Merhaba arkadaslar, oncelikle @crazycells olmak uzere, forumda tum tecrubelerini ve bilgilerini paylasan arkadaslara cok tesekkur ederim. 27 Haziran'da kendi basima AOS'a basvurdum ve 10 ekimde green kart basvurum mulakatsiz sekilde onaylandi. Forumda emegi gecen herkese tekrardan cok tesekkur ederim, basvuran arkadaslara da bol sans ve sabir diliyorum!!
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
Long Goodbyes tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: ABD Vatandaşı ile Amerika'da evlenip Green Card almakAile Dayanaklı Göçmen Vizeler içinde yayımlandı