amerikada florida tampa ve miami bir süre yaşadım sonra kanadaya geçtim 5 aylığına vancouver ve akabinde 6 ay montrealde yaşadım açık ara diyebilirimki kanada yaşam masrafları çok pahalı. Amerika kanadaya göre yaşamak açısından daha iyi. Kanadada uberle filan geçim sağlanmaz.
Üyelik oluşturma, email adresi onayı veya foruma giriş konusunda sorun yaşayan üyelerimiz [email protected] adresine email gönderebilirler!
E
elevatorbird tarafından gönderilen en iyi iletiler
-
RE: Kanada göç edilecek bir ülke mi? Sizce neden kötü?Kanada içinde yayımlandı