@hakanc23 ABD vatandasi ile bosanma sonrasi yasal statu içinde söyledi:

10 yıllık yeşil card sahibiyim şuan.

O durumda resmi olarak hicbir problem yasamamaniz lazim.

Yaptiginiz ise gore daha iyi maasli bir ise gecmeniz mumkun degil mi? Ya da yasam masraflarinin daha uygun oldugu bir bolgeye?