• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. Fırat Aydoğmuş
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 37
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    Fırat Aydoğmuş

    @Fırat Aydoğmuş

    22
    İtibar
    448
    Profil Görüntülemeleri
    37
    İleti
    0
    Takipçiler
    1
    Takip Edilenler
    Katılım Tarihi: Son Çevrimiçi Zamanı:

    Fırat Aydoğmuş Takip etme Takip Et

    Fırat Aydoğmuş tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2020 bekleme odası

      @chromium hayal olmasa nasil yasanır ey dost

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @heleniki insanların artık dv lotodan malumatı epey arttı. Ama eğer kaderde varsa şanş sizi kimse tutamaz.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @likable evet twitter hesabını takibe devam ipucu veriyor surekli 🙂

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @taskafa çekiliş kesin olacak bu hafta yönerge yayınlayacaklar resmi sayfada gördüm.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @takip yeniden bakarsanız hesaba bugun yine yapılabilir demis september a kadar numaraları saklamaya devam diyor girip bakabilrsiniz son tweetlere

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      ne zaman baslıyacak 2020 dv lottery arkadaslar detaylı tarih var mı?

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      hayırlı olsun herkes için.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: AOS (Adjustment of Status) ile Green Card almak

      @özge-selin Cok teşekkür ederim cevabınız icin

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2019 Kaybedenler Kulubu (Dedikodu Grubu)

      @likable bencede yüzde 90 olacak kazananlara direk mail atılcak kontrol edin diye september 30 kadar

      Göçmenlik Sohbetleri içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @asilcenk Kendimi sizin yerine koyuyorum gercekten acıların en büyüğü inanilmaz bir olay.Umarım bu senede sans size güler gercekten size bir daha çıkmasını
      isterim.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş

    Fırat Aydoğmuş tarafından gönderilen son iletiler

    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      merhaba @crazycells bir sorum var ancak cok zor gelebilir. Daha önce amerikan vatandasi ile evlilik yaptıgımı soylemistim. F1 statüm varken okulda calısıp snn almıstım ve hala duruyor. Butun belgelerimi hallettim ve ucsic gönderdim green card için 1 hafta oldu. İnternette arastirma yaptim ve calisma kartı 1-3 ay gelecegini öğrendim. Calismam gerektiği için social ı kullanmak istiyorum. Eğer öğrenciyken aldıgım social'ı mı kullanırsam yani tax ödersem ucsic bana bir problem yaratir mi? Yarın vereceğim ya da verceğim patronumaisim icin sizin cevabınıza göre hareket edeceğim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      @crazycells abd'da yasiyoruz benim calısma iznim yok income gösteremem aylık ama bankada 20 -25 k gösterebilirim? Bu uygunmudur ortak hesapta.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      @crazycells üstat merhaba, bütün evrakları tamamladım evlilik sonrası green card icin lakin amerikalı eşim çalışmıyor sponsor bulmak oldukça güç benim için ailem varlıklı ama amerikan vatandası değiller kendime sponsor olabilmem mümkün mü? Bildiğiniz bir zayıf nokta var mı? Formda additional income diye section var acaba sadece orayı doldurup kendi banka hesabı mı göndersem göcmenlik bürosuna kabul olur mu? Nasil bir yol izlemeliyim.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      @crazycells Sen bir harikasın sana ne desem az çok teşekkür ederim crazycell.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almak

      2 hafta önce abd vatandasi ile evlilik yaptım. ABD'de öğrenci statüsüsü ile 2 yıldır yaşıyorum. Green card' basvuracağız. Ama okula devam etmek istemiyorum, çünkü çok pahalı o parayı green basvurusu için kullanmak istiyorum okula devam etmeyip statütümü kaydersem ne olacak. Crazycells üstat aydınlat beni.

      Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @fırat-aydoğmuş cevap veren yok mu arkadaslar 😞

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      https://imgur.com/3Jg7ims Arkadaslar yesil kart formu dolduruydum su an amerikadayım mailing adress ne yazmaliyim? Kendi istanbul adresi mi yoksa amerikada adresi mi? En alttaka ülke butonu var? Amerikaya yazacagım yoksa tr de ki adresimi? Crazysells üstat aydınlatırsan sevinirim tabiki?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      https://imgur.com/a/s8U9JGY arkadaslar green card icin resmim uygun mu sizce ikilemde kaldım? Özellikle crayzcells ne düşünüyor merak icindeyim. Lütfen yorum yapar mısınız. Bu fotografla basvurmak uygunmudur sizce?!

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @ozkan4141 altına imzamı atıyorum. Ben amerikadayım döviz beni mahvetti ders seciyorken.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş
    • RE: DV2020 bekleme odası

      puan sistemini mi gecilecek bu kaldılıktan sonra crayzcells bilir? 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      Fırat Aydoğmuş
      Fırat Aydoğmuş