Arkadaşlar bende 50binlerdeyim umarım ki sıra bize kadar gelir.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
R
runo tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2020 Sonuç OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese merhaba arkadaşlar. Green card çıkan arkadaşları tebrik ediyorum. Çıkmayan arkadaşlarda moralleri bozmasınlar pes etmesinler. Benim case numberim çok yüksek sıranın bana gelmeme ihtimali var mı ? DS 260 formunu erken doldurmak sıranın daha erken gelmesine fayda sağlar mı ?
-
RE: [Arşiv] DV2020 (2020 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells şuan türkçe olarak hazırladım çevirecek arkadaşlarım var fakat elimde bir örnek olmadığı için tereddütte kaldım.