Merhaba bende yeni kaydoldum yeşil kart foruma bu sene ilk başvurumu gerçekleştirdim heyecanla mayıs ayı bekleniyor
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
O
OmerS tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2023 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Aranızda gençlerden biri(20) olarak ilk başvurumdu . Has not been selected olarak geldi . Üzülmedim desem yalan olur üzüldüm . Fakat sinirlendiğim bir konu var biraz sosyal medyada gördüklerim biraz burda okuduklarım ile başvurup gitmeyen veya daha greencard ne içindir neden başvurulur bunu bile bilmeyen insanlar var ve bu insanlara çıkıyor ve hakkımızı yiyorlar sözüm meclisten dışarı kul hakkı yemek iyi değildir . Her sene başvuracağım inşallah . Çıkmış ve gidecek olan herkese tebrikler bütün süreciniz iyi ilerlesin .