@maximus Askerlik içinde söyledi:

Hocam sorum şu: henüz daha askerliğim bitmemişken abd'ye gitmek sorun oluşturur mu?

Askerdeyken polisliği kazandım. Kışlaya girdiğim için artık bedelli de olmuyor. 3 aydan fazla askerlik sürem var. 10 polislik yapmadan askerlikten muaf olunmuyor. İstifa veya ücretsiz izinle mi gitmeliyim.
Bu konuda bana ne tavsiye edersiniz.

Maalesef hala sorunuz net degil.

Zaten "ABD'ye gitmek" dediginiz icin, size ilk tavsiyem bir avukata danismadan once forumun vizelerle ilgili konularini gozden gecirip, ABD'ye ne amacla gitmek istediginize karar vermeniz.

ABD'ye ne zaman ve nasil gitmeyi amacladiginiza net olarak karar verdikten sonra (mumkunse vize kategorisini belirleyip) sorularinizi sormalisiniz.

Eger bir ABD vizeniz varsa, amacina uygun olarak bu vizenizi kullanabilirsiniz.