@ob16222 wac ile başlayan numara nisan 20 sinde verildi anladığım kadarıyla noa1 bu oluyor doğru mu şimdi noa2 yi bekliyoruz zannedersem. Bu arada verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum üstadım 
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
O
onuronur tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı