belgelerimi 10 aralikta yuklemistim, bugun onay geldi. Sanirim randevular cok gecikmeyecek. Herkesin hakkinda hayirli olsun!
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Minelli tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
@horoz slm hem mail geliyor hem de case sayfaniza bildiri geliyor, belki katagorilere gore degisiyordur sureler bir fikrim yok.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Ben f4 basvurusu bulunmak icin vatandaslik gerekli demek istemistim. Evet esiyle birlikte green kartini alir.
-
RE: F4 Vize Süreci (ABD Vatandaşlarının Kardeşleri)Aile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
Beklemek disinda bir seceneginiz olacagini sanmiyorum. Biz 17 yi devirdik nerdeyse
