Merhaba arkadaslar benim bir sorum var, ben MDC (Miami Dade College) cybersecuirty okumak istiyorum. Fakat ben Lise 3 bitirip hollandaya geldim yani Lise Diplomam yok. Lise 3 amerikada lise bitirilmis gibi gozukuyor mu?

Bilen yardimci olabilirmi, sagolun.