Merhaba 2020 yesilkart banada cikti ama ds 260 daha doldurmadim inceledim adli sorularda ilk iki soruya takildim pardon denecek bir suc islediniz mi diye? Ben 2005-2009 yillari arasinda amerikada yasadim ve 2-3 tane para cezali trafik sucu isledim. Biri hiz cezasi biride ehliyetsiz araba kullanma mahkeme ye ciktim para cezasi odedim. O soruya yes basip altina aciklamami yapmam dogru olur. Bu yuzden greencarti alamama gibi bi durmum olur mu? Bu arada greencard basvuru taptigimda evli degildim simdi evliyim esimde cok istiyor oda basvurmusty ona cikmadi.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
G
gltkn tarafından gönderilen tartışmalı iletiler
-
Ds260 criminal sorularYeşilkart (Greencard) ve Göçmenlik içinde yayımlandı