Arkadaşlar böyle bir ot varmış. Ben ilk kez duydum hatta bunun yemeğini veya kavurmasını yapıyorlarmış. Tadının baya güzel olduğunu söylüyorlar. İçinizde deneyen var mı ? Bizim buradaki pazardada hiç denk gelmedim bu ota