• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. JohnColt
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    • Profil
    • Takip Edilenler 0
    • Takipçiler 1
    • Konu 0
    • İleti 25
    • En İyi 13
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    JohnColt tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      Herkese selam, grubu sabah keşfettim , tam 13 saat boyunca merak ettiğim herşeyin cevabını buldum, çok güzel insanlar var aranızda ... allah hepinizin gönlüne ve ilk seferde kazanan insanın şansından versin 🙂
      Not: Çoğunluk teksasçı YouTube videolarında ... soğuk yerlere gideni hiç görmedim , 1-2 chicago var ... sebebi genel nüfusun göçmen olması ve ılıman insanlar olması mı ?
      Yanlış anlamış olabilirim belki sadece fikir amacıyla soruyorum...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      -Birkaç saat ayrılıyorum, abov' nasıl ileti yazıyorsunuz öyle; herkes oldukça heyecanlı dediğim gibi ' allah herkese ilk seferde kazanan insanın ' şansını versin 🙂

      -@MuratUsa Ağabey hiç amerikada bulunmadım, gerçekten araştırdım haftarlarca Chicago soğuk dediler, orayı araştırdım... 'Denver- Kansas-IOWA- Montana ' gibi soğuk yada İç Anadolu tarzı yerlere baktım.

      • Sonuç olarak gittiğimiz ( gidebilirsek inşallah ) yerde 4/4lük bir ülke veya eyalet olmayacak, bir insanın bir yerden %100 memnun kalması durumuna inanan birisi değilim çünkü insan hep 1 fazlasını ister, sadece mutak mutluluğu yakalamanın sıfır beklenti içinde olmaktan geçtiğini biliyorum 🙂 Temel olarak benim önemsediğim şeylerden birisi iklim, rahat olabilmem için havanın soğuk olması kafi 🙂

      • Bekar ve eğitim durumumu tamamlamış olduğumdan dolayı evimin konumu yada etrafımdaki insanların bana uyumluluğunu kesinlikle sorun etmiyorum.
        Tabi ki düşünecek bir ailem olsaydı oraya giden birkaç kişiye yakın olmak isterdim, bazı durumlarda 5e bölünmek zorunda kalabildiğimiz durumlar olabiliyor, birkaç tanıdık dost iyi olur tabi ki.

      -- LÜTFEN yanlış düşündüğüm biryer varsa, düzeltebilirsiniz. Bein fırtınalarına her zaman açığım. 🙂

      • Olurda bana çıkarsa, gittiğim yerin adresini yazarım posta vs. şeyler kiralamayın. Ben yardımcı olmak isterdim kaldı ki şuan Amerika'da bulunan Türkler'in bu konuda yardımcı olacağınıda düşünüyorum açıkçası.

      Sağlık ve mutlulukla kalın. 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      Ağabeyler, Ablalar ; arada bakıyorum 'dv' nin sitesinde, hala HAS NOT BEEN SELECTED yazıyor... yazı ne zaman değişecek bilgisi olan var mı ? 🙂 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      HAS NOT BEEN SELECTED yazısı bir süre sonra değişiyor mu ? 🙂 Hala umudum var, inanamıyorum 😢

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      İnşallah bu sene extrem bir olay olurda hepimizi alırlar , Canı gönülden isteyen herkese nasip olsun... Kaç yıldır bekliyorum bilmiyorum ama gerçekten çok istiyorum , yaşımın verdiği dinamizmi kaybetmeden sıfır bi hayat kurmak istiyorum, bu sene bari olsun be , FBI mı bakacak CIA mı bakacak “ TAKE ME aloooo !! “

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2022 Sonuç Odası

      “ Bende kazandım , Acaba Amerika’ya kadar yol arkadaşlığı yapacak var mı ? “

      Diye yazmak istiyorum , yazmayayım mı yani şöyle bi cümle dostlar ? 😌

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @travelleth direk Allah izin verirse direk Chicago hocam 🙂 ben baya baya bütün eyaletleri kapsamlı araştırdım ; ilk sebebim havanın sıcak olmamasıydı 🙂

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2021 Bekleme Odası

      @cüneyt-tarıkman çıksında hocam gerisi dert değil, gittiğim yerde yarı fiyatına aynı arabayı alabiliyorum 🙂 o yüzden dert değil ...
      sadece hesapta mı olması gerekiyor, üzerimize kayıtlı mı kalması mı gerekiyor onu merak etmiştim...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @hadi-BE içimde bir umut var şaka gibi, ek bi çekiliş olacakta bana çıkacak gibi hissediyorum ... Her çıkan gidemiyor bazı sebeplerinden dolayı malum-u aliniz ...

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      @ibrahimasar haklısın be hocam valla bak , yazını okudukça sebeplerimi tekrar hatırladım 🙏🏼

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2022 Bekleme Odası

      “ carmax “ tan alacağınız arabalara baktınız mı ? Yoksa Facebook marketplace mi kullandınız ? 😇
      Eveeet biliyorum, Texas için “ zora motors “ 😎

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      Bu yılda olmazsa artık iltica etmeyi düşünüyorum 😢

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • RE: DV2024 Sohbet Odası

      BU SENEDE OLMADI AQ

      Yeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı
      JohnColt
      JohnColt
    • 1 / 1