@erco zannetmiyorum. benim oglum universitede okuyor ve fafsa dan yararlaniyor. GC sahibi olarak sizde ABD vatandaslarinin haklarindan her sekilde yararlanabiliyorsunuz, bu devletin verdigi bir hak.
@aysegul çok teşekkür ederim. Sizlerinde bu kadar araştırmalı ve planlı ilerlemeniz çok kısa sürede adapte olmaya ve başarılı olmanızı sağlayacağından şüphem yok. Biz Türk’lerin bu ülkede başarısız olma ihtimali inanın yok