Merhaba hepinize 2020 talihlileri bu süreç hakkında bilgisi olan var mı virüs sebebi ile konsolosluk kapalı mı görüşmeler yapılıyo ne zaman açılıcak bi bilgisi olan var mı. 2021 sonuçlarınada çok az süre kaldı şanşımız açık olsun.Hakkımızda ne varsa o olsun
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
mehmetturkan tarafından gönderilen iletiler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
@murat34 hoşbuldum teşekkürler
-
RE: DV2021 Bekleme OdasıYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
Arkadaşlar hepinize merhaba yeni katıldım aranıza.İlk başvurumu yapmış bulundum.Yaşım 19. Aslında Ekim 17 de gönderdim başvurumu o tarihten bu tarihe çok fazla Amerikaya göç etmiş insanları izliyorum.Okan Serbes, Evrimle Burak deli gibi her akşam izliyorum
Hakkımızda hayırlısı olsun. Çok az bir süre kaldı baya beklemiştik. Herkese başarılar diliyorum. Selamlar 