa saglik randevumu aldik,(5-7 is icinde dediler, 4 gunde aldim. ) 21 agustosta ucaga bindim. Ertesi gun muayene oldum, ayni gun banka hesabi actim, cek aldim, Figen hanim odenecek ucretleri yazip gonderecegim yerleri
Soyledi, yolladik, butun evraklari 1 hafta gibi kisa bir surede toparlayip kendisine yolladim, dosyami gonderdi gocmenlik burosuna, ellerine 29 agustosta gecti, bekledim mulakat gununun gelmesini.. aradan zaman gecti cekleri tahsil etmeye basladilar, bu iyiye isaret dedi figen hanim, en azinda ret yemedik, sonra 15 eylulde telefon geldi gocmenlik burosundan beni mulakat cagirdi 19 eylulde , gittim cok rahat gecti. 5 dakika gibi bir sure, sohbet rahatliginda diyebilirim, doldurdugumuz i485 formuyla alakali teyit sorular sordu, bir suca karistinmi.. gibi
Sorular.. hangi vizeyle geldin, okudugum okul meslek gibi seyler.. ve ayni gun beni parmak izi vermem icin biryere yonlendirdi onuda yaptim, onu bugun hallet, 2-3 gune islemin biter dedi, ve oylede oldu, sistemden 21 eylulde kartin basildigimi gorduk, ve hizli bir sekilde ilk once ssn geldi ve 28 eylul de greencardima kavustum
Sukurler olsun. Hersey ruya gibiydi, bende inanamiyorum, ama bazi seyler kismetse seni buluyor galiba.. kartini alan herkesi tebrik ederim, abd hayati iyi seyler getirir umarim, alamayan arkadaslarinda hayatinda baska guzel seylerin olmasini temenni ediyorum. Hakkimizda herseyin hayirlisi olmasini diliyorum

burdan bilgilerini paylasan formu bize sunan @gucarslan @smartcells @crazycells herkese cok tesekkur ederim. Hersey gonlunuzce olsun, kalin saglicakla
@Figen hanima ayrica cok tesekkur ederim, isini disiplinle ve ozenle yaptigi icin.(1 gun bile cok degerli sizin icin ucaga atlayin gelin demisti:) gercekten de oyle) 28 eylulde kartimi aldim
️Hayatimiza hep iyi insanlarin cikmasi dilegiyle… -
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Herkese selamlar. Uzun zaman oldu yazamadim, anca vakit buluyorum..Arkadaslar bende greencardimi aldim cok sukur
. Turkiyeden son mulakati alamayinca temmuz sonu, abd turist vizem vardi, gidip
Abd de basvurmaya karar verdim. Ancak bir avukat buldum MUSTAFA CETIN (New jersey de)adinda; onun ile calismanizi tavsiye etmem. Cunku agustos basi kendisiyle videocall yaptim, bana agustos sonuna kadar bekleyipde ozamana bilet alip gelmemi soyledi, cok anlam vermemekle birlikte guvenmek istedim baskada secenegim yoktu, bilet bulup aldim sonrasinda bu adam bana mesaj atti; yanlis yonledirmisim sizi kusura bakmayin dedi. 2 haftami yedi..$100 gorusme ucreti aldi(sonra sadece $100 iade etti sagolsun, vicdanli adammis:), bizim bilet parasi gitti) ve biletim $1100 cope gitti.. aradim kendisini siz dedim avukat oldugunuza eminmisiniz!!! Kufur edince kapatti:) Kisaca beni yariyolda birakti.. olsun sonu guzel sonucta:). Her serde bir hayir vardir dedim, Allaha havale ettim.Sonra karsima @ksevvalyld (cok tesekkur ediyorim) hanimin onerdigi @Figen hanim cikti, @figenatmaca
ya burdan cok tesekkur ediyorum. Kendisiyle sanirim 17 agustosta konustuk, zaman cok dar, sizin dosyanizin reddedilme ihtimali daha yuksek dedi, ama deneyebilirsiniz dedi sizin karariniz.. ben deneyelim dedim. Hemen bilet baktim buldum, kendisi beni yonlendirdi, pazartesi ye 22 agustosa saglik randevumu aldik,(5-7 is icinde dediler, 4 gunde aldim. ) 21 agustosta ucaga bindim. Ertesi gun muayene oldum, ayni gun banka hesabi actim, cek aldim, Figen hanim odenecek ucretleri yazip gonderecegim yerleri
Soyledi, yolladik, butun evraklari 1 hafta gibi kisa bir surede toparlayip kendisine yolladim, dosyami gonderdi gocmenlik burosuna, ellerine 29 agustosta gecti, bekledim mulakat gununun gelmesini.. aradan zaman gecti cekleri tahsil etmeye basladilar, bu iyiye isaret dedi figen hanim, en azinda ret yemedik, sonra 15 eylulde telefon geldi gocmenlik burosundan beni mulakat cagirdi 19 eylulde , gittim cok rahat gecti. 5 dakika gibi bir sure, sohbet rahatliginda diyebilirim, doldurdugumuz i485 formuyla alakali teyit sorular sordu, bir suca karistinmi.. gibi
Sorular.. hangi vizeyle geldin, okudugum okul meslek gibi seyler.. ve ayni gun beni parmak izi vermem icin biryere yonlendirdi onuda yaptim, onu bugun hallet, 2-3 gune islemin biter dedi, ve oylede oldu, sistemden 21 eylulde kartin basildigimi gorduk, ve hizli bir sekilde ilk once ssn geldi ve 28 eylul de greencardima kavustum
Sukurler olsun. Hersey ruya gibiydi, bende inanamiyorum, ama bazi seyler kismetse seni buluyor galiba.. kartini alan herkesi tebrik ederim, abd hayati iyi seyler getirir umarim, alamayan arkadaslarinda hayatinda baska guzel seylerin olmasini temenni ediyorum. Hakkimizda herseyin hayirlisi olmasini diliyorum

burdan bilgilerini paylasan formu bize sunan @gucarslan @smartcells @crazycells herkese cok tesekkur ederim. Hersey gonlunuzce olsun, kalin saglicakla
@Figen hanima ayrica cok tesekkur ederim, isini disiplinle ve ozenle yaptigi icin.(1 gun bile cok degerli sizin icin ucaga atlayin gelin demisti:) gercekten de oyle) 28 eylulde kartimi aldim
️Hayatimiza hep iyi insanlarin cikmasi dilegiyle… -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese selamlar. Uzun zaman oldu yazamadim, anca vakit buluyorum..Arkadaslar bende greencardimi aldim cok sukur
. Turkiyeden son mulakati alamayinca temmuz sonu, abd turist vizem vardi, gidip
Abd de basvurmaya karar verdim. Ancak bir avukat buldum MUSTAFA CETIN (New jersey de)adinda; onun ile calismanizi tavsiye etmem. Cunku agustos basi kendisiyle videocall yaptim, bana agustos sonuna kadar bekleyipde ozamana bilet alip gelmemi soyledi, cok anlam vermemekle birlikte guvenmek istedim baskada secenegim yoktu, bilet bulup aldim sonrasinda bu adam bana mesaj atti; yanlis yonledirmisim sizi kusura bakmayin dedi. 2 haftami yedi..$100 gorusme ucreti aldi(sonra sadece $100 iade etti sagolsun, vicdanli adammis:), bizim bilet parasi gitti) ve biletim $1100 cope gitti.. aradim kendisini siz dedim avukat oldugunuza eminmisiniz!!! Kufur edince kapatti:) Kisaca beni yariyolda birakti.. olsun sonu guzel sonucta:). Her serde bir hayir vardir dedim, Allaha havale ettim.Sonra karsima @ksevvalyld (cok tesekkur ediyorim) hanimin onerdigi @Figen hanim cikti, @figenatmaca
ya burdan cok tesekkur ediyorum. Kendisiyle sanirim 17 agustosta konustuk, zaman cok dar, sizin dosyanizin reddedilme ihtimali daha yuksek dedi, ama deneyebilirsiniz dedi sizin karariniz.. ben deneyelim dedim. Hemen bilet baktim buldum, kendisi beni yonlendirdi, pazartesi ye 22 agustosa saglik randevumu aldik,(5-7 is icinde dediler, 4 gunde aldim. ) 21 agustosta ucaga bindim. Ertesi gun muayene oldum, ayni gun banka hesabi actim, cek aldim, Figen hanim odenecek ucretleri yazip gonderecegim yerleri
Soyledi, yolladik, butun evraklari 1 hafta gibi kisa bir surede toparlayip kendisine yolladim, dosyami gonderdi gocmenlik burosuna, ellerine 29 agustosta gecti, bekledim mulakat gununun gelmesini.. aradan zaman gecti cekleri tahsil etmeye basladilar, bu iyiye isaret dedi figen hanim, en azinda ret yemedik, sonra 15 eylulde telefon geldi gocmenlik burosundan beni mulakat cagirdi 19 eylulde , gittim cok rahat gecti. 5 dakika gibi bir sure, sohbet rahatliginda diyebilirim, doldurdugumuz i485 formuyla alakali teyit sorular sordu, bir suca karistinmi.. gibi
Sorular.. hangi vizeyle geldin, okudugum okul meslek gibi seyler.. ve ayni gun beni parmak izi vermem icin biryere yonlendirdi onuda yaptim, onu bugun hallet, 2-3 gune islemin biter dedi, ve oylede oldu, sistemden 21 eylulde kartin basildigimi gorduk, ve hizli bir sekilde ilk once ssn geldi ve 28 eylul de greencardima kavustum
Sukurler olsun. Hersey ruya gibiydi, bende inanamiyorum, ama bazi seyler kismetse seni buluyor galiba.. kartini alan herkesi tebrik ederim, abd hayati iyi seyler getirir umarim, alamayan arkadaslarinda hayatinda baska guzel seylerin olmasini temenni ediyorum. Hakkimizda herseyin hayirlisi olmasini diliyorum

burdan bilgilerini paylasan formu bize sunan @gucarslan @smartcells @crazycells herkese cok tesekkur ederim. Hersey gonlunuzce olsun, kalin saglicakla
@Figen hanima ayrica cok tesekkur ederim, isini disiplinle ve ozenle yaptigi icin.(1 gun bile cok degerli sizin icin ucaga atlayin gelin demisti:) gercekten de oyle) 28 eylulde kartimi aldim
️Hayatimiza hep iyi insanlarin cikmasi dilegiyle… -
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Zaten ise yarayan ulke nerde.. banada papua yeni gine den cevap geldi:)) dunyanin obur ucuna gitmek isteyenler varsa, yerli kabile hayati tecrube etmek isteyenler) Bide vize istio..
-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@braveheart-34 olursa bir gelisme yazarim mutlaka.. hicbisey yok. Olumlu bir gelisme olmadi hic