arkadaslar eu kotası dolarsa ankara gerçekten 7000lerde mi kapatacak seneyi? yani kabullenmek istemiyorum çok saçma geliyor. ülkenin kendisine ait kota da bulunmuyor mu? yani bu kadar kötü olmamalıydı ya. 20.000 ler diyorduk 7.000 ile kapatacağız şaka gibi
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
M
makerdige tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: [Arşiv] DV2023 (2023 Green Card Lotosu) AşamalarıGreencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı