Merhaba, biz de ilk girişimizden 10 ay sonra temelli olarak JFK'dan giriş yaptık ve görevli sadece neden bu kadar uzun süre ülke dışında kaldığımızı sordu, covid sebebiyle dedikten sonra mührü bastı ve başka bir şey sormadı. Biz de ehliyet sınavı için randevu aldık, kk başvurusu yaptık. Biz de şu anda kendi alanımızda iş bakıyoruz, umarım gelmek isteyenler için de işler yolunda gider. @evsna çok sevindim sizin adınıza 
science tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Evrak maili bize de geldi bugün

-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Sayın @evsna biz de sizinle benzer durumdayız ve Eylül'de temelli gidelim diye planlar yapıyoruz yeniden (normalde Nisan ortası idi biletlerimiz) ancak oraya gidip de iş bulamazsak ya da ikinci bir lockdown'ın ortasında kalırsak diye tedirginiz. Kasım 2020 sonunda 1 yılımızı dolduruyoruz Amerika dışında. Şu anda işlerimize burada devam ediyoruz ve biz gerçekten bir an önce gidip yerleşip düzenimizi kuralım istiyoruz. Beklemek de çözüm oluyor mu kestirmek zor. Belki son haftalarda gidip de deneyimlerini paylaşan olursa bizlere yardımcı olabilir.
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Bize de geldi onay maili, sayın @mindi sizinle paralel gidiyor sürecimiz
Umarım istediğimiz gibi olur her şey. -
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@dscrt evet otomatik mail geldi, onay maili "records indicate" şeklinde başlamalı.
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@tesko KCC’ye mail atın ya da arayıp sorun, en azından evrakların uygun olup olmadığını öğrenirsiniz. Size de en kısa zaman içinde gelecektir mutlaka onay maili.
-
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
@crazycells evet haklısınız, belki risk alıp bir yerden başlamalı diyerek denemek, beklemek çare değil. Herkesin deneyimi ve yaşadıkları farklı olduğu ve olacağı için de ne söylense faydası olmayacak sanki
Teşekkürler cevabınız için. -
RE: Green Card sahiplerinin ABD dışında Kalış SüreleriTüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
Sayın@arkben, umarım sizin için de en iyisi olur. Biz ilk girişimizde ssn aldık, banka hesabı açtırıp biraz da para yatırdık ki sonraki gelişimizde kredi kartı için başvurabilelim kolayca. GC da elimizde, sadece ehliyet almadık. 2019'da Amerika'da gelirimiz olmadığı için vergi bildiriminde bulunmadık, istersek geriye dönük de yapılabileceğinin bilgisini aldık.