@tufank cevabiniz icin cok tesekkur ederim Tufan Bey. Ben amerikadan sonra Ingiltere ve Almanya vizelerini de aldim ve hic bir problem olmadi. Belki ozamanlar ulkeye yeni geldigim icin ve ogrenci oldugum icin red vermis olabilirler. Ancak bu yaz tekrar basvuru yapacagim. Bana turist vizesi konusunda onerebileceginiz herhangi bir danisman yada kaynak varmi acaba?
O.B.K tarafından gönderilen iletiler
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
-
RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİZiyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
Merhaba Arkadaslar. Ben DV-2021 kazananıyım ancak covid sürecinden dolayı başvurum sonuçlanmadı. Ve 2021 Aralık ayından beri Irlanda da yaşıyorum buraya öğrenci olarak geldim ve fulltime çalışma ve oturma hakkını aldım. Öğrenciyken Amerika vizesine başvurdum ama red yedim. Turist vizesine tekrar başvurmak istiyorum ancak nasil bir sebep gostersem mantikli olur. Almanyadan shengen ve ingiltereden turist vizesi aldim red yedikten sonra. Acaba Kanadayada mi basvursam yoksa hic mi sansim yok. Onerilerinize acigim. Tesekkurler
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@Emrah-Borazan konsoloslukta mulakati yaptigim memur
-
RE: DV2024 Sohbet OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaslar ben 2021 greencard talihlisiyim. Ancak sira bana gelmedi dolayisi ile abd'ye gidemedim. Daha sonrasinda irlandaya ogrenci vizesi ile gelip burdan turist vizesine basvuru yaptim ancak ds-260 formum pending'te oldugu icin 2-3 yil daha beklemem grektigini soylediler. Ben suanda amerikaya gitmek icin hangi yontemi deneyebilirim ben hala irlanda'da yasiyorum. Tesekkurler..
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhabalar, dv2021 kurulan Telegram grubuna benide alır mısınız?
-
RE: Green Card için Mali Geçim KanıtlarıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhabalar. Ben dv2021 talihlisiyim ve para gösterme konusunda fikrinizi alıcaktım. Babamda yaklaşık 20k dolar para var ayrıca bende de 5k var. Babam bana sponsor olacak ancak bu aralar o paranin büyük kısmını kısmını peşinat verip ev almayı düşünüyor, kendi üzerine araba, arsa, ev vs var. Sizce greencard mülakatında sıkıntı yaşar mıyım. Parayı illa cash mi göstermem gerekiyor?
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar DV2021 talihlisiyim. Olurda mülakat sırası önümüzdeki sene 30 eylüle kadar gelmezse ve amerikaya dil okulu ile gitmek istersem vize almakta sıkıntı yaşarmıyım? (önümüzdeki sene 2,5 yıldır türkiyede çalışıyor olacağım)
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar Merhaba, DS-260 formumu haziranda gönderdim. Ve şuanda iş değiştirme gibi bir durumum var. Sizce iş değiştirmemin mülakat sürecinde negatif bir etkisi olur mu?
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@cruZer50 Merhaba case numarınızda normal sayılara kadar olan 0'ları kaldırıp yazmalasınız. Ör: 2021EU0008345---> 2021EU8345
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba Arkadaşlar. 2 sorum olcak cevaplarsanız çok sevinirim.
1)Ben ds-260 formumu haziranda gönderdim. Ve şuan iş değiştirme gibi bir durumum var. Sizce iş değiştirirsem ds-260 formumu tekrar açtırmam gerekirmi ve bu durum genel olarak mülakat sürecimi etkiler mi?
- Yeni yayınlanan vize bültenine göre vize mülakat sırasının 26.000'lere gelmesi çok mu zor? Sizce şansım ne kadar var?
Teşekkürler
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@crazycells peki ekstradan erasmusta yaptıysak bunuda yazmalımıyız(5 ay)
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
@ZoZO 5 ay kalmıştım adli sicile gerek yok o halde. Peki yurtdışında kaldığım bu süreyi adres olarak yazmalımıyım sizce?
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba Arkadaşlar
1.sorum: 1 sene hazırlık eğitimi aldıktan sonra yatay geçiş yapıp üniversitemin 4 yılını başka bir üniversitede tamamladım. Sizce hazırlık eğitimi aldığım üniversiteyi eğitim kısmında belirtmelimiyim?
2.Sorum: Üniversitemin son yılında yarım dönem erasmus yapmıştım. Sizce erasmus yaptığım okulu da eğitim kısmına eklemelimiyim? Bu iki üniversiteden diploma almadım sonuçta mantıken eklememem gerkmiyor mu?
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Arkadaşlar merhaba
Erasmustan dolayı 5 ay yurtışında yaşamıştım burada yaşadığım dönem için herhangi bir adli sicil belgesi almalımıyım? (Mahkemelik herhangi bir durumum olmadı) -
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Merhaba herkese arkadaşlar
1.sorum: yaklaşık 5 yıl önce üniversitede okurken 2 defa yurt değiştirmiştim ve yurt oda numaralarımı hatırlamıyorum. Sizce sadece yurt adını ve blok numarsını yazsam olur mu? olmazsa nasıl bir yol izlemeliyim?
2.sorum: Amerikada şuanda bir tanıdığım var ve onun adresini vereceğim fakat bu aralar taşınabilirmiş. Sizce adresi yazıp mulakatta güncellemek mi mantıklı yoksa adrese none diyiğ mülakatta en güncel adresi vermek mi mantıklı?
Teşekkürler
-
RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) AsamalariGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
Herkese Merhaba. Ds-260 formu ile ilgili aşağıda paylaştığım soruları cevaplarsanız sevinirim.
1- Eramus dolayısı ile 5 ay boyunca kaldığım yurt dışındaki öğrenci yurdunu belirtmelimiyim?
2- Kocaelide 1 yıl hazırlık eğitimi aldıktan sonra başka bir üniversiteye geçiş yapmıştım. Sizce Kocaelinde 1 yıl eğitim aldığımı belirtmelimiyim?
3-1 aylık yaz stajımı belirtmelimiyim?