Arkadaşlar merhaba,
2023 yılında Work and Travel programı ile çalıştığım için SSN’im mevcut.5 Eylül’de ABD’ye giriş yapıp yaklaşık 15 gün kaldıktan sonra geri dönmeyi planlıyorum. Acaba ABD’ye giriş yapmadan önce SSS başvurusu yapmam mümkün mü? Yazacağım adresin bir önemi varmı arkadaşımın adresini yazsam sorun olur mu kartın postalanacağı adres ile aynı. Kışa doğru da Re-entry Permit başvurusu yapmayı düşünüyorum. Bunun herhangi bir sorun yaratma ihtimali var mı?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!