Merhaba herkese. Umarim yakın zamanda herkes iyi haberler alır. Ben de yaklaşık 3 aydır ready durumdayım ve henuz randevu alamadım. Randevu almaya çalışan arkadaşlardan oluşan kucuk bir whatsapp grubumuz var. Hep birlikte devamlı kontrol ediyoruz. Şu an ready olup, randevu almaya çalışan arkadaşlar varsa bana özelden ulaşsın, whatsapp grubuna eklerim. Lütfen sadece ready olup randevu bekleyenler yazsın.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
N
nyn tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: K1 vizesi (Nişanlılık Vizesi)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı