Merhaba ds260 formunu doldurup yolladım ama ingilizcem zayıf iş bilgileriyle alakalı kısmı şuan ki işime ve amerikada çalışmak istediğim iş koluna business şeklinde giriş yaptım. İş geliştirme uzmanı olarak çalışıyorum. Amerikada da bu alanda çalışmak istiyorum. Bu girişi nasıl düzeltebilir yada düzelmeli miyim ?
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
O
oktyknc tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2019 (2019 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı