Arkadaslar merhabalar bizede çıktı.
Fakat bir sorunumuz var eşim gitmek istemiyor.
Burdaki hayatimiz cokda guzel degil.
Eşim kapalı hakli olarak rahat gezemem ben ne yapacagim gibisinden düşünüyor. Ne yapmam lazim?
Birçok farkli ışte çalıştım her işi yaparım.
Numaramiz 32 binlerde
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
K
kmmm tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Greenkart talihlisi olup ABD'ye ailece gidememekYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı