Bu benim ilk başvurum evli ve 1 çocuğum var. Eşim yurtdışında yaşama konusuna olumsuz bakıyor o sebepten dolayı düşüncesi gitmekten yana değil. Çekilişe başvuru yapan benim olumlu sonuçlanması durumunda mülakata vs. bireysel olarak katılabilir ve tek başıma gidebilir miyim? Yoksa evli olduğumuz için tüm aile bireyleri sağlık raporu ve mülakat sürecine birlikte mi katılmamız mı gerekiyor?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
U
Ufuk.D tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2025 (2025 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
-
RE: DV2025 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu benim ilk başvurum evli ve 1 çocuğum var. Eşim yurtdışında yaşama konusuna olumsuz bakıyor o sebepten dolayı düşüncesi gitmekten yana değil. Çekilişe başvuru yapan benim olumlu sonuçlanması durumunda mülakata vs. bireysel olarak katılabilir ve tek başıma gidebilir miyim? Yoksa evli olduğumuz için tüm aile bireyleri sağlık raporu ve mülakat sürecine birlikte mi katılmamız mı gerekiyor?