@nevzatyildizz Gurbetçilerin oy kullanması yasaklanmalı adamlar resmen kaderimizin içine etti...

Halil İbrahim Kamacı
@Halil İbrahim Kamacı
Halil İbrahim Kamacı tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Gençliğim yanıyor, geleceğim de yanmasın diye uğraşıyorum ama ekonomi böyle giderse gelecek için kurduğum hayaller de yanacak...
Bir genç olarak çok üzülüyorum çok.
Allah yardımcımız olsun... -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Google map de Austin tx ve Florida da geziniyorum, geze geze her yeri öğrendim bunu tek ben mi yapıyorum diye merak ettim.

-
RE: FloridaFlorida içinde yayımlandı
@Rhonster Şimdi internetten kira ücretlerine baktım da extra haricinde bana çok ucuz geldi. Türkiye de pahalı ondan galiba.

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster Bir de bakmışsın hocam Tampa da geziyorsun tüm hayallerin gerçek olmuş şans işte çıkar mı çıkar.
İçimden bir his sana kesin çıkacak diyor. 
@Ping-PONG Hocam, peşinden kaçak gelirim valla diyim ben.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster Çok basit ve öz anlattın hocam.

@gokhanbagatur Aynen hocam. Eyalet sistemini kavrayınca insan neden amerikalıların kendilerine United States dediğini çok iyi anlıyorum çoğunlukla America lafını kullanmıyorlar hep US .

ABD deki sistem de mecliste çoğunluğun olması delegelerin çok olması tüm yetkilerin başkanda olmaması hatta başkanı bile yargılanabilmesi çok hoşuma gidiyor adalet işte... -
RE: BIDEN'ın Göçmen Vize Yasağını (PP-10014) Kaldırma Kararı (Şubat 2021)Gündem içinde yayımlandı
Hayırlı olsun, çok mutlu oldum talihli arkadaşların yolu açık olsun.
-
RE: FloridaFlorida içinde yayımlandı
Youtube'da geziniyordum bir de ne göreyim ?

Tampa Bay de millet sokaklarda eğleniyor ve super bowl maçlarını izliyor...(Şubat 2021 ait görüntüler)
Bizde Aşı bekleme challenge. Kendi adıma üzüldüm açıkcası.
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
İlk Green Card Başvurum Yerimi aldım bekliyorum.
Herkese İyi Şanlar.
Halil İbrahim Kamacı tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: DS-160 Formunu doldururken fotoğrafımda sorun olmadığı halde hata almaktayım.Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
@denizci10 Öncelikle teşekkür ederim dediğiniz şekilde denedim ama olmadı daha sonra telefondan denedim telefondan oldu.
Yardımlarınız için teşekkür ederim. -
DS-160 Formunu doldururken fotoğrafımda sorun olmadığı halde hata almaktayım.Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
DS-160 Formumu yeniledim ve yeniden doldurdum. Fotoğraf ekle kısmında fotoğraf uygundur dedi ama ileri dediğimde bu hatayı aldım
"an error occurred while processing your photo pls try again" kaç defa yeniden denediysem Düzelmedi.
Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim
Saygılarımla


-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Has been not selected...

Kazanan arkadaşlara tebrikler. -
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Rhonster Hocam sen buraların adamısın ya, inşallah gönlüne göre olur.

-
RE: [Arşiv] DV2022 (2022 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
ooo bu sayfalar açılmış hocam hayırlı olsun.

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@cüneyt-tarıkman Aman hocam sevinç göz yaşı olsun

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@panaroyak Allah gönlüne göre versin kardeşim ben heyecanlı değildim ne olduysa şu an elim ayağım titriyor.

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Heyecan var mı heyecan...

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Şu son günler neden çok yavaş geçiyor...

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Adres sıkıntısı bende de var ya arkadaş bulacaksınız, ya tanıdık birisi olacak ya da burada bir şirket vardı adres için ilgilenen ona müracat edeceksiniz ( şirketin ismini unuttum)
İnşallah çıkarda tek derdimiz adres olsun.