• Kayıt Ol
    • Giriş
    • Arama
    • Kategoriler
    • Güncel
      • Popüler Konular
      • Beğenilen İletiler
    • Popüler Konular
    • Beğenilen İletiler
    • Takip Duvarı
    • Takip Edilen Başlıklar
    • Yer İmleriniz
      • Kullanıcılar
      • Gruplar
    • Kullanıcılar
    • Gruplar
    • Harita
    • Takvim
    • Social Media
      • Facebook Group
      • YouTube Channel
      • Facebook Page
      • Twitter Page
      • Instagram Page
    • Arama
    1. Ana Sayfa
    2. evenstyn
    3. En İyi
    Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
    E
    • Profil
    • Takip Edilenler 1
    • Takipçiler 0
    • Konu 0
    • İleti 7
    • En İyi 3
    • Tartışmalı 0
    • Gruplar 0

    evenstyn tarafından gönderilen en iyi iletiler

    • RE: Jacksonville

      @Ben-Batur
      Merhaba,

      Zip code 32224 ve 32246 bölgelerine bakabilirsiniz. Hodges Blvd veya Kernan Blvd. taraflarında güzel siteler var. Bunun dışında Baymeadows ve Mandarin tarafları var önerebileceğim. Downtown tarafını çok önermem fakat yine de bakmak isterseniz Riverside tarafını araştırabilirsiniz.

      Florida içinde yayımlandı
      E
      evenstyn
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      Arkadaşlar Merhaba,

      DS260 formunu doldururken aşağıdaki konu ile ilgili desteğinize ihtiyacım var.

      İş bilgilerini girerken "Did this job require at least 2 years of training or experience?" sorusu var. Yaptığımız iş üniversite mezunu olmamızı gerektiriyorsa bu soruya "Yes" olarak mı cevap vermeliyiz ? Diyelim ki ben bütçe ve finans uzmanı olarak çalıştım bu durumda "Yes" mi yazmam gerekiyor. Onetonline.org dan baktığım zaman benzer ünvanlar için jobzone: 4 olarak görünüyor. Yani buradaki 2 years of training or experience kismini universite veya yuksek lisans egitimi karsiliyor mu ?

      Üniversiteden yeni mezun olmuş bir iktisat mezunu bulduğu ilk iş için (işe kabul için üniversite mezuniyeti aranan bir iş için) bu bilgiyi girerken yes mi yazmalı no mu bu 2 years of training or experience sorusuna?

      Teşekkürler 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      E
      evenstyn
    • RE: [Arşiv] DV2021 (2021 Green Card Lotosu) Asamalari

      @crazycells Merhabalar, evet T.C. vatandaşlığım da var. Anne ve babam da T.C. vatandaşı zaten. Valla K.K.T.C. durumu biraz karışık. Cevabınızı heyecanla bekliyorum 🙂

      Greencard Lotosu (Diversity Visa) Süreci içinde yayımlandı
      E
      evenstyn
    • 1 / 1