• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. O.B.K
    3. İleti
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 16
    • En İyi 2
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    O.B.K tarafından gönderilen iletiler

    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      @tufank cevabiniz icin cok tesekkur ederim Tufan Bey. Ben amerikadan sonra Ingiltere ve Almanya vizelerini de aldim ve hic bir problem olmadi. Belki ozamanlar ulkeye yeni geldigim icin ve ogrenci oldugum icin red vermis olabilirler. Ancak bu yaz tekrar basvuru yapacagim. Bana turist vizesi konusunda onerebileceginiz herhangi bir danisman yada kaynak varmi acaba?

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: (B1/B2) Ziyaretçi Vizeleri: İŞ, TURİZM, TIBBİ TEDAVİ

      Merhaba Arkadaslar. Ben DV-2021 kazananıyım ancak covid sürecinden dolayı başvurum sonuçlanmadı. Ve 2021 Aralık ayından beri Irlanda da yaşıyorum buraya öğrenci olarak geldim ve fulltime çalışma ve oturma hakkını aldım. Öğrenciyken Amerika vizesine başvurdum ama red yedim. Turist vizesine tekrar başvurmak istiyorum ancak nasil bir sebep gostersem mantikli olur. Almanyadan shengen ve ingiltereden turist vizesi aldim red yedikten sonra. Acaba Kanadayada mi basvursam yoksa hic mi sansim yok. Onerilerinize acigim. Tesekkurler

      Ziyaretçi ve Turist Vizeleri (B1/B2 ve C) içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      @Emrah-Borazan konsoloslukta mulakati yaptigim memur

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Arkadaslar ben 2021 greencard talihlisiyim. Ancak sira bana gelmedi dolayisi ile abd'ye gidemedim. Daha sonrasinda irlandaya ogrenci vizesi ile gelip burdan turist vizesine basvuru yaptim ancak ds-260 formum pending'te oldugu icin 2-3 yil daha beklemem grektigini soylediler. Ben suanda amerikaya gitmek icin hangi yontemi deneyebilirim ben hala irlanda'da yasiyorum. Tesekkurler..

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhabalar, dv2021 kurulan Telegram grubuna benide alır mısınız?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: Green Card için Mali Geçim Kanıtları

      Arkadaşlar merhabalar. Ben dv2021 talihlisiyim ve para gösterme konusunda fikrinizi alıcaktım. Babamda yaklaşık 20k dolar para var ayrıca bende de 5k var. Babam bana sponsor olacak ancak bu aralar o paranin büyük kısmını kısmını peşinat verip ev almayı düşünüyor, kendi üzerine araba, arsa, ev vs var. Sizce greencard mülakatında sıkıntı yaşar mıyım. Parayı illa cash mi göstermem gerekiyor?

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Arkadaşlar DV2021 talihlisiyim. Olurda mülakat sırası önümüzdeki sene 30 eylüle kadar gelmezse ve amerikaya dil okulu ile gitmek istersem vize almakta sıkıntı yaşarmıyım? (önümüzdeki sene 2,5 yıldır türkiyede çalışıyor olacağım)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Arkadaşlar Merhaba, DS-260 formumu haziranda gönderdim. Ve şuanda iş değiştirme gibi bir durumum var. Sizce iş değiştirmemin mülakat sürecinde negatif bir etkisi olur mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @cruZer50 Merhaba case numarınızda normal sayılara kadar olan 0'ları kaldırıp yazmalasınız. Ör: 2021EU0008345---> 2021EU8345

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhaba Arkadaşlar. 2 sorum olcak cevaplarsanız çok sevinirim.

      1)Ben ds-260 formumu haziranda gönderdim. Ve şuan iş değiştirme gibi bir durumum var. Sizce iş değiştirirsem ds-260 formumu tekrar açtırmam gerekirmi ve bu durum genel olarak mülakat sürecimi etkiler mi?

      1. Yeni yayınlanan vize bültenine göre vize mülakat sırasının 26.000'lere gelmesi çok mu zor? Sizce şansım ne kadar var?

      Teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells peki ekstradan erasmusta yaptıysak bunuda yazmalımıyız(5 ay)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @ZoZO 5 ay kalmıştım adli sicile gerek yok o halde. Peki yurtdışında kaldığım bu süreyi adres olarak yazmalımıyım sizce?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhaba Arkadaşlar

      1.sorum: 1 sene hazırlık eğitimi aldıktan sonra yatay geçiş yapıp üniversitemin 4 yılını başka bir üniversitede tamamladım. Sizce hazırlık eğitimi aldığım üniversiteyi eğitim kısmında belirtmelimiyim?

      2.Sorum: Üniversitemin son yılında yarım dönem erasmus yapmıştım. Sizce erasmus yaptığım okulu da eğitim kısmına eklemelimiyim? Bu iki üniversiteden diploma almadım sonuçta mantıken eklememem gerkmiyor mu?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Arkadaşlar merhaba
      Erasmustan dolayı 5 ay yurtışında yaşamıştım burada yaşadığım dönem için herhangi bir adli sicil belgesi almalımıyım? (Mahkemelik herhangi bir durumum olmadı)

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Merhaba herkese arkadaşlar

      1.sorum: yaklaşık 5 yıl önce üniversitede okurken 2 defa yurt değiştirmiştim ve yurt oda numaralarımı hatırlamıyorum. Sizce sadece yurt adını ve blok numarsını yazsam olur mu? olmazsa nasıl bir yol izlemeliyim?

      2.sorum: Amerikada şuanda bir tanıdığım var ve onun adresini vereceğim fakat bu aralar taşınabilirmiş. Sizce adresi yazıp mulakatta güncellemek mi mantıklı yoksa adrese none diyiğ mülakatta en güncel adresi vermek mi mantıklı?

      Teşekkürler

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Herkese Merhaba. Ds-260 formu ile ilgili aşağıda paylaştığım soruları cevaplarsanız sevinirim.

      1- Eramus dolayısı ile 5 ay boyunca kaldığım yurt dışındaki öğrenci yurdunu belirtmelimiyim?
      2- Kocaelide 1 yıl hazırlık eğitimi aldıktan sonra başka bir üniversiteye geçiş yapmıştım. Sizce Kocaelinde 1 yıl eğitim aldığımı belirtmelimiyim?
      3-1 aylık yaz stajımı belirtmelimiyim?

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      O.B.K
      O.B.K
    • 1 / 1