• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. madeo
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    M
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 1
    • İleti 10
    • En İyi 5
    • Tartışmalı 1
    • Gruplar 0

    madeo tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: SB-1 Returning Resident Visa (SB1 Geri Donen Gocmen Vizesi)

      Merhaba,
      Bende de ayni durum vardi. 2018 ocak tan beri Abd ye girişimi yapmamistim eylul 2021 e kadar. Daha oncesindede green card ile 1 yıl Abd de yasamistim. Buradaki arkadaşlara danistim. Yorumlarina gore hareket ettim ve JFK dan girişimi yaptım sorguya cektiler tabiiki. Neden geç kaldın sadece green card girişin icin yeterliydi vs gibisinden söylemleri oldu. Bende yurtdisina cikisim sorundu zaten dedim, sonrasında oradaki memurun insafına kalarak iceriye girmiş bulundum.
      Sadece paylaşmak istedim.

      Diğer Kategorilerdeki Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      madeo
    • NY ta oda arıyorum.

      Merhaba arkadaşlar,
      En kısa sürede taşınabileceğim 2 aylık oda bakıyorum. Müsait olan arkadaşlar geri dönüş yaparlarsa sevinirim.
      Teşekkürler

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      M
      madeo
    • RE: Amerika'da Ehliyet Almak

      Cevabın İçin teşekkürler @MySea ! Evet biliyorum ama elimde olmayan sebeplerden dolayı Türkiye de stuck kaldım. Ticket için ulaşamıyorum collection company e o zaman en mantıklısı hemen bir avukat bulup bu işi ona vermek gibi duruyor. Çok fazla harcama yapmak istemediğim için kendim halletmeye çalıştım aslında.

      Ehliyet ve Araba içinde yayımlandı
      M
      madeo
    • RE: SB-1 Returning Resident Visa (SB1 Geri Donen Gocmen Vizesi)

      @crazycells çok teşekkürler yanıtın İçin Crazycells. @gucarslan da dediği gibi direk gitmek daha mantıklı sanırım bu aralar. Elçilikte işlemler sürüyor biraz.
      Birde ailemi oraya alana kadar yanlarından ayrılamam. Tavsiyeniz nedir? Gidip kısa bir süre (1-2 hafta) ABD de kalıp TR ye geri gelip onların başvuru sürecini TR den mi takip etmek mantıklı veya kolay olur sizce? Aklımdan geçen bu aslında.
      Siz ne dersiniz?

      Diğer Kategorilerdeki Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      madeo
    • RE: SB-1 Returning Resident Visa (SB1 Geri Donen Gocmen Vizesi)

      @ysnytu Bende benzer bir olay yasanmadi. Sadece oraya gidip anlatiyorsunuz derdinizi. USA disinda kalisiniz keyfi degildi ise sansinizin oldugunu dusunuyorum.

      Diğer Kategorilerdeki Göçmen Vizeler içinde yayımlandı
      M
      madeo
    • 1 / 1