@chromium hayal olmasa nasil yasanır ey dost
Fırat Aydoğmuş
@Fırat Aydoğmuş
Fırat Aydoğmuş tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@heleniki insanların artık dv lotodan malumatı epey arttı. Ama eğer kaderde varsa şanş sizi kimse tutamaz.
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@likable evet twitter hesabını takibe devam ipucu veriyor surekli

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@taskafa çekiliş kesin olacak bu hafta yönerge yayınlayacaklar resmi sayfada gördüm.
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@takip yeniden bakarsanız hesaba bugun yine yapılabilir demis september a kadar numaraları saklamaya devam diyor girip bakabilrsiniz son tweetlere
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
ne zaman baslıyacak 2020 dv lottery arkadaslar detaylı tarih var mı?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
hayırlı olsun herkes için.
-
RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almakTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@özge-selin Cok teşekkür ederim cevabınız icin
-
RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
@likable bencede yüzde 90 olacak kazananlara direk mail atılcak kontrol edin diye september 30 kadar
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@asilcenk Kendimi sizin yerine koyuyorum gercekten acıların en büyüğü inanilmaz bir olay.Umarım bu senede sans size güler gercekten size bir daha çıkmasını
isterim.
Fırat Aydoğmuş tarafından gönderilen son iletiler
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
merhaba @crazycells bir sorum var ancak cok zor gelebilir. Daha önce amerikan vatandasi ile evlilik yaptıgımı soylemistim. F1 statüm varken okulda calısıp snn almıstım ve hala duruyor. Butun belgelerimi hallettim ve ucsic gönderdim green card için 1 hafta oldu. İnternette arastirma yaptim ve calisma kartı 1-3 ay gelecegini öğrendim. Calismam gerektiği için social ı kullanmak istiyorum. Eğer öğrenciyken aldıgım social'ı mı kullanırsam yani tax ödersem ucsic bana bir problem yaratir mi? Yarın vereceğim ya da verceğim patronumaisim icin sizin cevabınıza göre hareket edeceğim.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells abd'da yasiyoruz benim calısma iznim yok income gösteremem aylık ama bankada 20 -25 k gösterebilirim? Bu uygunmudur ortak hesapta.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells üstat merhaba, bütün evrakları tamamladım evlilik sonrası green card icin lakin amerikalı eşim çalışmıyor sponsor bulmak oldukça güç benim için ailem varlıklı ama amerikan vatandası değiller kendime sponsor olabilmem mümkün mü? Bildiğiniz bir zayıf nokta var mı? Formda additional income diye section var acaba sadece orayı doldurup kendi banka hesabı mı göndersem göcmenlik bürosuna kabul olur mu? Nasil bir yol izlemeliyim.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@crazycells Sen bir harikasın sana ne desem az çok teşekkür ederim crazycell.
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
2 hafta önce abd vatandasi ile evlilik yaptım. ABD'de öğrenci statüsüsü ile 2 yıldır yaşıyorum. Green card' basvuracağız. Ama okula devam etmek istemiyorum, çünkü çok pahalı o parayı green basvurusu için kullanmak istiyorum okula devam etmeyip statütümü kaydersem ne olacak. Crazycells üstat aydınlat beni.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@fırat-aydoğmuş cevap veren yok mu arkadaslar

-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
https://imgur.com/3Jg7ims Arkadaslar yesil kart formu dolduruydum su an amerikadayım mailing adress ne yazmaliyim? Kendi istanbul adresi mi yoksa amerikada adresi mi? En alttaka ülke butonu var? Amerikaya yazacagım yoksa tr de ki adresimi? Crazysells üstat aydınlatırsan sevinirim tabiki?
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
https://imgur.com/a/s8U9JGY arkadaslar green card icin resmim uygun mu sizce ikilemde kaldım? Özellikle crayzcells ne düşünüyor merak icindeyim. Lütfen yorum yapar mısınız. Bu fotografla basvurmak uygunmudur sizce?!
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@ozkan4141 altına imzamı atıyorum. Ben amerikadayım döviz beni mahvetti ders seciyorken.
-
RE: DV2020 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
puan sistemini mi gecilecek bu kaldılıktan sonra crayzcells bilir?
