süreç gittikçe sancılı bir vaziyet aldı , 48xx CN sahibim ama umudumu kesmek üzereyim mali yıl bitmesine az kaldı ne dersiniz dosya taşıma maillerine başlamalı mıyım , ingilizcem pek yok dosya taşısam da orada ingilizce nasıl konuşacağım onu da bilmiyorum
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
thehawk01 tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: DV2024 (2024 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı