Herkese merhaba. İsmim Serhat. Site ilk kurulduğu andan itibaren takipteyim. Yazmak istedim Bende. Yıllardır Amerika da yaşamak için plan illegal olarak değil tamamen legal olarak uğraşıyorum. Nasipten öte köy yok derler, Ben elimden geleni yaprak bunu başarmak istiyorum. Amerika da Kuzen arkadaş Amcamlar vs. vs. oldukça ufak ama geniş çevrem var ve Bende onlara katılmak istiyorum hatta Kendi planlarım içerisinde yatırım geliştirilebilir app uygulamaları üzerine daha sonrasında silikon vadisine gitmek ve baya baya Dünya ya elimin gittiği gidebildiği her yere yardım götürmek istiyorum. Olur ya da olmaz. Bismillah. New York ilk durağım olacak nasipse çünkü Amcamlar Kuzen ve çocukluk arkadaşım orada. İş kalacak yer herşey hazır hatta araba bile sadece vizeyi almak gerekiyor 'Green Card' ta bunlardan birisi.. Hakkımızda hayırlısı olsun Herkese bol şans. Eskişehirliyim bu arada..
Başvuruyu da henüz yapmadım bu sene için. Total de 4. başvurum olacak.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
taskin132 tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2019 bekleme odasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@crazycells öncelikle bilgi için teşekkür ederim bir kaç yerde böyle birşey okudum o yüzden endişe ettim. Mailleri fazla kontrol edemiyorum muhtemelen bu dolandırıcı mail diye belki de okumadan silmişimdir. Belki de kazanamadım bilmiyorum. Keşke öğrenebilsek

-
RE: DV2022 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Bu arada iş ne olacak vs. gibi endişelere kapılmayın elimden geldiğince kazanamasam bile yardımcı olurum. İş olanağı olarak cafe ya da ekmek fırını olarak. New Jersey de.