• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. levendt1
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    L
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 19
    • En İyi 7
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    levendt1 tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Türkiye'den ABD'ye ev eşyalarının taşınması

      Merhaba,
      Neredeyse 2 ay oldu geleli. Biz uçakla 4 kişi için (2 yetişkin 2 çocuk) toplam 8+1 büyük bavul ve el bagajları ile geldik.
      Bu bavullara öncelikle giyecek ve ilk esnada hatta ilk gün hemen gerekebilecek şeyleri koyduk. Ufak tefek mutfak eşyası da buna dahil.
      +1 büyük bavulumuz aynı zamanda fazla kiloluydu. Dolayısı ile hem ek bagaj parça ücreti ödedik hem de üstüne fazla kilo farkını.
      THY yetkilisi bir parça fazla ödeyin kg farkını paylaştırmış olalıma yanaşmadı. Aslında hiç birşeye yanaşmadılar.
      İndiğimizde çekçek arabalı birine 40 usd verdik bagajları aldı dışarı kadar getirdi.

      Her neyse yukarıda uçak bagaj da konuşulmuş o yüzden anlattım bunları, asıl konu eşya kargo :

      Biz yola çıkmadan 2 gün önce gemi nakliye ile gelmek üzere 22 koli ev eşyamızı gönderdik.
      İçeriği şahsi eşyalar, hatıralar, resim, çerçeve, albüm, oyuncak, çok az elektrikli mutfak gereci, çok az elektronik.
      22 koli ortalama 60x40x40 ile 60x60x50 ölçüleri arasında 15-30kg. Toplam yaklaşık 400 kg civarı geldi. 3,15 metreküp sayıldı.
      Maliyetine gelince :
      Türkiye'de Gümrükleme, Navlun, lokal işlemler ve Direkt tip NewYork limanına Gemi kargo+ oradan Houston Gümrüğüne geliş için : 7900 TL (Eylül2019)
      Houston'a vardıktan sonra amerikan gümrük firmasına işlem ücreti : 530 USD (Ekim2019)

      Ben şahsen gidip depodan teslim alıp forkliftçiye de bahşiş vererek minivana yükleterek teslim aldım.

      Değer mi diye düşünürseniz, tabi ki kişiden kişiye değişir ama çook kaba hesap yaparsak götürmeye değer gördüğümüz düzgün eşyalarımız ve kıyafetlerimiz Amerika'da 5-10 Usd dersek ki tekstil daha pahalı çeker(5-15 gibi), 22 kolide toplam 700-800 parça eşyamız olsa. Bir aile için bence değer.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      L
      levendt1
    • RE: DV2019 bekleme odası

      Bizim de geldi, 17 mayıs, hadi hayırlısı 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      levendt1
    • RE: Zora Motor Sales&Service Yeni Yerinde!

      @semavi Nasıl ulaşalım size, forumdan öm mı yoksa ayrı bir web siteniz var mı?

      İlan ve Duyuru içinde yayımlandı
      L
      levendt1
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      Yanıtlar için teşekkürler, bir sorun görünmüyor bu durumda. Ben daha önce amerikaya gitmiştim sıradayken hiç gözüme çarpmamıştı zarf bakan soran o nedenle şaşırdım.

      Yolculuk içinde yayımlandı
      L
      levendt1
    • RE: [Arşiv] FY2019 Administrative Process ( AP durumu ) ( İdari İşlem )

      Selamlar, arandık, vizeler hazırmış, pasaportlalrımız geri istendi. 🙂
      Geri göndermek için ptt den direk adrese gönderiyoruz değil mi? yoksa AIS-PTT eksik evrak ya da başka bir kayıt yapıp mı göndereceğiz?

      Tüm Göçmen Kategorileri İlgilendiren İşlemler içinde yayımlandı
      L
      levendt1
    • RE: DV2020 bekleme odası

      @gözde Pardon, dikkat etmemişim. teşekkürler.

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      L
      levendt1
    • RE: Göçmen Vize ile ABD'ye ilk giriş

      @knnrn , @crazycells Teşekkürler. Evet çocuklarla birlikte geleceği için ilk 6 aylık orijinal vize süresi içinde olacaktır. Zaten iki çocukla aktarmalı bir seyahati düşünemiyorum bile 🙂

      Yolculuk içinde yayımlandı
      L
      levendt1
    • 1 / 1